Toon posts:

Vaag inkoop beleid.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloa,

Door een (klein)inkoop foutje van de projectleider (de L*L) zit ik met een probleem. De beste man heeft een Windows printer ;Minolta 2200 DL aangekocht. Op zich niet zo'n heel groot probleem, is het niet dat er geprint moet worden van uit een RS 6000 AIX omgeving #%^&.. Erg handig dus. Omruilen is ook geen optie, dus nu mijn vraag. Is het mogelijk doormiddel van bijvb. een printservertje om toch te kunnen printen vanaf die AIX bak naar die Windows printer.

Alle hulp is meer dan welkom.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34

Arno

PF5A

--> [url="/listtopics.php/10"]Software Algemeen[/url] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dit voor vage actie, de posting is zwaar Windows gerelateerd en jij verplaatst 'm naar SA :?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

vind ik ook vreemd :P

MechWarrior || Monsters Game

• Arno

Arno

PF5A

Wat is dit voor vage actie, de posting is zwaar Windows gerelateerd en jij verplaatst 'm naar SA :?
De topicstarter vraagt om een webserver o.i.d. IMHO is dat dus vragen om software, dus een move naar [url="/listtopics.php/10"]Software Algemeen[/url]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Op donderdag 07 juni 2001 15:48 schreef Traag het volgende:

[..]

De topicstarter vraagt om een webserver o.i.d. IMHO is dat dus vragen om software, dus een move naar [url="http:///listtopics.php/10"]Software Algemeen[/url]
* Metzie het mogelijk doormiddel van bijvb. een printservertje om toch te kunnen printen vanaf die AIX bak naar die Windows printer.

Lijkt me niet echt een software request?? :?

Verder weet ik nix van die AIX 6000 omgevingen af, mischien kan je op tcp/ip niveau printen naar een NT printservertje? Probeer het eens uit met een workstation..

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 15:48 schreef Traag het volgende:

[..]

De topicstarter vraagt om een webserver o.i.d. IMHO is dat dus vragen om software, dus een move naar [url="http:///listtopics.php/10"]Software Algemeen[/url]
Ik begrijp best dat jij je werk goed probeert te doen, alleen heb je deze posting niet helemaal goed begrepen/gelezen...Het gaat om een hard of software matige PRINTserver en niet om een webserver ;)

Dus wat mij betreft mag je de posting weer naar z'n oorspronkelijke forum verplaatsen.
tnx

Verwijderd

tuurlijk je hangt er een lantronix lps1 of een axis printservertjuh aan

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 08:49
Het moet gewoon mogelijk zijn om op TCP/IP niveau te printen(via een printserver). Bij mijn vorige baas hadden we dat ook en daar hing echt vanaales aan dus ook gewone simpele windows printertjes

• Arno

Arno

PF5A

Ik begrijp best dat jij je werk goed probeert te doen, alleen heb je deze posting niet helemaal goed begrepen/gelezen...Het gaat om een hard of software matige PRINTserver en niet om een webserver ;)
[schaam]
Oops... ff hopen dat er iemand deze dan ff naar HA kan moven ofzo
[/schaam]

Jeremy Clarkson

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Waar is ie gekocht dan dat je hem niet mag omruilen?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

move SA -> HA

Verwijderd

Topicstarter
Lang verhaal kort, het gaat om gezichts verlies, de projectlijer heeft aan de klant verteld dat deze situatie mogelijk was en daar houden ze hem nu aan :+

Verwijderd

Topicstarter
Nu maar afwachten hoelang de posting het hier uithoud, drie X in een uurtje word toch echt te gek >:)
Pagina: 1