Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP] Code lijkt niet goed uitgevoerd te worden.

Pagina: 1
Acties:

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:44

TommieW

Numa numa.

Topicstarter
Hallo,

Probleem opgelost.
Dankzij de reacties opgelost. Oplossing was het hernoemen van de pagina. In plaats van de .html extensie moest het bestand een .php extensie hebben.

Ik verdenk dat het een probleem met PHP is, dus vandaar dat ik het bij Programming heb gezet. Het zou makkelijk kunnen dat het een ander softwareprobleem is, dan zal dit topic - helaas - verhuisd moeten worden naar het goede onderdeel.

Wat probeer ik te doen?
In verband met een projectje wil ik een webserver opzetten op mijn RaspberryPi (versie B met 256MB RAM) welke op Raspbian (2013-9-25) draait. Op deze webserver ga ik een website draaien die via PHP data van een MySQL server haalt, en deze in de HTML invoegt.
Ik ben nog nieuw met PHP, maar ik wil het leren. Ik heb al een beetje ervaring met Linux.

Hoe ik de RaspberryPi geïnstalleerd heb:
Waarschijnlijk is dit niet relevant voor mijn probleem, maar voor de zekerheid heb ik het er toch maar bij gezet.
Ik heb de raw image op een SD kaartje gezet, en ik kan er van opstarten. Ook heb ik de hostname ingesteld.
Met de volgende commando's heb ik de verdere software (apache2, php support, MySQL) geïnstalleerd:
sudo apt-get update
sudo apt-get install apache2 apache2-doc apache2-utils
sudo reboot
sudo apt-get install libapache2-mod-php5 php5 php-pear php5-xcache
sudo reboot
sudo apt-get install php5-mysql
sudo reboot
sudo apt-get install mysql-server mysql-client
sudo reboot
sudo apt-get install phpmyadmin
sudo reboot

Als ik met de browser op mijn desktop (dus niet op de Pi) naar het IP adres ga van de Pi zie ik de standaardpagina van Apache. Als ik naar <IP adres>/phpmyadmin ga, krijg ik keurig PHPMyAdmin te zien, en alles lijkt correct te werken.

Het probleem.