Defunctus Deo Juvente
Zoiets ja..alleen dan zonder de "play en stop knoppen" NiceOp donderdag 07 juni 2001 15:33 schreef sproggle het volgende:
bikini van het jaar 2001
Defunctus Deo Juvente
Werkt niet goed.. helaas..Op donderdag 07 juni 2001 20:45 schreef Fest het volgende:
Kijk in de bron, je kunt zelf opties aan en uit zetten.
Iemand anders
Defunctus Deo Juvente
Natuurlijk even bij Microsoft kijken want die maken mediaplayer.
Maar we zijn de beroerste niet
<param name="ControlType" value="0">
geeft het beoogde resultaat
btw in de bron staat inderdaad de broodnodige info, waarom het jou niet lukt om te lezen wat er staat is mij en anderen een volkomen raadsel....
btw in de bron staat inderdaad de broodnodige info, waarom het jou niet lukt om te lezen wat er staat is mij en anderen een volkomen raadsel....
Over raadsel --> tjaOp vrijdag 08 juni 2001 16:45 schreef Bombonella het volgende:
Natuurlijk even bij Microsoft kijken want die maken mediaplayer.
Defunctus Deo Juvente
kan iemand mij vertellen hoe dit precies zit....ik wil dus als het ware een afspeelscherm laten verschijnen op een pagina die ik in mijn site wil laden. dus GEEN pop-up....mbv stop en play toetsen kan de bezoeker het filmpje dan starten......wie kan mij helpen?
Kan iemand mij vertellen waarom je in vredesnaam een topic van een jaar oud kickt? 'k Zou even google.com gebruiken, dit topic doorlezen en msdn.microsoft.com er op naslaan. Dan moet je er wel uitkomen lijkt me, volgende keer eerst deze stappen doorlopen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()