Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd0515
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 06:05
Hey,

Ongeveer 3 maanden geleden heb ik de S4 aangeschaft, hij beviel mij heel erg goed tot een maand geleden, als ik de telefoon ook maar een beetje belaste (tijdlijn laden van facebook bijv.) viel de telefoon uit en was hij met geen mogelijkheid aan te krijgen. Eerst de batterij eruit dan er weer in dan aan de lader en dan pas deed die het, Dit leek mij niet de bedoeling. Ik ging terug naar de Media Markt en hij werd op reperatie gestuurd. Nu ongeveer 4 dagen geleden heb ik de telefoon weer mogen ontvangen en de batterij en 9 schroefjes zijn vervangen. Sinds ik hem terug heb gaat mijn batterij ontzettend kort mee vind ik, Ik haal hem om 5.15 uur Van de lader af (100%) arriveer om 6.30 uur op mijn werk en leg hem in mijn kluisje, in de tussentijd misschien 15 minuten gebruikt. om 15:00 uur pak ik mijn telefoon in de pauze weer uit mijn kluisje, de batterij is dan nog maar voor 28% opgeladen ! zit er 10 tot 15 minuten even op twitter en facebook te kijken en stop hem weer in mijn kluisje. Wanneer ik klaar ben met werken om 18:00 uur is de telefoon leeg! Ik heb hem dus in 12.45 uur een half uur gebruikt.

Conclusie

Is het normaal dat na 30 minuten gebruik te maken van een S4 de batterij leeg is?
Mijn vorige telefoon (Iphone 3GS) had ik nog maar 15 % gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Uiteraard is dat niet normaal. Deze zou het ongeveer net zolang moeten uithouden als jouw iPhone. Ik raad je aan om eerst eens de instellingen te controleren en desnoods de fabrieksinstellingen te herstellen. Het kan namelijk aan de software liggen dat hij zo snel leeg is. Mocht het daarna nog niet goed zijn, is de kans groot dat het aan de batterij ligt.

[ Voor 6% gewijzigd door Sydney08 op 14-12-2013 20:32 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:53

TommieW

Numa numa.

Staat niet toevallig je GPS aan? Mobiele data wil ook aardig wat stroom verbruiken als het apparaat in stand-by staat.
Als je naar instellingen > Batterij gaat, wat heeft dan het meeste verbruikt?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:12
Is het niet de bekende fout met de google play services? Bij een aantal telefoons schijnt dit voor enorme drainage te zorgen. Check hiervoor ook eens het Galaxy 4 topic. Heb je je vraag daar ook al gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Opgezwollen batterij issue?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd0515
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 06:05
Spacey23 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:32:
Uiteraard is dat niet normaal. Deze zou het ongeveer net zolang moeten uithouden als jouw iPhone. Ik raad je aan om eerst eens de instellingen te controleren en desnoods de fabrieksinstellingen te herstellen. Het kan namelijk aan de software liggen dat hij zo snel leeg is. Mocht het daarna nog niet goed zijn, is de kans groot dat het aan de batterij ligt.
De batterij is nu net een week oud dus daar kan het denk ik niet aan liggen, qua software heb ik niet veel bijzonder. Marktplaats, Whatsapp, Facebook en Twitter meer apps heb ik niet.
TommieW schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:37:
Staat niet toevallig je GPS aan? Mobiele data wil ook aardig wat stroom verbruiken als het apparaat in stand-by staat.
Als je naar instellingen > Batterij gaat, wat heeft dan het meeste verbruikt?
Gps staat niet aan, Mobiele data wel natuurlijk anders koop ik geen smartphone,
verbruik 1. Scherm 2. Google services 3. Android software
soskes schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:51:
Is het niet de bekende fout met de google play services? Bij een aantal telefoons schijnt dit voor enorme drainage te zorgen. Check hiervoor ook eens het Galaxy 4 topic. Heb je je vraag daar ook al gesteld?
zoals ik hier boven zei staat google services als 2e
batterij zit er vrij normaal uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
Wat zijn de instellingen van je scherm? Want als scherm op #1 staat in de lijst van verbruikers kan het makkelijk dat je scherm aan staat in je kluisje.

Gaat je scherm aan als er een berichtje binnenkomt? En hoe snel gaat hij weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Je kunt de updates van google services eens verwijderen en via play store opnieuw updaten, en dan ook eens openen en alle instellingen van services eens nalopen, kan ook helpen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1