Toon posts:

Probleem met nieuwe monitor - verkeerde optie gekozen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik heb een nieuwe monitor, ik wou dual monitors doen maar het blijkt dat de monitoren alleen aangaan als ik ze aansluit aan mijn videokaart ipv moederbord. Weet niet waarom.

In ieder geval, bij de "screen resolution" in de control panel had ik bij de 2e keus van beeldscherm een optie aangedrukt dat de desktop alleen te zien is op "beeld 2". Voordat ik deze optie had gekozen, werkte mijn nieuwe monitor gewoon goed. maar toen ik hem weer aansloot deed hij het niet meer.Wel gaat die aan alleen hoe laat de desktop niet zien. bij het opstarten laat die een paar seconden de moederbord achtergrond zien maar daarna staat er geen verbinding tussen de computer en monitor.

Hoe kan ik alle opties ongedaan maken met de tweede monitor? Als ik op "detect" druk detecteert hij namelijk niet de nieuwe monitor meer. Eerst ook niet maar hij gaf wel een tweede monitor optie.

Graag hulp!

EDIT: Fixed. Driiver opnieuw geinstalleerd.

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-01 01:46

Rye

Als je een losse videokaart hebt dan wordt meestal standaard de onboard/geïntegreerde videokaart uitgeschakeld. Als je beide monitoren aansluit op de videokaart dan zullen ze het wel allebei doen.

www.ping-win.nl