Beste Allemaal,
In een ander forum heb ik gesproken om mijn videokaart te upgraden in mijn systeem, bestaande uit:
een intel quad Q8200 @2,33 GHz Processor
Asus P5KPL-AM-EPU moederbord
4 Gigabyte RAM werkgeheugen
ATI Radeon HD 4600 Series videokaart
naar mijn mening is de videokaart toe aan een upgrade, ik wil namelijk diablo 3 op high settings kunnen spelen en dat kan niet met deze videokaart.
Naar mijn inziens is de processor nog prima kwa performance en het RAM geheugen kan ook nog wel even mee.
Ik wilde mijn systeem een upgrade geven met deze videokaart:
http://tweakers.net/price...ddr5-oc-dual-x-boost.html
ONTOPIC: Ik zou ook als alternatief willen om een laptop aan te schaffen waarmee ik spellen zoals diablo 3, guild wars 2 en neverwinter kan spelen en dus een laptop die daaraan kan voldoen, ipv in mijn desktop de videokaart te upgraden.
Nu heb ik de volgende laptops die aan mijn eisen zouden kunnen voldoen:
De prijsrange is 500-800 euro.
Graag ontvang ik suggesties van jullie.
Groeten,
Performance
In een ander forum heb ik gesproken om mijn videokaart te upgraden in mijn systeem, bestaande uit:
een intel quad Q8200 @2,33 GHz Processor
Asus P5KPL-AM-EPU moederbord
4 Gigabyte RAM werkgeheugen
ATI Radeon HD 4600 Series videokaart
naar mijn mening is de videokaart toe aan een upgrade, ik wil namelijk diablo 3 op high settings kunnen spelen en dat kan niet met deze videokaart.
Naar mijn inziens is de processor nog prima kwa performance en het RAM geheugen kan ook nog wel even mee.
Ik wilde mijn systeem een upgrade geven met deze videokaart:
http://tweakers.net/price...ddr5-oc-dual-x-boost.html
ONTOPIC: Ik zou ook als alternatief willen om een laptop aan te schaffen waarmee ik spellen zoals diablo 3, guild wars 2 en neverwinter kan spelen en dus een laptop die daaraan kan voldoen, ipv in mijn desktop de videokaart te upgraden.
Nu heb ik de volgende laptops die aan mijn eisen zouden kunnen voldoen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N56VB-S4061H | € 798,05 | € 798,05 |
| 1 | Asus N76VB-T4046H | € 855,- | € 855,- |
| 1 | Lenovo IdeaPad Y510p (00303NL) | € 888,- | € 888,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.541,05 | |
De prijsrange is 500-800 euro.
Graag ontvang ik suggesties van jullie.
Groeten,
Performance