Hallo allemaal,
Ik ben dus op zoek naar een laptop, mijn bedoeling is om hem in Januari te kopen. En ik ben dus op zoek naar advies hierover.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
De laptop zal voornamelijk geruikt worden voor de studie, heel erg veel tekstverwerken en lezen van digitale documenten.
Het gaat om een IT studie dus hij moet wel een virtual machine van windows 7 kunnen draaien en een beetje soepel.
Verder erg veel dagelijks gebruik, films kijken. Ik download veel dus dat moet de laptop ook goed aankunnen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk(goede prijs-kwaliteit verhouding)
Maximaal 700€
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Schermgrootte minimaal 15". Ik ga hem denk ik ongeveer 2 a 3 keer week meenemen. Maar verder neem ik geen boeken mee, dus hij mag wel wat zwaarder zijn.
Accu moet zolang als kan meegaan, het liefst minimaal 3 uren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Echt merkvoorkeueren heb ik niet. Heb zelf ervaring met acer, sony en asus. Sony en asus vond ik prima laptops, maar acer ook wel.
Maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit op packard bell na.
Opties die ik zelf voor ogen heb
• Acer Aspire TimelineUltra M3-581TG-33216G52Makk
• HP Pavilion 17-e010ed (E2T60EA)
• ASUS X550CC-XX043H
• Dell inspiron 17
• Lenovo IdeaPad G500s-00742
• Dell Inspiron 15
Ik ben dus op zoek naar een laptop, mijn bedoeling is om hem in Januari te kopen. En ik ben dus op zoek naar advies hierover.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
De laptop zal voornamelijk geruikt worden voor de studie, heel erg veel tekstverwerken en lezen van digitale documenten.
Het gaat om een IT studie dus hij moet wel een virtual machine van windows 7 kunnen draaien en een beetje soepel.
Verder erg veel dagelijks gebruik, films kijken. Ik download veel dus dat moet de laptop ook goed aankunnen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk(goede prijs-kwaliteit verhouding)
Maximaal 700€
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Schermgrootte minimaal 15". Ik ga hem denk ik ongeveer 2 a 3 keer week meenemen. Maar verder neem ik geen boeken mee, dus hij mag wel wat zwaarder zijn.
Accu moet zolang als kan meegaan, het liefst minimaal 3 uren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Echt merkvoorkeueren heb ik niet. Heb zelf ervaring met acer, sony en asus. Sony en asus vond ik prima laptops, maar acer ook wel.
Maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit op packard bell na.
Opties die ik zelf voor ogen heb
• Acer Aspire TimelineUltra M3-581TG-33216G52Makk
• HP Pavilion 17-e010ed (E2T60EA)
• ASUS X550CC-XX043H
• Dell inspiron 17
• Lenovo IdeaPad G500s-00742
• Dell Inspiron 15