Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat/forum] Variabel aantal post per pagina

Pagina: 1
Acties:

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59
Het zou mooi zijn als je meerdere PPP in kan stellen, afhankelijk van je apparaat waar je op dat moment op kijkt. Zo heb ik op de desktop het liefst 100 PPP, maar op mijn telefoon, en in mindere mate tablet, niet.
Nu open ik vaak een pagina en verdoe ik verhoudingsgewijs best veel tijd met scrollen.

Geen idee of je een telefoon en tablet dan als 1 waarde zou willen, of dat je zelfs daar nog onderscheid in maakt. Dus telefoon, tablet, full ieder een eigen post per pagina instelling, of alleen mobiel apparaat en full.

Met de laatste optie zou ik iig al heel blij zijn :)
Optie zou eventueel ook nog doorgevoerd kunnen worden voor de reacties / threadlimiet op de frontpage.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Kan het zo 1 2 3 niet meer terug vinden maar het plan is/was dat er een aparte instellingen profielen komen die je dan kan selecteren per device.

/edit

Gevonden! :)

JoostBaksteen in "[feat] Aantal berichten per (mobiele) pagina apart instellen"
JoostBaksteen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:20:
Jup, dat zou heel mooi zijn en hebben we ook al over nagedacht.

Onlangs hebben we de sessiecode gerefactored en hiermee is ook de mogelijkheid ontstaan om per user meerdere 'settingprofielen' te creëren waarmee we dit in de toekomst kunnen implementeren.

De prioriteit zal in eerste instantie liggen op het daadwerkelijk live krijgen van het responsive design, maar dit staat zeker op de lijst.
JoostBaksteen in "[feat] Aantal berichten per (mobiele) pagina apart instellen"
JoostBaksteen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:31:
[...]

Theoretisch is het nu mogelijk om elke setting per device verschillend in te stellen.

Of dat ook daadwerkelijk mogelijk wordt, of dat dit bijvoorbeeld alleen voor bepaalde functionaliteit mogelijk wordt is nog niet besloten. Daar wordt naar gekeken op het moment dat de feature echt geïmplementeerd gaat worden :)

/edit: zelf denk ik dat dit het makkelijkst werkt als je gewoon meerdere setting profielen aan kan maken in je voorkeuren waartussen je kan switchen. Dan zou je bijvoorbeeld een 'pc', 'phone' en 'tablet' settingprofiel aan kunnen maken. Als je dan inlogt op je phone geef je aan dat je je 'phone' instellingen wilt laden. Zo kan je dan eenvoudig per device andere settings gebruiken. Maar zoals gezegd, dit heeft momenteel nog niet hele hoge prio. Misschien dat het via de memberspick wat sneller prio kan krijgen, maar dat zal de community moeten doen ;)

[ Voor 85% gewijzigd door _David_ op 14-12-2013 19:56 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.