Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag: KVM-Switches met meerdere HDMI-outs

Pagina: 1
Acties:

• Scythens
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:41
Nieuw op 't forum.

Ik heb twee schermen (Monitor + TV) met meerdere apparaten die ik wil streamen naar één van de twee of beide schermen, alles via HDMI. Zijn er KVM(HDMI)-Switches met meerdere HDMI-outs?

Als iets niet duidelijk is, dan kan ik het uitgebreider uitleggen.

Thanks.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lang op het forum.

Er zijn zeker wel "kvm multi monitor" (hint: Google-term) switches, maar je kunt natuurlijk ook twee enkele KVM's naast elkaar gebruiken :)

Vertel even wat je al gevonden hebt en waarom dat nog niet aan je wensen voldeed.

No problem :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Scythens
Bij het zoeken van "KVM multi monitor" vind ik inderdaad een HDMI-switcher met meerdere HDMI-outs, maar deze kosten €200-€500, terwijl een standaard HDMI-switcher met 4x in, 1x out, al voor €40 te krijgen is.

Ik zoek er ééntje van max. €80.

Zou ik twee enkele naast elkaar zetten, dan zou ik al mijn apparaten op beide moeten aansluiten, wat een groot gedoe is.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is het verschil qua aansluiten tussen 1 vs 2 switches? Het enige is dat je 2x moet switchen in plaats van 1.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Scythens
Room42 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:53:
Wat is het verschil qua aansluiten tussen 1 vs 2 switches? Het enige is dat je 2x moet switchen in plaats van 1.
Bij twee switches moet ik alle apparaten op beide switches aansluiten. Dat betekend dat ik bij 4 apparaten
4x moet splitten (1x apparaat out, 1x in beide switches in)
Ook moet ik dan in elk scherm twee HDMI-poorten gebruiken ipv. 1.