Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40
Beste, ik werk bij de technische dienst van een serviceprovider.

De enige site waar ik op mag, is tweakers, dus ben ik veel aan het DM'men met bepaalde tweakers. Dit kan ik alleen doen als ik de volgende link open: http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions Als er een "1" staat bij mijn berichten weet ik dus dat ik die link moet openen bij mijn bladwijzers. Dit is helaas bij de andere meldingen niet mogelijk. Een collega van me heeft ervoor gezorgd dat het bij hem wel werkt (dit is een tijd geleden, hij weet niet meer hoe het moet)

Ik gebruik FF 17.0.5.

Ik had net google chrome geinstalleerd (wordt er afgegooid als ik mijn pc opnieuw opstart)

de eerste keer dat ik het probeerde kreeg ik een dropdown met alle DM's, daarna kon ik er niet meer op klikken (Toen merkte de detectie dat er iets van javascript aanstond)

Iemand een idee? Als er meer informatie nodig is stel maar :)

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iemand een idee?
Overleggen met de systeembeheerder dat hij javacript weer enabled (al is het maar voor deze site)? :)

Zomaar beveiligingen omzeilen die de IT-afdeling erop zet lijkt me niet helemaal de bedoeling, kan je wellicht nog problemen mee krijgen ook (staat er iets over in het IT-beleid van je bedrijf?) ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Over het enablen van javascript niet echt, het is ook geen megabedrijf met een heel streng beleid dat als ik 1X op 9gag zit dat ze me meteen betrappen, de systeembeheerder hier vindt zichzelf altijd heel wat en heeft een te grote eigendunk om naar mijn verzoek te luisten.

De supervisors zouden dit geen probleem vinden, daar gaat het niet om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als de supervisor het geen probleem vindt, dan kan die mooi de beheerder aansturen om javascript gewoon in te schakelen...

Kan die gelijk ook firefox 17 updaten naar 26.0 ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RaZ op 14-12-2013 17:05 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan laat je de supervisor regelen dat het toegestaan wordt?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Domih schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:03:
Over het enablen van javascript niet echt, het is ook geen megabedrijf met een heel streng beleid dat als ik 1X op 9gag zit dat ze me meteen betrappen, de systeembeheerder hier vindt zichzelf altijd heel wat en heeft een te grote eigendunk om naar mijn verzoek te luisten.

Dan moet je dat via je leidinggevende regelen. Maar om het simpel te vragen: is het nodig voor je werk dat je DMs kunt lezen of op 9GAG gaat surfen? Zo nee, regel dan mobiel internet of wacht tot je thuis bent. Het zal moeilijk zijn om een businesscase te maken voor prive-gebruik.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Daarom wil ik het via deze weg zelf enablen, of het mag of niet is hier niet de kernzaak. Mijn beheerder wil zijn tijd hiervoor niet "Verspillen" wat ik begrijp, daarom wil ik het zelf doen. Mobiel mag ik niet gebruiken op de werkvloer ivm werkgevers die geregeld langskomen.

Het moet kunnen op een of andere manier, maar hoe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Domih schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:10:
Daarom wil ik het via deze weg zelf enablen, of het mag of niet is hier niet de kernzaak.
Dat is wel de kernvraag: Het algemeen beleid #verbodenhacken. Het is niet de bedoeling hulp te vragen bij het omzeilen van beveiligingen of restricties.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ten eerste past dit topic niet in WI, omdat het een technisch topic betreft. Daarnaast is dit topic bedoeld om een bepaalde beveiliging te omzeilen, en daar is GoT (zoals gambieter al zegt) niet voor bedoeld. Daarom sluit ik dit topic. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.