Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

documentatie over voedingsrail verdeling van voedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 18:08
Hallo

Veel voedingen hebben meerdere (virtuele) voedingsrails, vooral op de 12v lijn. Ik kan op de productpagina van de voedingen alleen niets vinden over de indeling van die rails.

Is hier een standaard indeling voor, of is dit ergens bekend?
Ik zou denken dat ze de 24p ATX en EPS connector bij elkaar houden op 1 rail en bijvoorbeeld PCI-e connector op een andere. Maar dat is puur een gok.

Ik ben namelijk bezig met een ontwerp voor een redundant voeding backplane voor normale atx voedingen. Maar dan moet ik de rails wel gescheiden kunnen houden.

Weten jullie iets?

Bedankt
Timberleek

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 18:08
Niemand een idee?

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 11:18

Nutral

gamer/hardware freak

Wat er vaak word gedaan is idd het delen van grootverbruikers, 2 rails komen meestal voor op middelgrote tot grote voedingen.
Volgens mij is het vaak 1ste rail voor moederbord/cpu, 2e rail videokaart, en dan harde schijven/ander spul op de 1ste of 2e rail, denk eigenlijk 1ste rail. Omdat videokaarten goed 300w kunnen gebruiken en de rest daar eigenlijk niet in de buurt komt.

Deze voeding is het bijv aangegeven http://www.tagan.com.tw/p...TG600_U33II_Bronze_en.pdf
Bij deze zie je alles op 12v1 behalve de videokaart, en de extra 12v voor de cpu.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weten jullie iets?
Wat heb je zelf opgezocht? Je geeft geen links naar dingen die je bekeken zou hebben, geen verslag van waar je zelf gezocht hebt naar andere review/posts hierover.

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent - en dat jij dudielijk maakt exact wat je gedaan hebt (vragen we niet voor de lol, voorkomt namelijk dat we jou dingen adviseren die je al gedaan hebt). Zo niet ben je nog niet klaar voor een GoT topic en gaat die dicht. Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.