Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
Hallo Allemaal,

Ik ben op dit moment aan het twijfelen tussen een Nexus 5 en een LG G2.
De S4 en HTC ONE vielen af door de relatief oudere hardware.

Dus, ik hoor graag jullie mening over welke jullie zouden nemen en waarom!

De Nexus 5 kost 400 euro en de LG G2 440.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vertel eerst zelf maar eens waarom je uiteindelijk voor deze 2 modellen kiest.
Van beide gsm's is er ook een apart topic waar genoeg informatie in te vinden is. Succes, en een beetje eigen inzet kan geen kwaad.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:45
Je moet zelf kijken wat je belangrijk vindt, vind je stock Android belangrijk of een grotere accu.
Enz.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Luigi0
Daarom vroeg ik in dit topic ook naar jullie mening en welke jullie zouden kiezen. Het gaat niet om mijn eigen mening hier maar om die van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
Ja, maar dat jij je keuze hebt beperkt tot de Nexus 5 en LG G2 moet een reden hebben. Waarom specifiek deze twee toestellen? Wat zijn de + en - punten van de toestellen, waarover je twijfelt en waarbij we je van advies moeten voorzien.

Op het oog zou ik zeggen: neem de Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04 19:40
Zit ook te twijfelen puur door de prijs. N5 is ruim 120 euro goedkoper. Gisteren expres meerdere shops binnengestapt en de G2 vastgehouden. Komt imposant over en "broekzak" formaat lijkt te groot. Andere kant zijn de specs met name de accu van de G2 beter dan de N5. In dit weekend G2 aanbieding met Vodafone Red Essential; toestel 129 euro en per maand 30 euro met 400 min onbeperkt sms en 1000 mb. Klinkt wel goed maar..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
edklavertje schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:00:
Zit ook te twijfelen puur door de prijs. N5 is ruim 120 euro goedkoper. Gisteren expres meerdere shops binnengestapt en de G2 vastgehouden. Komt imposant over en "broekzak" formaat lijkt te groot. Andere kant zijn de specs met name de accu van de G2 beter dan de N5. In dit weekend G2 aanbieding met Vodafone Red Essential; toestel 129 euro en per maand 30 euro met 400 min onbeperkt sms en 1000 mb. Klinkt wel goed maar..................
Accuduur bij de Nexus 5 is prima te noemen: je moet sowieso toch elke nacht opladen (in mijn geval dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:38
Grote verschil is dat de Nexus zeker regelmatig updates krijgt die de meeste kans op bugs hebben, en de g2 een betere accu heeft. Voor de meeste mensen is de laatste software hebben geen issue, als dat voor jou ook geld, dan is de sterkere accu mogelijk de meerprijs waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Luigi0
edklavertje schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:00:
de lg g2 is simlockvrij voor 440 euro te kopen bij amazon.de!
Pagina: 1