Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Hallo allen.

Ik zit met het volgende. Mijn schoonvader heeft een mediaplayer gerekgen, nu heeft die een home cinema set staatn en wilt graag dat het geluid van de mediaplayer via die set gaat.
Hij heeft alleen een versterker staan die al een flink aantal jaren mee gaat. Nu zit er op de versterker geen optische ingang.
Alles moet via analoog, hoe krijgen we nu zo dat we de mediaplayer op de versterker kunnen aansluiten?

Hij heeft de versterker ; panasonic sh ht870

Ik hoop dat jullie een oplossing weten.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

De WD TV HD Media Player heeft toch gewoon analoog uit?

Edit:
Of zijn er meerdere versies van die WD TV HD Media Player? Ik kom op Google versies met zowel analoog uit (zowel Video als Audio) en zonder... Mocht het een versie zonder zijn dan kan je een DAC plaatsen tussen de WD TV HD Media Player en de receiver. Wat ook nog zou kunnen is de WD TV HD Media Player beeld en geluid naar de TV laten sturen en dan de Audio Out van de TV gebruiken. Mits de TV een analoge Audio Out heeft, dan gebruik je de DAC van de TV. In elk van de opties gaat het 5.1 signaal verloren aangezien je maar 2.0 stereo input hebt op de receiver.

[ Voor 83% gewijzigd door FeaR op 14-12-2013 13:38 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Bedankt voor je reactie. Er zit in deze versie geen analoog uitgang in.

Ben even wezen rond kijken naar een dac, zoals je hebt aangegeven. Klopt het dat er 2 varianten zijn? Analoog > optisch en optisch > analoog?

Ik zou dan dus optisch naar analoog moeten hebben toch?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Als je weet dat een DAC staat voor Digital-to-Analog Converter, plus dat optisch digitaal is en rood/wit analoog dan zal de DAC dus van optisch naar anloog werken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.