Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
Ik heb nu last van een wegvallend touchscreen als ik de tablet los gebruik, het wisselt de ene keer na 5 minuten en dan weer na 20 minuten of zo :(

Het enige wat dan helpt is de tablet een seconde standby zetten en weer aanzetten en dan werkt het meteen weer op de plek waar je bezig was.

Iemand anders ook last van gehad?

Edit: heb op internet gevonden dat anderen hier ook last van hadden na de installatie van de Windows 8.1 update voor een aantal hielp het om bij de Generic USB hosts de powersaving uit te zetten, heb dit nu ook gedaan en tot nu toe gaat het goed.

[ Voor 27% gewijzigd door Mediacj op 13-04-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:55
Mediacj schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:30:
Is het nog gelukt, ik heb hier ook nog een SSD liggen en die zou ik ook wel in het toetsenbord willen plaatsen ipv de standaard harddisk?
Ik heb nog een keer geprobeerd om de harddisk te vervangen voor de Crucial M500 nadat ik alle BIOS updates had uitgevoerd. De SSD wordt wel in het BIOS herkend als SATA drive maar windows geeft een foutmelding bij apparaatstatus. "Dit apparaat is momenteel niet op de computer aangesloten, of er is geen verbinding met dit apparaat. (Code 45)".

Interessant is dat als ik vanuit Windows opnieuw opstart en BIOS open, het BIOS aangeeft dat SATA Port 1 leeg is terwijl dat eerst niet het geval was... :?

[ Voor 12% gewijzigd door RogerSch op 13-04-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587530

Vergelijking/benchmark tussen Akoya P2211T (Celeron N2910) en ASUS T100 kan je zien via deze link: YouTube: ASUS Transformer Book T100TA vs. Medion Akoya P2211T Benchmark Test Comparison

Ik heb de GeekBench 3.1.5 + PCMark 7 uitgevoerd op een Akoya P2212T (Celeron N2920 - 4GB RAM) resultaten:

- GeekBench 3.1.5: 798/2635 (vs P2211T: 637/2018 vs T100: 791/2608)
- PCMark 7: 2332 (vs P2211T: 2013 vs T100: 2303)

Dus op gebied van prestaties is de betere Celeron processor + extra geheugen toch een verbetering tov P2211T en dichter in de buurt bij de ASUS T100.

PS Uitgebreide review in het Duits + benchmarks tov andere toestellen (incl. ASUS T100): http://www.notebookcheck....Convertible.108989.0.html

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 587530 op 20-04-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrIezie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-04 08:23
Ik heb me gisteren eens achter m'n nieuwe P2212T (met een Celeron N2920 @ 1,86GHz en 4GB RAM).gezet die ik in een Belgische Aldi heb aangeschaft. Het lijkt erop dat dit een nieuwe reeks is. Het heeft namelijk een nieuw reeksnummer: 99360.

Ik kan alleszins melden dat ik geen last heb van een slechte 3,5 jack, geen last van vreemde geluiden als ik de lader aansluit en tot nu toe geen ghosting heb opgemerkt. Het toestel voelt verrassend solide aan (ik heb de behuizing overall ingedrukt en nergens geeft dit overdreven mee).

Interessant om weten:
- De BIOS is zeer basic, maar was er een optie om de bootorder aan te passen en te booten vanaf een USB device, ik heb dit wel niet getest.
- Na het snel desinstalleren van alle overbodige bloatware (Office trial incluis), had ik ruim 33GB vrije ruimte over.
- De speakers zijn niet super, maar als je het ziet als een tablet, zijn ze zeker niet slecht (de speaker van m'n Acer Iconia A801 is véél slechter). Wel speelde m'n rechterspeaker luider dan de linkse, ik heb de geluidsinstellingen wel niet gecontroleerd.
- Backlight is bij mijn exemplaar rechtsonder iets feller dan in de rest van het scherm (lijkt alsof er een lampje ad zijkant van m'n scherm zit)
- Als ik aan de instellingen zat te prutsen, werkte het touchscreen opeens niet meer. Na reboot was dit in orde, is tweemaal gebeurd, Ik weet echter niet door welke setting. Leek me een Windows 8.1 probleem, dit gebeurde vooralleer ik de Win8.1 updates had geïnstalleerd.
- Heel leuk om mee op je schoot te werken aangezien er geen ventilatie openingen op zitten (zowel in het tobo gedeelde als in het scherm gedeelte). Je kan dit toestel dus ook gewoon op een deken of kussen zetten want de Celeron chip wordt passief gekoeld lijkt me :) .

Al bij al ben ik zeer tevreden over m'n nieuwe speeltje, mocht ik nog iets opmerken, laat ik het zeker weten.

Assumption is the mother of all F'-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 591966

Nick0Teen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:59:
Is het al iemand gelukt om vanaf USB te booten of een ander besturingssysteem op de SSD of de HDD in het toetsenbord te zetten? Ik kan in de bios bij Boot Order namelijk geen optie vinden om een andere schijf te kiezen of vanaf een USB port te booten.
Ik er heb gisteren succesvol Ubuntu 14.04 64 bit op aan de praat gekregen.
Met Lili USB Creator maak je van de iso file een installatie/live-USB stick.
Wanneer je in 'netbook mode' tijdens het opstarten op F12 duwt, kan je van die stick upbooten.
Je kan dan Ubuntu live gebruiken, of het op een 2° USB stick installeren. Heb ik dus gedaan.

Ik heb dan het touchscreen gecablibreerd, maar 14.04 heeft echt nog meer werk nodig om het als 'Tablet OS' te gebruiken. Als desktop/notebook OS loopt het in ieder geval mooi.

Heb er dan maar Unity8 bij geïnstalleerd, maar dat heeft tot nu toe niet veel functionaliteit.

Wil je android ? Installeer dan Bluestacks. Dat loopt trouwens ook mooi op de Asus T100 Tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:48
Ik heb deze laptop nu ook alweer een tijdje en ben nu bezig om multiboot te configureren. Dus opstarten van de 64 GB partitie voor gebruik als tablet en opstarten van de 500 GB harddisk voor normaal gebruik. Waar ik nu echter tegen aanloop is dat deze 500 GB harddisk rete traag is ! Max 5 MB/s schrijven ... Zijn er meer mensen met deze problemen ? Ik heb HD Tune gebruikt om dit te meten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrIezie schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:50:
- Als ik aan de instellingen zat te prutsen, werkte het touchscreen opeens niet meer. Na reboot was dit in orde, is tweemaal gebeurd, Ik weet echter niet door welke setting. Leek me een Windows 8.1 probleem, dit gebeurde vooralleer ik de Win8.1 updates had geïnstalleerd.
Ik had dit probleem ook na de Win8.1 update.

Ik heb de fix uit een post van 'JoostVerh' hierboven uitgevoerd:
"Heb op internet gevonden dat anderen hier ook last van hadden na de installatie van de Windows 8.1 update voor een aantal hielp het om bij de Generic USB hosts de powersaving uit te zetten, heb dit nu ook gedaan en tot nu toe gaat het goed"

En bij mij ook geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176622

Idem hier, na de aangepaste energie-instelling geen probleem meer.

Toch nog niet super overtuigd van de akoya, denk toch van hem in te ruilen voor T100.
Demo Asus leek me toch sneller te werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrIezie
Anoniem: 587530 schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:59:
[...]

Ik had dit probleem ook na de Win8.1 update.

Ik heb de fix uit een post van 'JoostVerh' hierboven uitgevoerd:
"Heb op internet gevonden dat anderen hier ook last van hadden na de installatie van de Windows 8.1 update voor een aantal hielp het om bij de Generic USB hosts de powersaving uit te zetten, heb dit nu ook gedaan en tot nu toe gaat het goed"

En bij mij ook geen probleem meer.
Dank je voor dit antwoord! Ik ga het vanavond eens proberen, want het probleem heeft zich tijdens het lange paasweekeinde opnieuw 1x gesteld.
Anoniem: 176622 schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:30:
Idem hier, na de aangepaste energie-instelling geen probleem meer.

Toch nog niet super overtuigd van de akoya, denk toch van hem in te ruilen voor T100.
Demo Asus leek me toch sneller te werken ...
Ik weet niet welke versie van de Akoya je hebt: de Celeron N2910 (1.6GHz) of N2920 (1.86GHz) versie , maar de T100 z'n Intel Atom Z3740 is volgens passmark benches trager dan de N29x0. Bron: http://cpubenchmark.net/c...Z3740+%40+1.33GHz&id=2059 , maar ik heb nog nergens real life vergelijkingen gevonden. ;)

Deze review mbt de T100 vond ik wel leerrijk, de conclusie is wel positiever dan de rest van de tekst: http://www.notebookreview...us-transformer-book-t100/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zowel de Asus t100 als de P2212. Een t100 met azerty toetsenbord, 32 Gb interne opslag en 500Gb harde schijf om de puntjes op de i te zetten.
Ze hebben me allebei even veel gekost.
De t100 gebruik ik het meest als tablet om te surfen, te lezen en een paar android apps te draaien.
Voordelen: klein, licht, grote accu.
Nadelen: niet gemaakt om mee te klooien (ander OS bv.), maar één echte USB poort, 32 bit, 2Gb Ram, 32 Gb opslag.
De P2212 gebruik ik het meeste in netbook modus. Database beheer, filmpje kijken en lezen.
Voordelen: Klein genoeg maar toch Full HD scherm, genoeg USB poorten, 64 bit, 4Gb Ram, 64 Gb opslag, klooibaar.
Nadelen: iets zwaarder en een gesplitste accu.

Moest ik de P2212 eerst gekocht hebben, dan had ik de t100 niet in huis gehaald.
Ik hoop dat ik hiermee iets zinvols kan bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176622

DrIezie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:04:

Ik weet niet welke versie van de Akoya je hebt: de Celeron N2910 (1.6GHz) of N2920 (1.86GHz) versie ,
de N2920 versie

Dank voor de info, dan toch de Akoya houden zeker 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrIezie
Anoniem: 176622 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:47:
[...]

de N2920 versie

Dank voor de info, dan toch de Akoya houden zeker 😏
Graag gedaan hoor, daarom is het ook Gathering of tweakers ;)
Anoniem: 591966 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:47:
Ik heb zowel de Asus t100 als de P2212. Een t100 met azerty toetsenbord, 32 Gb interne opslag en 500Gb harde schijf om de puntjes op de i te zetten.
De t100 gebruik ik het meest als tablet om te surfen, te lezen en een paar android apps te draaien.
Nadelen: niet gemaakt om mee te klooien (ander OS bv.), maar één echte USB poort, 32 bit, 2Gb Ram, 32 Gb opslag.
De P2212 gebruik ik het meeste in netbook modus. Database beheer, filmpje kijken en lezen.
Voordelen: Klein genoeg maar toch Full HD scherm, genoeg USB poorten, 64 bit, 4Gb Ram, 64 Gb opslag, klooibaar.

Moest ik de P2212 eerst gekocht hebben, dan had ik de t100 niet in huis gehaald.
Dank je voor de nuttige bijdrage! Altijd leuk om m'n vermoeden bevestigd te zien. Ik heb getwijfeld tussen de T100 en de P2212T. Ik ben gezwicht voor het grotere scherm en de iets betere CPU . Eigenlijk was ie voor m'n vriendin (haar laptop loopt op z'n laatste bytes), maar ik zit er constant mee te spelen/tweaken 8) . Voor het geld (399€) is het echt een "goedkoop" speeltje.

Het is zelfs zo dat dit speeltje ervoor heeft gezorgd dat ik niet meer zo weigerachtig tegenover Win8 sta, en er zelfs veel positieve verbeteringen in ontdek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 591966 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:47:

Wat met het gevoel van performatie/snelheid tussen de 2, tijdens surfen, opstarten apps, standaard gebruik, ...?
Is de Akoya met iets betere processor en 4GB RAM sneller?

Ik heb de Akoya P2212T, maar lang getwijfeld om de Asus T100 aan te kopen.

Wat ik wel merk is dat de Akoya warm wordt na intens gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De prestaties zijn vergelijkbaar, maar ik loop met de T100 regelmatig tegen die 2Gb ram grens aan. Dat heb ik noch met de P2212, noch met mijn E1318T (64 bit W8.1 Professional 4Gb ram 1Tb hybride HD) voorgehad.

Nog een reden om voor de Medion te gaan als je niet écht voordeel hebt aan de kleinere ASUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 591966 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:21:
De prestaties zijn vergelijkbaar, maar ik loop met de T100 regelmatig tegen die 2Gb ram grens aan. Dat heb ik noch met de P2212, noch met mijn E1318T (64 bit W8.1 Professional 4Gb ram 1Tb hybride HD) voorgehad.

Nog een reden om voor de Medion te gaan als je niet écht voordeel hebt aan de kleinere ASUS.
Thx voor de info.

En wat met de bouwkwaliteit tussen beide toestellen?
Scherm/resolutie?

Is daar een groot verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zijn allebei van plastiek, dus als je er iemand mee slaat gaan ze kapot.

M.a.w bouwkwaliteit is vergelijkbaar. De ene doet niet voor de andere onder.
De T100 haalt zijn voordeel uit gebruik als tablet, de P2212 uit zijn gebruik als netbook.

T100 1378 X 768 P2212 1920 X 1080 => de medion wint met zijn vingers in zijn neus.

Asus heeft een potje gebakken van zijn bios. Als je vlot wil tweaken blijf je er best van af.

Ik herhaal maar, moest ik de Medion eerst gekocht hebben, dan had ik die T100 niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:48
Waar ik tegen aanloop is dat de 500 GB harddisk in het keyboard dock rete traag is ! Max 5 MB/s schrijven ... Zijn er meer mensen met deze problemen ? (Ik heb HD Tune gebruikt om dit te meten.)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-04 19:34
Juicy schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:59:
Waar ik tegen aanloop is dat de 500 GB harddisk in het keyboard dock rete traag is ! Max 5 MB/s schrijven ... Zijn er meer mensen met deze problemen ? (Ik heb HD Tune gebruikt om dit te meten.)
Is het de harde schijf of de verbinding tussen je tablet & dock ? Ik kan me voorstellen dat het als sata word verkocht, maar dat het eigenlijk een fancy USB verbinding is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrIezie
Ik heb eens getest als de docking batterij het tablet gedeelte oplaadt. Bijna niet te geloven, maar jawel hoor! Het tablet gedeelte was helemaal plat en ik had de docking opgeladen en ze zo gekoppeld. Na een paar uren losgekoppeld en de tablet was (gedeeltelijk )opgeladen. Super _/-\o_

Zeker met de N2920 CPU en 399€ bij de Aldi, ben ik uiterst tevreden van m'n aanschaf. Dankzij yelotv.be gebruik ik m'n speeltje als tweede TV :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Hook
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-03 21:14
Is weer leverbaar, nu met Intel Celeron N2920 (ipv N2910)

Link naar Medion P2211T

Niet voor mij, wel Medion maar de E7228 (via Aldi Core I5 met 17,3 touch-screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
DrIezie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:52:
Zeker met de N2920 CPU en 399€ bij de Aldi, ben ik uiterst tevreden van m'n aanschaf. Dankzij yelotv.be gebruik ik m'n speeltje als tweede TV :9
Bedoel je niet €499? Of hij is in de tussentijd 100 Euro duurder geworden.

[ Voor 12% gewijzigd door born4trance op 09-06-2014 05:21 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
DrIezie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:52:
Ik heb eens getest als de docking batterij het tablet gedeelte oplaadt. Bijna niet te geloven, maar jawel hoor! Het tablet gedeelte was helemaal plat en ik had de docking opgeladen en ze zo gekoppeld. Na een paar uren losgekoppeld en de tablet was (gedeeltelijk )opgeladen. Super _/-\o_

Kun je iets zeggen over het Wlan gedeelte? Zit er nog steeds een Intel Wlan in en wat is het bereik zo'n beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:55
Juicy schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:59:
Ja daar heb ik ook last van. Vooral bij het kijken van HD films kreeg ik af en toe de melding "buffering" in beeld. In XBMC heb de caching parameters zo aangepast dat dit probleem niet meer optreedt.

Mij is het niet gelukt om de HD te vervangen. De andere drive (een SSD) werd niet herkend! Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrIezie
born4trance schreef op maandag 09 juni 2014 @ 05:20:
[...]

Bedoel je niet €499? Of hij is in de tussentijd 100 Euro duurder geworden.
Nope, in de Aldi was hij gewoon 399€ een koopje! 64GB SSD, 500GB HDD, 4GB RAM en N2920 CPU.
regmaster schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:29:
[...]

Kun je iets zeggen over het Wlan gedeelte? Zit er nog steeds een Intel Wlan in en wat is het bereik zo'n beetje?
Ik heb niets te klagen over het WLAN gedeelte, maar heb hem niet echt getest. Ik woon in een oud rijhuis met houten vloeren, en op de bovenste verdieping heb ik hetzelfde bereik als met andere apparaten (Nexus 5, Samsung SII Plus, Acer Iconia tablet). Ik weet wel niet als het een Intel Wlan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarVanOs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-04 19:44
Ik ben in het bezit van de Mediamarkt variant, echter kan ik niet wennen aan het geluid. Het geluid lijkt door de speakertjes heel snel te resoneren. Met de hoofdtelefoon-aansluiting heb ik hier geen last van. Is dit ook bij de mensen die pas sinds kort deze laptop hebben? Ik twijfel sterk om de laptop ter reparatie aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:28
Is hij nog voor 399 te vinden? Uitverkocht bij Bart Smit en de aldi's die ik in België had gevonden hebben geen telefoonnummer... Lastig vooraf controleren dus. Zo niet ga ik voor de t100, 399 is wel mijn max. Voor een laptopje voor erbij. En dan toch duimen dat er geen kleine ergernissen zijn als ik het zo lees... Jammer want qua specificaties krijg je wel meer dan bij de t100 (maar dat komt dus met een prijs lijkt het...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertelhetaanrob
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-03 09:24
is hij sowieso nog ergens te vinden? Ik vind hem eigenlijk alleen bij de BCC in een paar winkels, maar dat zullen wel demo's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 15:10
Heb ik net het geld bijelkaar om hem te bestellen zie ik hem niet meer in de store :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511676

weet iemand misschien hoeveel gb windows 8 inneemt van de 32 gb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453837

ik was van plan deze tablet te gaan kopen en heb hem bij medionshop en bol zien staan voor 449 euro.

alleen als ik naar Bart Smit ga dan staat hij daar voor maar 339,.
Heb geprobeerd uit te zoeken waar dat prijsverschil in zit, maar er zit gewoon een N2920 processor in en 4 gb geeugen.

Zou dit een ouder model zijn (misschien met de slechte geluidsaansluitingen)? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-04 08:56
Anoniem: 453837 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:00:
ik was van plan deze tablet te gaan kopen en heb hem bij medionshop en bol zien staan voor 449 euro.

alleen als ik naar Bart Smit ga dan staat hij daar voor maar 339,.
Heb geprobeerd uit te zoeken waar dat prijsverschil in zit, maar er zit gewoon een N2920 processor in en 4 gb geeugen.

Zou dit een ouder model zijn (misschien met de slechte geluidsaansluitingen)? Iemand een idee?
Die van Bartsmit is €399. Je bedoelt deze: http://www.bartsmit.com/n...-multimode-touch-notebook
Die andere p2211T die je had gevonden op Bartsmit is verkeerd gekoppeld, het is een all in one Akoya nog wat.
Er zit een 32GB ssd in, 500GB HDD, 4GB aan ram en de n2920 Cpu zit er in.
Geluidsaansluting is prima hier. Het enige wat mij opmerkt is dat gesis tijdens het opladen en het batterijpercentage wat al eeuwen op 61% staat, verder prima in orde voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 618721

Zoals nogal wat andere twijfel ik momenteel tussen de Asus Transformer T100TA en Medion Akoya P2212. Wat voor mij zeker de doorslag zou geven is als ik zou weten dat de Akoya P2212 (aanzienlijk) beter in zonlicht functioneert en (zoals ik verwacht) over een beter/groter toetsenboord beschikt.

Nu zijn deze details wat lastig te vinden op het internet. Is er hier iemand die mij daar wat meer over kan vertellen? Bij voorbaat dank.

• DrIezie
Anoniem: 618721 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:24:
Zoals nogal wat andere twijfel ik momenteel tussen de Asus Transformer T100TA en Medion Akoya P2212. Wat voor mij zeker de doorslag zou geven is als ik zou weten dat de Akoya P2212 (aanzienlijk) beter in zonlicht functioneert en (zoals ik verwacht) over een beter/groter toetsenboord beschikt.

Nu zijn deze details wat lastig te vinden op het internet. Is er hier iemand die mij daar wat meer over kan vertellen? Bij voorbaat dank.
In zonlicht zullen ze alletwee niet super zijn: het zijn geen matte schermen en die reflecteren. Ik heb geen T100, maar ik zou niemand aanraden om met de Akoya P2212 in de zon te gaan werken. Het toetsenbord is wel groter en typt niet eens zo slecht.

Eventueel wil ik de mijne wel verkopen. M'n vriendin heeft het echt niet op het kleine schermpje en heeft nu een 17" laptop met DVD-lezer (ze heeft een hele collectie DVD's en bekijkt ze graag op haar laptop). Het is wel een AZERTY model. Er zit nog garantie op. Als je geïnteresseert bent, stuur je maar een PM of zo.

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 17:20
Anoniem: 618721 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:24:

Heb je gezien dat er vandaag een nieuwe versie is uitgebracht van de Medion?
http://aldi.medion.com/md99430/nl/?refPage=medion
Heeft o.a. een betere processor
We hebben er net 1 opgepikt bij de Aldi en ben bezig met de installatie.
Ik kan hem redelijk fatsoenlijk lezen in de zon op dit moment (en die staat er pal op).

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
securitymayo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:53:
[...]

Heb je gezien dat er vandaag een nieuwe versie is uitgebracht van de Medion?
http://aldi.medion.com/md99430/nl/?refPage=medion
Heeft o.a. een betere processor
We hebben er net 1 opgepikt bij de Aldi en ben bezig met de installatie.
Ik kan hem redelijk fatsoenlijk lezen in de zon op dit moment (en die staat er pal op).
Ik zit erover te denken die laptop te kopen. Hoe is het geluid van die laptop? En ik zag dat die webcam slechts 1.0 megapixel is, is dat niet wat weinig? Is de kwaliteit van de webcam ook echt matig of niet?

• securitymayo
Geluid is niet erg geweldig, maar heb nog niet echt muziek afgespeeld, alleen wat youtube geprobeerd gisteravond. De andere laptop die ik heb is een Dell XPS l502x dus dat niet echt een eerlijk vergelijk.

Heb normaal alles via de versterker hangen.
Als ik hem aansluit op versterker of koptelefoon heb je gewoon goed geluid.

Webcam gebruiken wij niet. Wil hem morgen wel voor je testen.

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-04 23:49
Woensdag ook één gekocht bij de Aldi en moet zeggen het is veel bang voor buck. Ik had ook gelezen dat het geluid slecht zou zijn maar het valt mij alles mee. Het geluid kan beter maar ik zou het niet willen bestempel als slecht. Het is boven gemiddeld wat je van een telefoon en tablet kan verwachten.

Het enige wat mij wel echt tegen valt is de speling dat tussen de dock en de tablet in zit, best wel wiebelend. Maar het is niet iets waarvoor ik het weg zou doen of niet zou nemen.

Edit: het gaat om de MEDION® AKOYA® P2214T (MD 99430) model

[ Voor 29% gewijzigd door AndreStarTrek op 25-09-2014 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:58
Nog meer mensen ervaring met p2212?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
pinokkia schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:06:
Nog meer mensen ervaring met p2212?
Er is sinds afgelopen woensdag een nieuwe versie uit.
Deze hebben we aangeschaft.

Wil deze week nog vergelijking tussen de nieuwe versie en de surface 1 laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:58
securitymayo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:11:
[...]

Er is sinds afgelopen woensdag een nieuwe versie uit.
Deze hebben we aangeschaft.

Wil deze week nog vergelijking tussen de nieuwe versie en de surface 1 laten zien.
Oh mooi. Ik heb trouwens de domme fout om P2212 te schrijven. Maar moet P2214 (MD 99430) zijn.

Momenteel heeft mijn zoon de asus T200TA 32GB SSD met 500GB hardeschijf. Ik wil
graag voor mijn andere deze medion PT2214 kopen. Maar twijfel over de bouwkwaliteit.

[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 23-09-2014 16:26 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urbie47
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-08-2023
Ik heb de Akoya P2214 inmiddels een maandje en heb er mixed feelings over. Kocht ‘m omdat m’n laptop kuren begon te vertonen en de Akoya een mooi alternatief zou zijn , speciaal omdat ik veel onderweg ben. Hardware-technisch gezien een mooi notebookje in compact, deelbaar formaat en met touch. De “grote” Windows programma’s als Office en Adobe Photoshop draaien er prima op.
Soms bekruipt me echter toch het gevoel dat voor die prijs ook heel mooie Android tablets te krijgen zijn met veel meer mogelijkheden zoals GPS en allerlei sensors met mooie toepassingen. En een overvloed aan Apps die hetzelfde doen als Microsoft software. Toen ik de eerste keer op de App-market van Microsoft keek schrok ik. Zo’n schraal en kwalitatief schamel aanbod…..snap niet dat een bedrijf als Microsoft zich dat aan laat leunen. Het succes van Android wordt sterk medebepaald door het gigantische aanbod van kwalitatief goede en goedkope of gratis apps.
Ik las dat veel gebruikers last hebben van “ghosting” op het scherm en uiteraard gekeken hoe dat bij mij uitziet. Inderdaad, als ik de Chrome browser in het App-venster wegveeg, zie ik in het onderliggende, egaal grijze venster, de adresbalk. De tekst erin in het begin duidelijk leesbaar maar langzaam vervagend. Als ik die grijze onderlaag weer wegveeg en in het Tiles-venster kom zie ik ook daar die adresbalk op de achtergrond. Ga ik dan snel naar het bureaublad (met donkere achtergrond) dan zie ik niets meer. Het is volgens mij dus geen kwestie van een (hardware) display fout maar van software. Googelen (8.1, ghosting, screen retention) levert inderdaad veel resultaten op van gebruikers die dat effect kregen na update van 8 naar 8.1
Hoop dat dit platform intensief gebruikt wordt om ervaringen en tips uit te wisselen. Kan iedereen z’n voordeel mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-04 13:02
Ik heb de 2212T nu al een tijdje.
Ben deze al 2x 3weken kwijt geweest wegens een defecte draadloze netwerkkaart.
Nu heb ik hem al een week terug en de 500GB HD is gecrashd.

Ik heb geen zin om deze daarom nogmaals op te sturen en heb de HD zelf vervangen door een Samsung SSD 830 256GB.

Na dit topic heel door te lezen had ik verwacht dat dit niet zou werken.
Maar na het opstarten herkende hij netjes de Samsung en kan ik hem gewoon gebruiken.

Aan al degene die hun 500GB willen vervangen door een SSD, gewoon doen.
De laptop is stiller en de batterij gaat nog iets langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 11:10

drh

Ik heb een p2211 hier van een buur meisje en ik kan niet in de bios komen. Weet iemand welke toests?
Na fabrieks recovery kan ik hem niet meer geactiveerd krijgen bij Microsoft. Iemand een oplossing?

drh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Mijn vader heeft de akoya p2211t via de medion website besteld, laptop was snel bezorgt maar deze had een scherm issue. Deze terug gestuurd en twee weken later werd een andere bezorgd. Maar ook hier weer problemen, de tablet wil niet laden als je de oplaad plug in het toetsenbord steekt. Het toetsenbord gedeelte wordt geeneens meer herkend, typen en de muispad gaat ook niet. Het lijkt erop dat het toetsenbord gedeelte al een keer is open geweest aangezien er krassen op de zwarte schroeven te zien zijn.

Ze sturen elke keer gewoon een geretourneerd defect artikel op, want bij beide laptops was de plastic seal van de doos al verbroken. Volgende week even bellen en dan ons geld terug proberen te krijgen. :( Ben er nu wel klaar mee.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchassasin op 23-05-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-04 22:53
Dit ding is woensdag toch weer in de aanbieding bij de Aldi? Voor 299 euro. Volgens mij is dat niet duur?

Ik ga er 1 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:57

netblade

Sunrise

Wiend schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:04:
Dit ding is woensdag toch weer in de aanbieding bij de Aldi? Voor 299 euro. Volgens mij is dat niet duur?

Ik ga er 1 aanschaffen.
Dat is een netbook, het scherm kun je niet loskoppelen en gebruiken als tablete.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
netblade schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 06:50:
[...]

Dat is een netbook, het scherm kun je niet loskoppelen en gebruiken als tablete.
Goed kijken >:)

Er staat een MD99466 op de site voor 199 euro. Dat is inderdaad een netbook. Verder staat er een MD99430 multimode touch notebook voor 299 euro. Dat is toch het ding waar deze thread over gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Wiend schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:43:
[...]

Goed kijken >:)

Er staat een MD99466 op de site voor 199 euro. Dat is inderdaad een netbook. Verder staat er een MD99430 multimode touch notebook voor 299 euro. Dat is toch het ding waar deze thread over gaat?
Ah inderdaad, vroeg in de morgen zitten mijn ogen nog dicht, het is wel de celeron variant overigens. Ik heb zelf de peaq versie met de Pentium er in zitten, tot dusver geen miskoop :)
Als de Celeron net zo goed presteert is het zeer zeker een leuke prijs voor de note/tab

[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 26-05-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
Nou ik heb er 1 hoor. Had al jaren geen computer meer gekocht bij de Aldi, maar zag nu ouderwetse tafrelen: rijden voor de deur en bijna vechten bij de kassa..

Maar goed, de mijne staat hier nu te spelen ik ben er vooralsnog dik tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
Er zit een micro-sd-kaart slot op het tabletdeel. Wellicht lees ik eroverheen, maar ik kan nergens vinden wat de maximale capaciteit is van de microsd kaart die daar in kan. 32 Gb of 64 Gb.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronski
  • Laatst online: 07-04 18:48
ik heb er ook een gekocht, best goede kwaliteit (zeker voor het geld). De eMMC is wel een beetje aan de trage kant, maar nog altijd sneller dan de interne HD.

Ik zie bij Medion Duitsland hetzelfde type voor hetzelfde geld, maar dan met een SSD (2 dagen aanbieding):

http://www.medion.com/de/...Special_ProductHomeTeaser

Maar goed; eerst alle meuk eraf en alle updates geinstalleerd, en toen waren we weer een nacht verder :)

Alleen wilde ik het gebruiken met Traktor 2, en de CPU heeft er toch moeite mee. In Traktor is de load continue hoog. En zo nu en dan een hik. Het verbaasd me, want ik lees op het inet mensen met mindere specs Traktor toch goed kunnen draaien. Op de interface heb ik geen problemen overigens (geen dropouts oid)

Heeft iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

ronski schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:09:
ik heb er ook een gekocht, best goede kwaliteit (zeker voor het geld). De eMMC is wel een beetje aan de trage kant, maar nog altijd sneller dan de interne HD.

Ik zie bij Medion Duitsland hetzelfde type voor hetzelfde geld, maar dan met een SSD (2 dagen aanbieding):

http://www.medion.com/de/...Special_ProductHomeTeaser

Maar goed; eerst alle meuk eraf en alle updates geinstalleerd, en toen waren we weer een nacht verder :)

Alleen wilde ik het gebruiken met Traktor 2, en de CPU heeft er toch moeite mee. In Traktor is de load continue hoog. En zo nu en dan een hik. Het verbaasd me, want ik lees op het inet mensen met mindere specs Traktor toch goed kunnen draaien. Op de interface heb ik geen problemen overigens (geen dropouts oid)

Heeft iemand ervaring?
Ik zal zo even traktor installeren, heb jij de celeron variant of de Pentium variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronski
de N2940 versie (en dat is een celeron variant volgens mij)

heb jij ook versie 2 van traktor?

Ik heb trouwens ook dpc checker gebruikt:

http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml

en die was ook niet al te rooskleurig, iets van 1000us (geel) met heel af en toe een rode balk er tussen. Misschien dat ik mn wifi en bluetooth uit moet zetten.

als vergelijking van mijn kant; Ik draai op android een programma als DJAY2, en die moet het nog streamen vanaf Spotify, en die is vrijwel zonder problemen, die hardware (tegra3) is volgens mij langzamer dan de intel (N2940). Android is allicht lichter dan Win8.1

[ Voor 84% gewijzigd door ronski op 01-06-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

ronski schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:12:
de N2940 versie (en dat is een celeron variant volgens mij)

heb jij ook versie 2 van traktor?

Ik heb trouwens ook dpc checker gebruikt:

http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml

en die was ook niet al te rooskleurig, iets van 1000us (geel) met heel af en toe een rode balk er tussen. Misschien dat ik mn wifi en bluetooth uit moet zetten.

als vergelijking van mijn kant; Ik draai op android een programma als DJAY2, en die moet het nog streamen vanaf Spotify, en die is vrijwel zonder problemen, die hardware (tegra3) is volgens mij langzamer dan de intel (N2940). Android is allicht lichter dan Win8.1
Sorry dat ik er nu pas op terugkom, ik moet zeggen dat ik geen issues heb met traktor en deze tablet, nu laat ik 'm alles wel analysen voordat ik begin met draaien en laat ik het via de interne hd lopen in het toetsenbord en staat het energieschema op hoge prestaties.

Ik gebruik traktor pro 2 (of hoe het tegenwoordig ook mag heten) in combinatie met een m-audio exponent midi deck. Zou het zoveel verschil maken tussen een celeron en een pentium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronski
Bedankt voor het proberen!

Dat energieschema maakt misschien het verschil. Ik heb de tablet helaas al weer teruggebracht, dus ik kan het niet meer testen :(

Ik heb nog een notebook met een verouderde amd en die draaide traktor 1 onder win7 behoorlijk goed. Sinds win8 krijg ik last van verloop terwijl mn load indicatie laag is. Met tracktor 2 is het helemaal drama. Hoge load, maakt niet uit welke setting. Eea schijnt met de drivers te maken te hebben. Wifi uitzetten maakt een verschil, maar niet groot genoeg helaas

Ik wacht nog even tot de y510 convertibles wat betaalbaarder worden, zoals de asus t300fa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kan dit apparaat beetje goed full HD video streamen via HDMI?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carmania2000
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-04 21:39
sinds enkele weken heb ik het volgende voor met mijn akoya. Ik start hem op en kan dan via mijn touchpad het loginscherm tevoorschijn laten komen. Nadat ik ingelogd heb en de laptop verder opstart kan ik nog gedurende enkele seconden mijn cursor bedienen tot hij volledig opgestart is. Dan kan ik niks meer doen met mijn touchpad, klavier blijft wel werken en touchscreen ook. Ik dien dan het scherm af te koppelen en terug aan te koppelen waarna mijn touchpad terug werkt. Dit blijft hij dan perfect doen tot ik de laptop terug opstart. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13
Alweer even terug dat hier voor het laatst gepost is, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

Bij het opstarten krijg ik te zien dat de systeemtijd niet goed is. Druk op f1 voor negeren of op f2 voor setup. Geen probleem als hij in het toetsenborddock zit, maar wel in tabletmode...... want dan heb je geen toetsenbord op dat moment.

Een lege CMOS batterij dus. Heel snel, moederborden vervang ik ze eigenlijk zelden. Hoe vervang ik die in deze tablet? Iemand misschien het klusje al eens geklaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Alweer even terug dat hier voor het laatst gepost is, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

Bij het opstarten krijg ik te zien dat de systeemtijd niet goed is. Druk op f1 voor negeren of op f2 voor setup. Geen probleem als hij in het toetsenborddock zit, maar wel in tabletmode...... want dan heb je geen toetsenbord op dat moment.

Een lege CMOS batterij dus. Heel snel, moederborden vervang ik ze eigenlijk zelden. Hoe vervang ik die in deze tablet? Iemand misschien het klusje al eens geklaard?
Hoe heb je dit opgelost?
Ik heb er hier 2 liggen met hetzelfde probleem en een vriend van me heeft ook hetzelfde voor.
Van alle 3 is de CMOS batterij leeg.
Heb je ze zelf vervangen of toch maar opgestuurd onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
sn0w13 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:34:
[...]

Hoe heb je dit opgelost?
Ik heb er hier 2 liggen met hetzelfde probleem en een vriend van me heeft ook hetzelfde voor.
same here...erg irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexke1988
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:03

alexke1988

( ͡° ͜ʖ ͡°)

je kan als je handig bent de CMOS batterij zelf vervangen.
De tablet is relatief makkelijk te openen en de batterij bevind zich onderaan rechts van het moederbord.
het type KTS CR1120W 3.0v

een relatief goedkoop onderdeel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m1JWr6qeRisqhtidtOevClNG/thumb.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door alexke1988 op 23-05-2016 19:20 ]

i7 5960X - Rampage V Extr. - 16GB Quad DDR4 2800 Corsair LPX - MSI 980GTX Ti - AX1200i - Obsidian 650D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 771233

Afbeeldingslocatie: http://kodi-forum.nl/attachments/screenshot_2016-05-29-15-17-29-png.6/

Ik was laatst vergeten dat mijn vrouw nog een Medion akoya p2211t MD98604 (os windows 8.1) in haar bezit heeft. Ideaal voor gebruik in de auto! Tablet maar liefst 11,6 inch, is los te koppelen van docktoetsenbord. Tevens mogelijkheid om te pairen met audiosysteem auto via bleutooth (wauw! dolby sound). Werkt als een trein i.c.m. Kodi. Bijkomend voordeel: speelt alle denkbare formaten af .mkv. vob files etc. en zelfs .iso files! Geen gedwongen conversies meer nodig! Aandachtspunten: je dient wel nog een netadapter met automatic volt selectie ergens op de kop te tikken voor opladen in auto en ook een juiste bijhorende adapter tip (3.5*1.35mm) voor aansluiting met tablet scherm Medion. Verder nog een handig ophangsysteem (uitschuifbare) aangeschaft om het tablet scherm precies tussen de twee autostoelen op te hangen. Kinderen achterin heel blij! Papa en mama dus ook heel blij. oOo

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 771233 op 16-06-2016 18:08 . Reden: Afmeting vermelde adapter tip was incorrect. Is nu aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
alexke1988 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:15:
je kan als je handig bent de CMOS batterij zelf vervangen.
De tablet is relatief makkelijk te openen en de batterij bevind zich onderaan rechts van het moederbord.
het type KTS CR1120W 3.0v

een relatief goedkoop onderdeel.

[afbeelding]
Was inderdaad zeer gemakkelijk te open. :)
Batterij vervangen en het is weer in orde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13
sn0w13 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:34:
[...]

Hoe heb je dit opgelost?
Had nog een week garantie ofzo. Teruggestuurd en er is een nieuwe batterij in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594927

Beste computerexperts,

Dit groentje heeft jullie hulp nodig.

Ik heb een laptop/tablet hybride medion akoya p2211t, md 98604, msn 30016460 en nu heeft mijn konijn mijn stroomkabel net onder de aansluitplug die in toetsenbord gaat doorgebeten. Ik moet dus dringend een nieuwe stroomkabel bestellen maar zie op alle sites en door alle kabels, plugmaten en doorsnee het bos niet meer.

Kan iemand mij zeggen welke kabel ik precies moet hebben om de originele te vervangen?

Duizendmaal dank van dit technisch groentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Wat vinden jullie van de kwaliteit en duurzaamheid van deze laptop?
Ik heb nu in 1 jaar tijd al twee keer gehad dat de laptop niet meer goed functioneert, nu is het touchscreen defect slaat de laptop geregeld vast omdat het z'n warmte blijkbaar niet goed kan afvoeren.
Ook laat het scherm op 1 hoek een beetje los (de lijm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 594927 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:21:
Kan iemand mij zeggen welke kabel ik precies moet hebben om de originele te vervangen?
Welk stuk van je kabel heeft je konijn doorgebeten?

Ik zie op deze(bron) foto namelijk dat de adapter bestaat uit twee kabels.

• adkelder
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-08-2024
ik heb een AKOYA P2211T met een Celeron N2930 zonder toetsenbord. Windows 8.1
Hier wil ik een toetsenbord Gembird KB-BT-001-W via blue tooth op aansluiten.

Ging goed er kwam een code op het scherm, dit ingetikt maar.... daarna vroeg het tablet nogmaals om de code en die weet ik niet meer :-(

Vraag: kan ik deze code op het tablet terug vinden of verwijderen ? (is een getal)
Zo ja hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriscator
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-10-2024
De CMOS-batterij is inderdaad vrij makkelijk te vervangen...

Maar!

Wees heel voorzichtig met het demonteren en weer dichtdrukken van de tabletbehuizing: ik ben er op de een of andere manier in geslaagd om barsten in het glazen scherm te krijgen--sterker, het was gebeurd voor ik het doorhad. Kennelijk geen gorillaglas...

De P2211T is nog steeds goed te gebruiken als netbook/compacte laptop, maar helaas niet meer als tablet: de gebarsten helft van het scherm is nu ongevoelig voor aanraking. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunnyJohnny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10-2024
Gezocht voor deze tablet/notebook:

Het 2de gedeelte dat wil zeggen toetsenbord en dock inclusief 2de accu en HDD

Ik heb er eentje liggen, maar helaas alleen als tablet te gebruiken want er zit geen Toetsenbord/Dock bij

Het is een P2211T, met 2Gb. geheugen en er zit een Intel N2930 CPU in.

Weet iemand of dit onderdeel ook los te verkrijgen is
(of als spare part)

[ Voor 11% gewijzigd door FunnyJohnny op 31-10-2016 17:00 ]

Pagina: 1 2 Laatste