Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rickoz0101
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Hallo,

Ik heb een Nexus 4 en krijg hem niet maar aan de praat.
Als ik hem in de stekker oplaad dan komt er om de 5 seconde een rood knipperend lampje.
En als ik hem in de USB doe dan hoor je op de PC dat ie aangesloten word en dan gelijk ook weer het geluidje van dat ie gedisconnect word. en ook hier knippered het rooie lampje soms.
Heb al wat forums afgezocht maar de oplossingen werken niet zoals de power en volume down combinatie.
Enige suggesties?

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Oorzaken:
- Draadbreuk > Andere kabel proberen
- Kapotte usb poort (PC/LAPTOP) > Probeer andere
- Vuile MicroUSB > Schoonmaken
- Verbogen pinnetjes in micro usb poort > Rechtbuigen (eigen risico!!)
- Kapotte microUSB > Onderdeel bestellen en zelf spelen of reparatie starten

• Rickoz0101
lijkt me allemaal niet omdat als je die combinatie power en vol down ingedrukt houd dan hoor je hele tijd die verbinding connecten en disconnecten op de pc, hij is dus zogenoemd Bricked..

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:03

M0nkeymen

Monkeystyle!

minimaal 15 minuten aan de oplader hangen, en dan de power knop ff wat langer inhouden? 1 minuut ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door M0nkeymen op 13-12-2013 23:58 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Verwijderd

heb ik al 3 a 4x gehad maak je niet druk gewoon paar keer uitpluggen inpluggen en hij gaat vanzelf wel weer aan :-)

eerste keer dacht ik ook damm klote maar gewoon tijdje aan de lader hangen.

ps probeer ook eens een andere usb kabel mocht dat niet werken hang hem eens aan de pc :D

• Rickoz0101
Heb geprobeerd maar gebeurd niks. het enigste wat er gebeurt is dat als je die knop combinaties inhoud je hele tijd Rood lampje aan voor 1 sec en dan weer uit gaat. Je hoort dan ook met windows dat connect geluidje en disconnect geluidje. Had jij dit ook? ik wil weten of het nou aan de connector ligt of aan de software ofzo.
Pagina: 1