Windows 8 OEM legaal downloaden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 15:28
De audio jack-in van mijn laptop heeft draadbreuk. Ik heb als oplossing een usb-hub met audio jack-in gekocht, alleen was de verkoper vergeten te vragen welk besturingssysteem ik gebruik: Ubuntu 13.10 that is, waar deze Sweex audiohub niet ondersteund wordt.

Nu wilde ik een dual-boot maken met Windows 8 (welke origineel op mijn laptop geïnstalleerd was) en vertelde de verkoper dat ik met de registry key, die kennelijk in de BIOS te vinden is, en een legale download van Windows 8 OEM mogelijk was. Klopt dit? En zo ja, waar kan ik deze dan vinden?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ja, hier

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als je google opent en een zoekopdracht geeft met een van de vele relevante zoektermen kom je genoeg resultaat tegen. Gebruik o.a. "legal windows 8 download" en zie daar. Welke term/en heb je zelf gebruikt dat je hier het antwoord niet op kon vinden? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Fietsbel op 13-12-2013 20:27 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zoek op de MSDN site de iso die je wil, kijk dan naar de SHA1 hash en zet daarna Google aan het werk mbv die hash, makkelijker kan niet :P

[ Voor 68% gewijzigd door Raven op 14-12-2013 11:16 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde