Van de week een draadloze headset Sound Blaster Tactic3D Omega Wireless gekocht en gelijk weer retour gestuurd vanwege de lichte ruis die ik ervoer tijdens stilte (bij spraakfunctie aan -en dan niks zeggen- werd de ruis versterkt). Voor ik de volgende set ga bestellen vroeg ik me af of dit wellicht de norm is bij draadloze headsets van die prijs of dat dit eerder een productiefoutje/loscontactje is geweest. Anders ga ik namelijk weer voor bedraad.
Overigens heb ik de set op meerdere rigs met verschillende versies van Windows getest, met juiste drivers en de firmware gaf aan op de laatste firmware mogelijk te staan. Daarnaast ben ik geen audiofiel (het geluid als er geen stilte was, was in mijn oren prima, de ruis alleen zodanig dat ik als ik terugkeerde naar Windows voldoende om gelijk de koptelefoon af te zetten, dit terwijl er omgevingsgeluid was van de TV).
Overigens heb ik de set op meerdere rigs met verschillende versies van Windows getest, met juiste drivers en de firmware gaf aan op de laatste firmware mogelijk te staan. Daarnaast ben ik geen audiofiel (het geluid als er geen stilte was, was in mijn oren prima, de ruis alleen zodanig dat ik als ik terugkeerde naar Windows voldoende om gelijk de koptelefoon af te zetten, dit terwijl er omgevingsgeluid was van de TV).
[ Voor 16% gewijzigd door tomaat23 op 13-12-2013 15:23 ]