Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Layout forum topic overzicht [iOS iPhone 4S]

Pagina: 1
Acties:

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Op bijv http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/1
nemen de knoppen '1' t/m 'Laatste' erg veel ruimte in, terwijl die wat mij betreft niet zo nuttig zijn.
Wat ik daar wel mis is een knop om naar de laatste reactie van een topic te springen.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Imho is pagina 1, de laatste pagina en de laatste x reacties juist wel enorm handig

Direct springen naar de laatste reactie van je topic hebben we niet, wel naar de nieuwste reactie in het topic sinds je afgelopen bezoek. Daarvoor klik je op de chaticons voor het topic :)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Om hier even op in te springen, persoonlijk vind ik de tijd van de laatse reactie en handiger waarde dan het aantal reacties om te onthouden of er nieuwe reactie's zijn (want daarvoor is deze toch bedoeld?)

Nu snap ik dat het niet voor iedereen zo is, maar zou het ook mogelijk kunnen zijn om er de tijd van de laatste reactie met te zetten ipv net aantal reacties?

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misha schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:15:
Direct springen naar de laatste reactie van je topic hebben we niet, wel naar de nieuwste reactie in het topic sinds je afgelopen bezoek. Daarvoor klik je op de chaticons voor het topic :)
Dank, dat is handig. :) Ik wist niet eens dat je op die blauwe chaticons kon klikken. :P

Anyway, mijn punt is dat de regel met knoppen erg veel ruimte inneemt. (Daarbij is imho '1' overbodig; door op de topic titel te klikken kom je ook op pagina 1.) Ik zie liever meer topic titels op mijn schermpje, bijv door de knoppen simpelweg minder hoog te maken, of door ze te verhuizen naar dezelfde regel als de topic titel.
Het totaal aantal reacties in het topic vind ik zelf niet zo heel interessant.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Daarbij is imho '1' overbodig; door op de topic titel te klikken kom je ook op pagina 1
Niet als je in je voorkeuren hebt ingesteld dat je dan juist naar de laatste pagina wilt ;)
bijv door de knoppen simpelweg minder hoog te maken, of door ze te verhuizen naar dezelfde regel als de topic titel
Dat maakt ze juist weer veel minder tapbaar.
Het totaal aantal reacties in het topic vind ik zelf niet zo heel interessant.
Ik denk dat voor de een het aantal reacties belangrijker is en voor de ander misschien de laatste posttijd. Het is lastig om daar een bepaalde keuze in te maken; het liefst wil je ze gewoon allebei laten zien. Gelukkig is dat meestal een kwestie van je telefoon even een kwartslag draaien ;)

Intentionally left blank