Verzenden van iMac 20''

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
Ik heb een oude iMac via ebay aangeboden (hier) en verkocht.

Oorspronkelijk was mijn bedoeling dat de koper het toestel zou ophalen, maar de uiteindelijke winnende bieder blijkt dit niet van plan te zijn ...

Daarom ben ik nu op zoek naar een geschikte verpakking/verzending voor de iMac, zodat deze in goede staat bij de koper beland.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of tips ivm verpakking en/of de verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat je ook doet, zorg ervoor dat de ontvanger het risico aanvaardt van verzending en ook dat het geen scam is waarbij hij later zijn geld terugboekt.

Ik vind het nl. een beetje vreemd om zonder voorafgaand overleg te bieden op een product waar expliciet alleen ophalen bij staat en dan verzending te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 22:43
Ik zou het zeker niet vertrouwen via ebay, helemaal niet als het via paypall etc gedaan is.

En 147,50 voor een G5 ? voor 199 koop je bijna een C2D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
Betaling is reeds via normale overschrijving gebeurd (of zo lijkt het toch), dus volgens mij kan hij dat geld niet meer terugboeken.
Natuurlijk verwacht ik wel nog de extra kosten van de verzending terugbetaald, maar daar gaat de koper ook mee akkoord.
Risico-aanvaarding is nog niet expliciet vermeld, zal dat in een volgende e-mail zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 22:30
Maak ook foto's zodat je kan aantonen hoe hij de doos is in gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 11:28
Voor de verpakking, ga eens naar de plaatselijke fietsenmaker, of Halfords. Die hebben vaak wel dozen staan waar hun kinderfietsen in worden geleverd. Je vult die dozen op met wat extra karton om de iMac strak te zetten en dan ben je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
We zijn toch maar overeengekomen om elk de helft van de afstand te overbruggen.
Volgend weekend spreken we af op een openbare plaats.

Toch bedankt voor de reacties!
Pagina: 1