Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_I
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb nu een Samsung S2 (zakelijk) en een Nokia E65 (prive). Ik bel nauwelijks, maar ik merk dat de gekoppelde agenda van de S2 wel veel gebruikt wordt. (Naast Grepolis spelen ;) )

Nu begint de E65 op te raken. Ik kom dus niet onder het investeren in een nieuw toestel uit. De eisen zijn simpel:
  • dual sim (einde 2 foons mee sleuren)
  • moet zo lang mogelijk mee kunnen
  • los toestel max 250,=
Nu twijfel ik tussen de Huawei en de Acer. Beide zijn ze iets groter dan de Samsung, wat ik eigenlijk wel jammer vindt, maar beide wekken ze ook de indruk even mee te kunnen. Nu is de grote vraag, welke van de 2 is de meest verstandige keuze. Van de Huawei verwacht ik dat deze, gezien z'n 2 GB ram, wel een android update naar 5 (en 6) kan hebben. Ik weet alleen niet wat ik kan verwachten van de kwaliteit. Acer is echter een bekendere speler in de markt in het westen. (maar of die beter is...)

Aan de andere kant, welke telefoon is tegenwoordig niet 'made in china'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Neem Huawei, die investeren in markt kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-08 11:31
Huawei heeft de beste specs en staat qua smartphones een stuk hoger in mijn aanzien dan Acer. Vooral het hd scherm van de huawei laat hem mijn inziens winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_I
Ik heb de P6 van de in handen gehad en die voelde solide aan. Daarnaast een Sony Experia Z1 'gepast' en ondanks dat deze zowel zwaarder (170 vs. 155 gr) als groter (144 x 74 x 8.5 mm vs. 142.5 x 72.8 x 9 mm) is dan een G700 voelde het toestel niet te groot aan. De G700 wordt besteld zodra het budget dit toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_I
Het is de G700 geworden, hij bevalt goed. De accu lijkt wel een eeuwigheid mee te gaan. al 2 dagen aan nog niet niet op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moshje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
Goed om te lezen. Zit ook met een zakelijk en privé nummer en ben nu toe aan een dual-sim toestel bij verlenging van mijn zakelijke nr met Blackberry. Voor het eerst Android proberen. Dus de Huawei Ascend g700 besteld .....kijken of die het privé gaat winnen van mijn iphone 4s met zware batterij problemen.

Ik neem aan dat de Android versie voorlopig nog wel geupgrade kan worden?
Pagina: 1