Hoi allemaal,
Ben bezig geweest met het zoeken naar een nieuwe pc. Hij is in eerste instantie bedoelt voor standaard office werk en in de toekomst wil ik er een extra video en geluidskaart in hangen, zodat ik er ook mee kan gamen (hoeft niet bijzonder high end te zijn). Aangezien ik in een studio woon, is het volume van belang. Ook wil ik het stroom gebruik binnen de perken houden, al is dat secundair aan het geluid.
Ik ben na wat zoeken uit gekomen bij de volgende set up:
Nu ben ik nog op zoek naar een voeding, maar heb ik een beetje moeite met het selecteren daarvan.
Ik denk dat de volgende wel geschikt is maar ben er niet zeker van...
be quiet! Straight Power E9 450W, 450 Watt voeding
Zoals gezegd, geluid is een issue, dus ik wil wel investeren in een stille voeding...
Wat vinden jullie van deze set up? Hebben jullie nog suggesties voor de voeding?
Ben bezig geweest met het zoeken naar een nieuwe pc. Hij is in eerste instantie bedoelt voor standaard office werk en in de toekomst wil ik er een extra video en geluidskaart in hangen, zodat ik er ook mee kan gamen (hoeft niet bijzonder high end te zijn). Aangezien ik in een studio woon, is het volume van belang. Ook wil ik het stroom gebruik binnen de perken houden, al is dat secundair aan het geluid.
Ik ben na wat zoeken uit gekomen bij de volgende set up:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4430 Boxed | € 153,90 | € 153,90 |
| 1 | ASRock Q87M vPro | € 96,20 | € 96,20 |
| 1 | Aerocool DS Cube Black Edition Closed | € 72,06 | € 72,06 |
| 1 | G.Skill F3-1600C11S-8GNT | € 64,07 | € 64,07 |
| 1 | Mushkin Chronos SSD 90GB | € 79,90 | € 79,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 466,13 | |
Nu ben ik nog op zoek naar een voeding, maar heb ik een beetje moeite met het selecteren daarvan.
Ik denk dat de volgende wel geschikt is maar ben er niet zeker van...
be quiet! Straight Power E9 450W, 450 Watt voeding
Zoals gezegd, geluid is een issue, dus ik wil wel investeren in een stille voeding...
Wat vinden jullie van deze set up? Hebben jullie nog suggesties voor de voeding?