Ik heb net als andere PU-members ook de actie binnen gekregen van een jaarabonnement + Call of Duty Ghost. Ik vond dit een hele mooie actie om mijn abonnement te verlengen en heb dit gedaan door een toegestuurde acceptgiro te betalen. nadat ik deze acceptgiro had betaald ging ik er van uit dat ik dus ook CoD Ghost binnen zou krijgen. Nu heb ik deze alsnog niet binnen en heb ik de klantenservice gemaild, hierop kreeg ik steeds pas na een paar dagen een reactie terug met geen duidelijke antwoorden. Hierom heb ik ze gebeld en werd mij verteld dat ik een een normaal jaarabonnement heb genomen i.p.v. de actie.
Nu heb ik dus via een acceptgiro €49,50 betaald voor een normaal jaarabonnement terwijl het door de actie leek alsof ik er Ghost bij kreeg. Het enige wat ik volgens de klantenservice kan doen is nog een extra jaarabonnement nemen (€54,25-) en daarna CoD Ghost alsnog ontvangen.
Ik vind dit hele slechte service! Ik denk te betalen voor een product maar uiteindelijk heb ik niks. Dit voelt inderdaad alsof ik 50 euro weg heb gegooid.
Nu heb ik dus via een acceptgiro €49,50 betaald voor een normaal jaarabonnement terwijl het door de actie leek alsof ik er Ghost bij kreeg. Het enige wat ik volgens de klantenservice kan doen is nog een extra jaarabonnement nemen (€54,25-) en daarna CoD Ghost alsnog ontvangen.
Ik vind dit hele slechte service! Ik denk te betalen voor een product maar uiteindelijk heb ik niks. Dit voelt inderdaad alsof ik 50 euro weg heb gegooid.