Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jemedy
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-12-2021
Ik heb net als andere PU-members ook de actie binnen gekregen van een jaarabonnement + Call of Duty Ghost. Ik vond dit een hele mooie actie om mijn abonnement te verlengen en heb dit gedaan door een toegestuurde acceptgiro te betalen. nadat ik deze acceptgiro had betaald ging ik er van uit dat ik dus ook CoD Ghost binnen zou krijgen. Nu heb ik deze alsnog niet binnen en heb ik de klantenservice gemaild, hierop kreeg ik steeds pas na een paar dagen een reactie terug met geen duidelijke antwoorden. Hierom heb ik ze gebeld en werd mij verteld dat ik een een normaal jaarabonnement heb genomen i.p.v. de actie.

Nu heb ik dus via een acceptgiro €49,50 betaald voor een normaal jaarabonnement terwijl het door de actie leek alsof ik er Ghost bij kreeg. Het enige wat ik volgens de klantenservice kan doen is nog een extra jaarabonnement nemen (€54,25-) en daarna CoD Ghost alsnog ontvangen.

Ik vind dit hele slechte service! Ik denk te betalen voor een product maar uiteindelijk heb ik niks. Dit voelt inderdaad alsof ik 50 euro weg heb gegooid. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:40
Vervelend natuurlijk, wel een onduidelijk verhaal. in je verhaal schrijf je veel twijfel woorden 'leek', 'dacht' waardoor het lijkt dat je zelf een fout hebt gemaakt. De PU meldt dat je €54,25 moet betalen voor een abonnement met Ghost. Jij hebt een acceptgiro ingevuld voor €49,50. Ik kan alleen uitgaan van jouw verhaal en wat je hebt neergezet, maar het ziet ernaar uit dat je zelf de fout hebt gemaakt en niet de PU.

Los van dat hele verhaal, is het natuurlijk niet klantvriendelijke van de PU om te eisen dat je een 'extra' abonnement moet afnemen om dat spel te ontvangen. Kun je niet vragen of je het 'restant' kan betalen en zo alsnog dat spel in ontvangst kunnen nemen?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit gaat om ervaringen etc qua aankopen en hoort, volgens mij, dus in Shopping. En daarom staat hij daar nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Je kan je beroepen op je bedenktermijn aangezien een tijdschrift ook gewoon een product is, dus binnen 2 weken aangeven dat je het toch niet wilt en dan opnieuw een abo afsluiten.

Wel triest dat je klantenservice niet gewoon aangeeft om die paar euro bij te betalen, ik heb ook zeer slechte ervaring met die klantenservice (soms 3-4 weken voordat je een antwoord krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:40
Megamind schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:09:
Je kan je beroepen op je bedenktermijn aangezien een tijdschrift ook gewoon een product is, dus binnen 2 weken aangeven dat je het toch niet wilt en dan opnieuw een abo afsluiten.

Wel triest dat je klantenservice niet gewoon aangeeft om die paar euro bij te betalen, ik heb ook zeer slechte ervaring met die klantenservice (soms 3-4 weken voordat je een antwoord krijgt).
Dan moet je je beroepen op het abonnement, een tijdschrift valt buiten de wet koop op afstand regeling.
http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand

Nee, consuwijzer is geen overheidsorgaan, maar wel een mooie website waar het voor een leek goed te lezen is.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de topictitel aangepast aangezien deze wat schreeuwerig en incorrect was.

Het is inderdaad een fout van de TS, maar het is wel duidelijk een vergissing waar coulance op zijn plaats zou zijn. Alleen, zoals altijd met coulance, het is niet iets waar men recht op heeft.

Je kunt aangeven richting de klantenservice dat je nu zeker het abo zal opzeggen en dat ze daarmee verzekerd een abonnee zullen verliezen, en voorstellen het om te zetten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1