Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Schoonmaken laptop geur (stank)

Pagina: 1
Acties:

• Snapt0
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-05-2024
Hallo,

Heeft er iemand tips voor het schoonmaken (geur verwijderen) van een laptop, welke in een varkensschuur heeft gestaan?
Ik heb deze een tijdje open gezet, maar ben bang dat dat alleen niet voldoende zal zijn.

Ik heb al gezocht op het forum, maar kon geen soortgelijke vragen vinden (op zich niet zo heel raar ;) ).

• Case-study
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-11 12:08
Ervaring nee, maar misschien kan je een reinigingsspuitbusje voor de auto-airco proberen? die is bedoeld om een bepaalde rottingslucht weg te krijgen (en dat werkt wel aardig kan ik je vertellen, op de auto-airco dus)
dit zal je dus dóór het koelcircuit van de laptop moeten laten zuigen.. want dáár zal de lucht in zitten (eerst het stof er op dezelfde manier uit blazen met busje lucht of persluchtspuit: koelt ie beter en dat stof houdt de lucht ook vast)
spul is verkrijgbaar bij die bekende auto- en fietsassecoirezaak..

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:12
Hoe lang heeft de laptop in de schuur gestaan?
Zal best lastig zijn, omdat een geur langzaam in het materiaal dringt. Met als gevolg dat het er dan ook langzaam weer uit te halen is. Oplosmiddelen ed. zullen niet veel helpen, maar je kan de geurtjes maskeren met andere geurtjes.