Ik heb gecorrespondeerd over een "ruil" die plaats zou gaan vinden.
Het gaat over en weer over deze advertentie die ik geplaatst heb:
V&A aangeboden: Eyefinity Setup (+toebeh.) Samsung Syncmaster 2243NW
Ik kan het niet in het kort uitleggen..... ik heb wel een opmaak gemaakt van onze DM berichten.
Hier dan een overzicht:
P.S. Let goed op de timestamps.
http://tweakers.net/aanbod/rating/180938/
In de rating geeft hij ook een copy-paste aan van onze berichten... maar laat overduidelijk berichten van mij weg! de 'goede' filtert hij er vrolijk uit om er beter uit te komen. Of mij mij slechter te laten lijken.
Ik kan hier niet zo goed tegen en vind dat ik gelijk heb. De rating moet gewoon weg. Ik ben al meer dan 12 jaar Tweaker en dit is een smet op mijn reputatie
p.s. Tattooboy1985 is op de hoogte gebracht middels DM
Het gaat over en weer over deze advertentie die ik geplaatst heb:
V&A aangeboden: Eyefinity Setup (+toebeh.) Samsung Syncmaster 2243NW
Ik kan het niet in het kort uitleggen..... ik heb wel een opmaak gemaakt van onze DM berichten.
Hier dan een overzicht:
P.S. Let goed op de timestamps.
Dit is mijn profiel... met de rating....tattooboy1985:
hoi hoi is het ook te ruil ik heb eventueel een lg 27 inch scherm hier staan van 5 mnd oud
mvg bart
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 04 december 2013 12:58
Crypter:
Hoi Bart,
Heb je voor mij een link met specs en eventueel een foto? in welke staat verkeert hij?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 04 december 2013 13:04
tattooboy1985:
verkeerd in nieuwstaat foto zal ik einde vd middag even maken moet straks eerst naar de tandarts
hier het scherm LG flatron E2742
YouTube: LG LED Monitor E2742 27" Review
woensdag 04 december 2013 13:22
Crypter:
als alles ok is hebben we wel een deal dacht ik zo!. kom je de schermen halen?
woensdag 04 december 2013 13:34
tattooboy1985:
jah dan kan i kze ophalen op welk systeem heb ji jdie schermen draaien
woensdag 04 december 2013 13:58
Crypter:
Ik heb ze niet draaien... ik heb ze overgenomen van Jeffernator (tweakers), maar ik vond het achteraf toch wat te veel vh goede
Daarom wil ik toch weer 27" gaan gebruiken. Ik heb ze bij Jeffernator werkend gezien en het zag er erg indrukwekkend uit!
woensdag 04 december 2013 16:26
Crypter:
Hallo,
heeft u nog interesse?
woensdag 04 december 2013 19:17
Crypter:
Hallo,
Ik heb nog meer geïnteresseerden. Is het goed als ik doorga met de verkoop?
woensdag 04 december 2013 19:43
tattooboy1985:
Jahag hoor ik ben aan het kijken of ik die schermen lan aansturen daar ik alleen dvi en hdmi heb mvg bart
woensdag 04 december 2013 20:28
Crypter:
Ok dan wacht ik het even af. Heb je enig idee wanneer je het weet?
woensdag 04 december 2013 21:32
tattooboy1985:
hoop morgen weet jij iets ? ik heb alleen hdmi en dvi aansluitingen
mag ik vragen wat de rest van je systeem specificaties zijn
mvg bart
woensdag 04 december 2013 21:45
Crypter:
Hoeveel dvi en hdmi aansluitingen heb je? In totaal?
Weet je precies welk merk/type videokaart je hebt?
donderdag 05 december 2013 07:46
tattooboy1985:
Ik heb 2 x een gtx 680
donderdag 05 december 2013 13:28
Crypter:
Oooh dat moet absoluut geen probleem zijn. Kwestie van dvi naar vga verloopjes.
donderdag 05 december 2013 17:44
Crypter:
Hallo,
Kunnen we alstublieft iets sneller communiceren? Ik heb namelijk meerdere mensen met interesse.
donderdag 05 december 2013 18:46
tattooboy1985:
hallo ik moet gewoon werken hoor op het dak dus .. maar als je zo ongeduldig bent verkoop je het maar aan iemand anders ik hou er niet van zo opgejaagd te worden er zijn ook mensen die werken
donderdag 05 december 2013 19:30
Crypter:
Zo bedoel ik het niet hoor... Ik snap best dat je moet werken, maar er zijn nou eenmaal mensen die wel binnen een kortere tijd reageren... Sorry dat het misschien zo overkomt maar ik wordt min of meer ook opgejaagd... Ik hoop nog op een positieve afwikkeling.
donderdag 05 december 2013 19:41
tattooboy1985:
Jah hoor heb je een voorbeeld van wat ik dan moet halen voorde schermen
donderdag 05 december 2013 20:04
Crypter:
Stel je hebt volgens mij 4x een dvi aansluiting. Dan moet je 3x een verloopstekkertje hebben om om te vormen naar vga. Bijvoorbeeld dit stekkertje: http://www.allekabels.nl/...VI-male---VGA-female.html . valt dus best mee.
zaterdag 07 december 2013 10:13
Crypter:
Denk je dat het gaat lukken?
zondag 08 december 2013 17:43
Crypter:
Ik zou het op prijs stellen als u wat laat weten.
zondag 08 december 2013 18:18
tattooboy1985:
ik ga morgen kijken uit mijn werk of alternate ze heeft sorry voor de late reactie maar ik was klussen
zondag 08 december 2013 21:15
Crypter:
Ze blijken het wel te hebben... ik help je evenhttp://www.alternate.nl/M..._-VGA/html/product/86348/
zondag 08 december 2013 22:43
tattooboy1985:
thanx
jij hebt er geen 1 dus moet ik er 3 hebben ?
zondag 08 december 2013 23:27
Crypter:
ik heb dit erbij voor je:
2x Mini-DP naar VGA
1x DVI naar VGA
3x VGA kabel
3x Power kabel
Ik heb er dus 1
Crypter:
Hoi! Is het nog goedgekomen bij Alternate?
dinsdag 10 december 2013 19:46
tattooboy1985:
nee had geen tijd hoop donderdag ivm koopavond
maar wat voor systeem heb ji jmisschien heb ik nog ene leuke ruil voor je mvg bart
dinsdag 10 december 2013 20:04
Crypter:
Ik heb een amd x6 met een 120gb ssd en 8gb ddr3. Ook een gtx760oc. Het enige wat ik nog mis is een scherm... 27" dan
dinsdag 10 december 2013 22:11
Crypter:
Maar als ik even heel eerlijk mag zijn... ik heb meer dan 70 advertenties gehad hier op tweakers. Dit is verreweg de langst durende 'ruil' ooit. Niet dat ik het heel erg vind, maar het liefst heb ik op dit moment gewoon een 'ja' of een 'nee'. Ik wil graag mijn systeem afmaken.
Ik wil niet ongeduldig overkomen, maar langer dan een week moet dit toch niet duren vind ik.
Alvast bedankt voor je begrip.
woensdag 11 december 2013 19:20
tattooboy1985:
jah ik heb weinig tijd het is druk op me werk ivm de kerstvakantie dus overuren maken op het dak als het je te lang duurt verkoop je het is mij ook goed hoor
en anders haal ji jdie aansluitingen even voor me kan je het sneller afhandelen ook
woensdag 11 december 2013 22:03
Crypter:
Je kan ook de ruil doorzetten en dan kan je in ieder geval 1 scherm aansluiten. Als je dan tijd hebt, kun je de rest halen.
woensdag 11 december 2013 22:22
tattooboy1985:
Dat schiet niet op kan jij ze niet halen
woensdag 11 december 2013 22:22
tattooboy1985:
En anders verkoop je het omdat je zoveel intresse hebt van medetweakers
woensdag 11 december 2013 22:58
Crypter:
Gast, ik heb nu een week contact met jou omdat jij de eerste was die reageerde. Ik ben mega-geduldig geweest. Nu zeg je mij de benodigdheden voor jou te kopen? je wilt iets hebben..... dan zorg je toch zelf dat je de benodigdheden hebt? ik vraag de media-markt toch ook niet een controller voor me te kopen als ik een PS4 wil hebben? Sorry hoor. je hebt mij nu al een tijdje aan het lijntje gehouden en ik heb je naar mijn idee goed geholpen en je naar de juiste richting gewezen.
Ik twijfel nu sterk of je nog wel interesse hebt. prima, maar zeg dat dan gewoon! dan zit ik ook niet een week te wachten op jouw beslissing.
Ik wil nu aan je vragen of je nog wel serieus interesse hebt. Zo niet, dan niet, maar vraag mij aub niet om benodigdheden voor jou te kopen omdat je het niet hebt....
woensdag 11 december 2013 23:07
tattooboy1985:
zoals ik al zei ik heb er geen tijd voor zo laat dat ik thuis ben uit me werk en ik ga niet op een lage resolutie zitten met 1 scherm als ik ze ruil moeten ze alledrie werken maargoed verkoop het maar zoals je al wou ik kijk wel verder
woensdag 11 december 2013 23:08
Crypter:
en bedankt....
donderdag 12 december 2013 12:59
tattooboy1985:
Jij bent zo opdringerig en ik heb geen tijd dus jah wat wil je dan he als jij niet snapt dat mensen druk zijn en moeten werken
donderdag 12 december 2013 13:19
Crypter:
Daar gaat het niet om.... maar goed. Je weet blijkbaar niet eens zeker of je wat wilt en houd iemand aan het lijntje. bedankt daarvoor.
donderdag 12 december 2013 16:04
tattooboy1985:
Wat jij wilt jij leest half want wou ze wel maar jij wilt ze niet halen
donderdag 12 december 2013 18:08
Crypter:
Ja want dat is mijn probleem niet. Jij hebt iets niet dan moet je het zelf regelen. Ben je butler niet.
tattooboy1985:
wat ben jij een raar zielig persoon ik heb het druk met mijn werk en een begrafenis bah wat ben jij een walgelijk vies ventje ga zelf is werken maar dat zou je wel niet doen denk ik zo
moet je eens doen dan heb je het ook een x druk maar ik ga jouw ook beoordelen komt wel goed
meneer ongeduld zelf kan je niks , triest persoontje ben je
je zou eens meer begrip voor mensen moeten hebben
donderdag 12 december 2013 17:37
tattooboy1985:
en wel lezen en eerlijk blijven he niet zeggen in je beoordeling dat ik het niet wou halen ik kon het niet halen , je bent echt triest bah maar je had zoveel geïnteresseerden maar nu staat je ad er nog steeds
donderdag 12 december 2013 18:11
Crypter:
Jaja... nu komt de aap uit de mouw. Je moet ook gewoon eerlijk zijn en niet om de hete brei heen draaien zoals je al een week doet. Weet ik veel dat je er ook nog een begrafenis bij had. Gecondoleerd daarviir trouwens. Maar dat had ik niet kunnen weten. Je moet er geen dingen bij halen waar ik niks mee te maken heb
donderdag 12 december 2013 18:35
Crypter:
En waarom laat je al mijn helpende reacties weg uit je beoordeling? Daarmee bevestig je toch alleen dat jij fout zit?
donderdag 12 december 2013 18:52
tattooboy1985:
Jah jah jij moet eens wat aanemen als iemand wat zegt ik wil die helpende er ook wel inzetten hoor
donderdag 12 december 2013 18:56
Crypter:
Ja doe maar. Graag. Wel zo netjes en compleet graag
donderdag 12 december 2013 19:13
tattooboy1985:
wel zo netje moet jij zeggen rot eens op met je berichten ben echt klaar met jou zielige sukkel om zo te doen
je hebt toch veel interesse van tweakers dat riep je vanaf dag 1 al ik ga volgende week een ruil doen diegene heeft wel tijd en geduld
donderdag 12 december 2013 19:25
Crypter:
Prima. Gedraag je dit keer. Dat gun ik die andere tweaker wel namelijk.
P.s. nu reageer je wel om de 10 min? Wat voorheen 1 tot 2 dagen duurde.
donderdag 12 december 2013 19:26
tattooboy1985:
omdat ik nu thuis ben slimmerd ik gedraag me jij bent meneer ongeduld en onbegrip jij leest wat je wilt zien dat is jouw probleem maar ik ben klaar
donderdag 12 december 2013 19:36
Crypter:
Ok... jij zegt echt vreemde dingen.... zoek het uit vriend. Later!
donderdag 12 december 2013 19:40
tattooboy1985:
kijk lekker wat je doet of zegt , voortaan meer geduld hebben als ik je tig x zeg dat ik druk ben moet je niet zeiker om reactie binnen een paar uur of dagdeel of dag mzzll
jij doet of de fout alleen bij mij ligt kijk bij jezelf met je aan het lijntje houden nwhahahah je weet niet eens wat dat is als iemand je aan het lijntje houdt dan maak je afspraken of zeg je die steeds opnieuw en opnieuw af pfff types zoals jij moeten verboden worden haha
donderdag 12 december 2013 19:51
tattooboy1985
ow jah voor ik het vergeet ik ga nu schieten dus reageer niet ben voor je weer gaat huilen
http://tweakers.net/aanbod/rating/180938/
In de rating geeft hij ook een copy-paste aan van onze berichten... maar laat overduidelijk berichten van mij weg! de 'goede' filtert hij er vrolijk uit om er beter uit te komen. Of mij mij slechter te laten lijken.
Ik kan hier niet zo goed tegen en vind dat ik gelijk heb. De rating moet gewoon weg. Ik ben al meer dan 12 jaar Tweaker en dit is een smet op mijn reputatie
p.s. Tattooboy1985 is op de hoogte gebracht middels DM
Etuuuuuh!