Wat is nu de voorspelling¿¿¿¿

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:45

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Als de duron en de thunderbird op de markt komen en deze zijn voldoende leverbaar. Wordt dan de athlon classic dan ook goedkoper¿

AKA Rinkel weblog

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

zullen waarschijnlijk goed leverbaar worden, maar ik heb gezien dat de gewone althlon m,aar net iets ionder de thunderbird ligt en de duron is nog slechter tevens kuhn je een thunderbird niet overklokken met GFD geloof ik alleen met de fsb dacht ik (niet helemaal zeker) maar denk dat je de athlon sneller kan klokken als die thunderbird..
maar dan heb je wel nieuwste mobo....
mvg FFF

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
De voorspelling is dat de Athlon classics nog een of twee weken verkrijgbaar zijn, op afbraakprijzen, en dan op raken. AMD heeft al twee weken geen classics meer geproduceerd.

Hier in Nederland zal het iets langer duren voor ze opraken, omdat we altijd achterlopen.

(Overigens: met op bedoel ik dat de prijzen door vraag/aanbod stijgen naar niveaus boven de thunderbird, er zijn nog een hoop mensen met slotA mobos die dat misschien nog wel net willen betalen.)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:45

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Is het slim om een classic athlon te nemen of een nieuwe generatie processor...

AKA Rinkel weblog

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

eigen keuze, de nieuwe generatie moet nog komen deze zijn allemaal even snel tot 1000Mhz in elk geval de nieuwe generatie zal veel hoger liggen geloof ik, enige voordeel van nieuwe cpu van amd dat ze nieuw mobo nodig hebben en misschien strax de nieuwe cpu's d'r ook op passen.. misschien dus !
verder zijn de nieuwe niet goed te overklokken en zijn bijvoorbeeld socket-A koelers nog moeilijk te verkrijgen en weinig keuze..
ik ga voor de classic!
(heb hem al maar vind het nog steeds erg goede keuze)
en de snelheids winst is niet groot vind ik en de athlon die gelijk is aan een thunderbird in Mhz is iets langzamer, maar die athlon is veel hoger te klokken waardoor die athlon toch sneller wordt dan die thunderbird, ook lijkt mij een slot-A (athlon dus) gemakkelijker te koelen, groot vlak en socket is maak klein dingetje, zonder behuizeing welleens waar maar toch...
mvg FFF