ik ben aan't uitdokteren welke nieuwe budgetmachine ik wil voor het komende jaar .. zodoende dat ik voor die paar eurobucks die ik uirgeef (lees: 50 eur+ de dit jaar opgespaarde getrouwheidspunten van m'n mobiele isp) toch zoveel mogelijk bang kan krijgen zodat ik ook tegen het einde van het jaar mezelf niet verplicht voel van weer een nieuwe te kiezen maar dat het als een cadeautje voor mezelf aanvoelt!
een van de keuzes die ik heb is de desire 500 van htc. mooi toestel. mist helaas NFC, 4G lijkt me nog niet echt een noodzaak daar 3G echt wel altijd snel genoeg werkt voor mobiele toepassingen.
wat me wel met verstomming sloeg is dat op de tech specs staat vermeld dat dit toestel 1024 GB aan werkgeheugen zou hebben, naast een paar gb'tjes opslag geheugen..
behold: pricewatch: HTC Desire 500 Blauw -> kijk bij 'technische kenmerken'
een van de keuzes die ik heb is de desire 500 van htc. mooi toestel. mist helaas NFC, 4G lijkt me nog niet echt een noodzaak daar 3G echt wel altijd snel genoeg werkt voor mobiele toepassingen.
wat me wel met verstomming sloeg is dat op de tech specs staat vermeld dat dit toestel 1024 GB aan werkgeheugen zou hebben, naast een paar gb'tjes opslag geheugen..
behold: pricewatch: HTC Desire 500 Blauw -> kijk bij 'technische kenmerken'
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...