Ik heb het idee dat er een stap mist van de Full layout naar de Responsive layout. Als je het scherm verkleint verdwijt een deel van de website achter je venster waarna hij verspringt naar de responsive layout als hij onder een bepaalse resolutie komt. Zou het niet netter zijn als ook de Full layout ook responsive is een meeschaalt?
Dat klopt. 
Zoals in Welkom bij de open bèta! te lezen is:
Zoals in Welkom bij de open bèta! te lezen is:
A: (bijvoorbeeld desktops, laptops en de grotere tablets in landscape). Vanaf 980px en hoger
B: (bijvoorbeeld grote tablets in portrait en middelgrote tablets in landscape, momenteel nog niet geimplementeerd) 767px - 979px
C: (bijvoorbeeld middelgrote tablets in portrait en sommige high-reso telefoons in landscape) 500px - 766px
D: (bijvoorbeeld (high & low-reso) smartphones in potrait & landscape) 499px en kleiner
En B zit niet in de scope van het project. Zelf ben ik van mening dat er ook een E zou mogen zijn zodat kleine smartphones niet het gebruiksgemak van grote smartphones belemmeren, wat nu op momenten wel het geval is, maar dat is wellicht ook toekomstmuziek.
Bla bla bla...
Dat zou ik het liefst ook willen, maar het aantal breakpoints hebben we bewust beperkt gehouden.
Ik vind dat we met onze weergaveopties ansich een prima oplossing voor nu aanbieden. Later kunnen we, nu we veel meer ervaren zijn met RWD, het naar het volgende niveau tillen en bijvoorbeeld meer breakpoints ondersteunen
Ik had al wel zo'n vermoeden dat dat jullie standpunt zou zijn, en kan jullie geen ongelijk geven
Bla bla bla...
Een helder en duidelijk standpunt. Dit is op dit moment inderdaad de beste oplossing die erg goed werkt vind ik zelf. (verstuurt vanaf zijn telefoon in stand kleine schermen)
Pagina: 1