Ik heb een aantal weken geleden een computer gekocht en zelf inelkaar gezet, maar ik krijg constant bluescreens en ik heb op dit moment geen idee meer waar ik het moet zoeken.
De bluescreens die ik krijg;
irql_not_less_or_equal
memory_manegement
bad_pool_header
Ik heb al een keer een clean install gedaan van windows 8.1 en met o.a. Driver Reviver gecontroleerd dat al mijn drivers up to date zijn.
Ook heb ik ~4 uur lang memtest86 laten lopen maar die vond geen fouten.
Door de naam van de bluescreens dacht ik dat ik het moest zoeken bij mijn geheugenreepjes, maar het kan dus in principe van alles zijn.
Op dit moment weet ik dus niet meer waar ik het moet zoeken, en zou graag advies willen van jullie over wat ik allemaal kan proberen om het probleem te isoleren.
Computer:
Mobo: Gigabyte Z87-HD3
Processor: Intel Core i5 4570
Videokaart: AMD Radeon R9 270x
RAM: Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
De bluescreens die ik krijg;
irql_not_less_or_equal
memory_manegement
bad_pool_header
Ik heb al een keer een clean install gedaan van windows 8.1 en met o.a. Driver Reviver gecontroleerd dat al mijn drivers up to date zijn.
Ook heb ik ~4 uur lang memtest86 laten lopen maar die vond geen fouten.
Door de naam van de bluescreens dacht ik dat ik het moest zoeken bij mijn geheugenreepjes, maar het kan dus in principe van alles zijn.
Op dit moment weet ik dus niet meer waar ik het moet zoeken, en zou graag advies willen van jullie over wat ik allemaal kan proberen om het probleem te isoleren.
Computer:
Mobo: Gigabyte Z87-HD3
Processor: Intel Core i5 4570
Videokaart: AMD Radeon R9 270x
RAM: Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU