Ik heb een vraagje mbt een Intel I7 870 socket 1156 processor, en MSI moederbordje.
Mijn Asus mobo had het begeven, en ik wist nog een MSI H55M-E33, met zo'n 1156 voetje te scoren.
Nu wil ik Win7 erop zetten, maar heb geen beeld, niet eens BIOS.
Heb er toen een PCI-e kaartje ingedaan, en waarempel had beeld.
Heb toen in de BIOS de primaire graphics op internal gezet, gesaved en de pc afgesloten.
PCI-e kaartje verwijderd, pc weer opgestart, maar weer geen beeld.
Ben eens aan het zoeken geweest naar de oorzaak, en nu meldt de MSI site over dit bordje het volgende:
MSI Reminds You...
• HDMI, VGA & DVI-D ports can only work with CPUs with GPUs core inside.
Wat zoiets betekent als dat er een GPU op/in de CPU moet zitten om de poorten aan te sturen ?
Vraag rijst dan, lees ik dat zo goed, en/of zit er geen GPU in de Intel I7, zodat dit niet gaat werken ?
Graag iemands reactie.
Mijn Asus mobo had het begeven, en ik wist nog een MSI H55M-E33, met zo'n 1156 voetje te scoren.
Nu wil ik Win7 erop zetten, maar heb geen beeld, niet eens BIOS.
Heb er toen een PCI-e kaartje ingedaan, en waarempel had beeld.
Heb toen in de BIOS de primaire graphics op internal gezet, gesaved en de pc afgesloten.
PCI-e kaartje verwijderd, pc weer opgestart, maar weer geen beeld.
Ben eens aan het zoeken geweest naar de oorzaak, en nu meldt de MSI site over dit bordje het volgende:
MSI Reminds You...
• HDMI, VGA & DVI-D ports can only work with CPUs with GPUs core inside.
Wat zoiets betekent als dat er een GPU op/in de CPU moet zitten om de poorten aan te sturen ?
Vraag rijst dan, lees ik dat zo goed, en/of zit er geen GPU in de Intel I7, zodat dit niet gaat werken ?
Graag iemands reactie.