Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Alexke
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Hallo,

Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een surround receiver en had graag jullie advies gehad.

Ik twijfel tussen de volgende receivers:

- Marantz SR5007 AV Receiver (DEMO toestel): 399,00 euro
- nieuwe DENON AVR-X2000 (NIEUW toestel): 449,00 euro

De bedoeling is hier in eerste instantie 2 ZENSOR DALI 5 op aan te sluiten en op termijn uit te breiden met een center (VOKAL), rear speakers (ZENSOR 1 of 3) met subwoofer.

Installatie zal voornamelijk gebruikt worden voor films, ps4 en zal geplaatst worden
in de leefruimte, meer specifiek de zitkamer van +/- 24m². Totale opp. van de ruimte is +/- 56m².

Welke van beide receivers zouden jullie aanraden en waarom?
Of eventueel een ander model, merk,...?

Voor wat betreft specs van de receiver:
- minimum 4 HDMI aansluitingen
- netwerkaansluiting, hoeft niet draadloos te zijn
- bediening via app
- Airplay
- 5.1

Misschien dat de DENON AVR-X1000 reeds voldoet..? Prijs 319,00 euro.

MAX budget voor de receiver: 500,00 euro.

Alvast bedankt

[ Voor 80% gewijzigd door Alexke op 12-12-2013 15:11 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je bent eigenlijk net iets te laat. Ik vind € 399 voor een demo-SR5007 nog wat aan de prijs. Een tijdje terug kon je ze voor dat geld nog nieuw kopen want ze hebben een aardige prijsval gemaakt. Ondertussen zijn ze vrij lastig te krijgen en weer wat duurder omdat ze zo'n beetje op zijn. Informeer eens bij hchifi.nl want die bieden vaak op aanvraag scherpe aanbiedingen. Ze hebben deze receiver nog op hun site staan.

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
En je zou als je toch met hchifi.nl gaat overleggen zou je ook je wensen / eisen en budget kunnen voorleggen, wellicht komt er nog een ander voorstel voorbij! ik ben daar ook prima geholpen met mijn speakers (én scherpe prijs!)

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 17:07
Of kijk eens bij besthomecinema in Amersfoort. Die hebben ook de volledige dali set voor EUR 998. Denk trouwens dat je ook wel een lichtere versterker kan nemen om deze kleine speakers aan te sturen.