Hmmm, daarnet begint de laptop zoals een vliegtuig op te stijgen en is nog steeds aan het stijgen me dunkt 
Heb meteen "SpeedFan" opgestart en zie dat alle cores boven de 90°C zitten, sommige zelfs op 96
Enige wat momenteel draait:
- IE 11
- Win 8.1
- OneNote
- Outlook 2013
Heb achteraan bij de ventilators gevoeld/gekeken, en 1 van de 2 blaast gloeiend hete lucht naar buiten. De andere... niets (heb papier tegen gehouden om te kijken of deze toevallig zou zuigen, maar helaas niets
)
Is er een makkelijke manier om deze fans hopelijk werkend te krijgen? Is laptop van fima, dus direct opendraaien en prutsen wil ik vermijden
Kan je via een tool zien of deze fans nog überhaupt werken? of ... ?
Tips altijd welkom, the sound is driving me crazy

-----
Heb meteen "SpeedFan" opgestart en zie dat alle cores boven de 90°C zitten, sommige zelfs op 96
Enige wat momenteel draait:
- IE 11
- Win 8.1
- OneNote
- Outlook 2013
Heb achteraan bij de ventilators gevoeld/gekeken, en 1 van de 2 blaast gloeiend hete lucht naar buiten. De andere... niets (heb papier tegen gehouden om te kijken of deze toevallig zou zuigen, maar helaas niets
Is er een makkelijke manier om deze fans hopelijk werkend te krijgen? Is laptop van fima, dus direct opendraaien en prutsen wil ik vermijden
Kan je via een tool zien of deze fans nog überhaupt werken? of ... ?
Tips altijd welkom, the sound is driving me crazy

-----

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.