Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Word uitgelogd als ik naar FP ga

Pagina: 1
Acties:

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-11 07:30
Ik heb zojuist mijn e-mailadres veranderd, omdat ik toevallig zag dat ik mijn oude emailadres hier nog gebruikte. Dit ging prima en alles werkt nog, behalve de frontpage. Zodra ik naar de frontpage of een nieuwsartikel ga word ik automatisch uitgelogd en krijg ik ook de cookie-melding weer te zien, die ik niet eens kan wegklikken. Als ik daarna weer naar een andere pagina ga, blijf ik uitgelogd en moet ik opnieuw inloggen.
Dit is echt heel irritant!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En je accepteert cookies wel? ;)

Welke browser etc.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• wjvds
Het gebeurt overal: Firefox op mn desktop, chrome op mn desktop, chrome op mn telefoon, android browser op mn telefoon. Cookies staan gewoon aan.

[ Voor 9% gewijzigd door wjvds op 12-12-2013 12:02 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
In de logs zie ik dat jij inderdaad regelmatig een nieuwe sessie krijgt, maar niet waarom. Stuurt hij de oude sessie niet mee dan? Is hij verlopen? Loopt je tijd goed? Heb je hem aan een IP gekoppeld?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Probeer anders eens al je cookies op *.tweakers.net te trashen

Intentionally left blank

• wjvds
Cookies verwijderen deed het hem. Dank je wel crisp!

Dit lijkt me overigens wel iets wat gefixt moet worden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

wjvds schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:10:
Cookies verwijderen deed het hem. Dank je wel crisp!

Dit lijkt me overigens wel iets wat gefixt moet worden.
Dan moeten we wel weten wat precies de oorzaak is :P Op dit moment komen we niet verder dan 'er stond ws een cookie op een verkeerd (sub)domain of path', maar het zou handig zijn te weten welk subdomain/path en wat daar dan weer de oorzaak van kan zijn geweest... Dat laatste kan dan uiteindelijk ook weer een clientside oorzaak hebben, bijvoorbeeld bepaalde add-ons oid.

Gebruik je misschien toevallig iets als HTTPS Everywhere of iets dergelijks?

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 12-12-2013 16:05 ]

Intentionally left blank

• wjvds
Het lijkt me heel sterk dat het aan mijn kant zou zitten. Ik had het probleem op Firefox, Chrome, Chrome for Android en de Android stock browser. Het vreemde was, dat het toen ik op FF mijn cookies verwijderde overal weer werkte. Dit was overigens ongeveer anderhalf uur nadat ik voor het laatst keek, en dit was ook het eerste wat ik deed toen ik je post zag, dus het is mogelijk dat het probleem zichzelf al opgelost had doordat het door een cookie dat toen expired was gekomen is.
Pagina: 1