Toon posts:

[Ubuntu] Media app zoals FreeNAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Op mijn oude synololy nas kon ik via de app(android) muziek rechtstreeks streamen naar mijn mediaspeler, hierbij is het voordeel dat je de tv niet hoeft aan te zetten om muziek te selecteren.

Nu heb ik de afgelopen weken een nieuwe nas gebouwd op basis van zfs ubuntu en vraag mij af of ubuntu hier ook een programmatje voor heeft? ik heb rond gezocht op het internationale ubuntu forum maar niks gevonden.

Wie o wie heeft de gouden tip?

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:44

arie_papa

Running on Ubuntu

Zelf geen ervaring mee, maar kan Plex dit niet? https://forums.plexapp.co...x-media-server-on-ubuntu/

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:45
Volgens mij zou je gewoon met BubbleUPNP de muziek die je DLNA-server aanbiedt direct naar je mediaspeler moeten kunnen sturen.

-edit- Mediatomb is een veelgebruikte DLNA-server.

[ Voor 17% gewijzigd door mcDavid op 12-12-2013 12:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik gebruik plex al een tijdje masr zover ik weet zou dat onmogelijk zijn.

Ik zoek iets wat vergelijkbaar is met de ds audio app.

Verwijderd

Topicstarter
mcDavid schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:05:
Volgens mij zou je gewoon met BubbleUPNP de muziek die je DLNA-server aanbiedt direct naar je mediaspeler moeten kunnen sturen.

-edit- Mediatomb is een veelgebruikte DLNA-server.
Ok ik kan daar dus muziek mee streamen naar de mediaspeler geheel met een iphone of android app? Daar ga ik eens achteraan.

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:45
Ik heb BubbleUPNP tot nu toe alleen gebruikt met de lokale muziek op mijn telefoon, maar met muziek uit een externe library (je NAS/DLNA-server) zou het net zo makkelijk moeten gaan ja.
Pagina: 1