Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3dsubtitler probleempje

Pagina: 1
Acties:

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 09:31
Hallo Beste tweakers ik heb een klein probleem en na eindeloos googlen en zoeken vraag ik het hier maar eens,
want anders weet ik het niet meer.

ik probeer 3dsubtitler te starten maar het programma begint dan over java runtime te zeuren dat ik die zou moeten installeren.
Dat zou niet zo'n probleem zijn zou het niet zo zijn dat die gewoon al lang geïnstalleerd zijn ? En dan wel de 32bit en de 64 bit versie van de java runtime staan op de computer

is iemand toevallig hier eerder mee in aanraking geweest ?

[ Voor 8% gewijzigd door goakiller900 op 13-12-2013 18:31 ]

• goakiller900
al mag het niet een kleine bump

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 07:55

Raphaelo

boeiend!!

goakiller900 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:

dat zou niet zo probleem zijn zou het niet zo zijn dat die gewoon geïnstalleerd zijn ? en dan wel 32bit en de 64 bit versie er van
Kan je dit iets duidelijker maken? Ik kan hier niet uit afleiden of je JRE nu daadwerkelijk geïnstalleerd hebt…

[ Voor 28% gewijzigd door Raphaelo op 13-12-2013 18:14 ]

originele signatures zijn top!

• goakiller900
heb het iets makkelijker proberen neer te zetten vergeef me

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
om verwarring te voorkomen: de java runtime enviroment (JRE) is niet het zelfde als de java plug-ins in je browser.

zijn de .jar bestanden geassocieerd met de java runtime?
want ik kan hier gewoon de .jar starten en dan start het programma.

bij mij zit er overigens ook een .exe is die is gemaakt met .NET. is dat geen optie anders?

edit : net zelf geprobeert met de .exe. en die vraagt bij mij idd ook om java, maar het starten van de .jar zelf gaat dus wel prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Countess op 13-12-2013 18:49 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• goakiller900
dat probleem heb ik dus nou countess dat hij bij mij vraagt om java als ik de exe start

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
maar kan je de .jar wel starten? dan heb je de .exe niet nodig voor zover ik kan zien.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Pagina: 1