Toon posts:

Return to Castle Wolfenstein trailer

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De officiële trailer van de E3 is nu online.
Je kan hem hier downloaden.

Voor meer mirrors/urls klik hier

En wat vind de gemiddelde tweaker van deze trailer?

[edit]Misschien wel zo netjes om erbij te vermelden: Hij duurt 2:34 en is in .mpeg formaat verkrijgbaar (28,5Mb)

Verwijderd

Als ik 'm vandaag nog binnenkrijg ben jij de eerste die 't weet ;)

Beetje drukjes op die servers :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, zuigende snelheid en de mirrors zijn allemaal .mov (en ik WEIGER Quicktime te installen :) ).

Misschien toch maar eens vragen of we niet een Game-movie ed FTP'tje @ Tweakers.net kunnen regelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Druk? Ik kreeg hem binnen met een stabiele 54kb/s op de "Je kan hem hier downloaden." link! Hmm, misschien komen de meeste mensen er nu pas achter :)

Hopelijk wordt het zo weer wat rustiger..of probeer wat andere mirrors/urls!

[edit]
En IceStorm...die link is een .mpg ook al is de bestandsnaam "wolfenstein_pc_1_wm.zip"

Verwijderd

Waarom geen quicktime? Die .mov's zijn zeer goede kwaliteit en je kan ook lekker op internet trailers kijken. Quicktime is IMHO een uitstekend platform. :)

Maar igv over Castle Wolfenstein :
Ik vond de trailer erg indrukwekkend! Vooral de models & animaties ervan zien er bijzonder goed uit en ook is er zeer veel op te blazen van het decor en dat doet het ook altijd goed :)

Deze trailer heeft mijn interesse in dit spel behoorlijk vergroot.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik zit nu op 6% met 15 kb/s te downen :(
maar heb ik er wel voor over........

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

downloading :)

bij schommelt ie tussen de 30 en 60 kb/sec :7

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 16:41
180K met chello :7

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 17:03 schreef Trashbash het volgende:
Waarom geen quicktime? Die .mov's zijn zeer goede kwaliteit en je kan ook lekker op internet trailers kijken. Quicktime is IMHO een uitstekend platform. :)
Somige mensen bannen bepaalde bedrijven, of hebben geen zin om 100 en 1 verschillende proggies te installeren.

Ik vind die "overvliegscene" heel mooi, dacht ff dat het echt was. Ook die vlammenwerper was erg mooi uitgewerkt. Die "motioncaptured" bewegingen doen een spel ook goed idd. Kijk maar naar bv Unreal II etc. Het spel deed me ook een beetje denken aan Hexen II qua omgeving etc.

Hopelijk zitten er ook een paar easter-eggs in met verwijzingen naar Wolfenstein 3D....over nostalgy gesproken *D

Ik denk dat dit echt een goed spel wordt. Vraag me alleen af hoe het met multi-player zit....

Verwijderd

Ik ben bijna naar de winkel gerend om een GeForce III te kopen :P . Dit ziet er echt 1337 uit!! En die animatie's rulen zwaar.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Mh.......9 kb/s Chello :(

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Haal tussen de 45 en 55 kb (cHELLo)

Juist

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
* ubermaestro heeft een hekel aan windows media :r

• IceStorm

IceStorm

Beetje slecht filmpje voor 33 meg en 2.34 speelduur. Veels te klein imho ;)

Maar het ziet er wel goed uit als je het KLEIN houdt. Wordt vast wel een gaaf spel :)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 19:09 schreef IceStorm het volgende:
Beetje slecht filmpje voor 33 meg en 2.34 speelduur. Veels te klein imho ;)

Maar het ziet er wel goed uit als je het KLEIN houdt. Wordt vast wel een gaaf spel :)
Toch maar de quicktime versie downloaden? Die is 44 mb en veel betere kwaliteit :) ;)

• Ruud2001
  • Laatst online: 07:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Als de release er ook zo uit gaat zien ... :9~ Echt geweldig om die bewegingen van die poppetjes te zien. Vooral die officier die loopt is en ondertussen een beetje in het rond kijkt, vond ik zeer coolio.

Ben alleen benieuwd of mijn "oude" Asus6800 DDR dit nog aan gaat kunnen... Zijn er al systeemeisen bekend?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 20:04 schreef Ruud2001 het volgende:
Ben alleen benieuwd of mijn "oude" Asus6800 DDR dit nog aan gaat kunnen... Zijn er al systeemeisen bekend?
Keine ahnung ;)
Vraag het me eigenlijk ook wel af, welke engine draait het trouwens?

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
Nog niet gezien maar mij lijkt het spel niet veel. Ik heb de screenshots gezien en overal zie je van die vage futuristische Kwak2 poppetjes. Heb het niet zo op dat. Was toch 2e wereld oorlog dan zijn het honden en moffen en geen vliegende schotels. Maarja het zal wel weer niet mogen vanwege te pijnlijke herinneringen.

Doe mij maar Unreal Warfare of Unreal 2. Is mooier en leuker :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Het is de Quake3 engine en het ziet er zeer goed uit, stukken beter dan Unreal engine (das ook niet zo moeilijk) en van de Unreal 2 engine heb ik nog geen gameplay filmpjes gezien.

Dat er vage futuristische robots ed inzitten vind ik wel jammer, maarja je kan niet alles hebben :(
Ach eerst maar spelen misschien valt het reuze mee ! Ik ga hem igv proberen!
Wanneer komt hij eigenlijk uit?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 20:22 schreef Trashbash het volgende:
Het is de Quake3 engine en het ziet er zeer goed uit, stukken beter dan Unreal engine (das ook niet zo moeilijk)
Heb je ooit wel eens Unreal gespeeld eigenlijk? Die waterfall en omgevingen zijn vandaag de dag nog steeds onevenaard!
en van de Unreal 2 engine heb ik nog geen gameplay filmpjes gezien.
Moet je hem eerst ff downloaden (mirror)
Dat er vage futuristische robots ed inzitten vind ik wel jammer, maarja je kan niet alles hebben :(
En Red Alert met Tesla Coils etc is wel normaal? Zoals je waarschijnlijk wel weet zijn er in WW2 veel experimenten gedaan..dit is ID's versie van die experimenten. Ik zie niet wat er futuristisch aan is :?
Ach eerst maar spelen misschien valt het reuze mee ! Ik ga hem igv proberen!
Wanneer komt hij eigenlijk uit?
Dat denk ik ook, ziet er iig heel goed uit :)
Enneh geen id wanneer die uitkomt

edit:
ff links voor Unreal Tech Demo bijgevoegd...zijn idd van Unreal II. Is 41,2Mb in MPEG formaat.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
die vliegtuigen :9~ :9~

ook de bewegingen van de soldaten zijn mooi, maar ok ze doen wel weer aardig hun best om het spel te verzieken met allemaal monsters zie ik al....... :r

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik die monsters nog wel mee vond vallen. Sommige zagen er best koel uit.

Maar ik had ook liever gewone Duitsers gehad met gewonen guns ipv een portable tesla coil. :(

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Hmm 500 kb/s Chello (yeah i'd wish)

Blah blah 20 kb/s ga er ook nie op w88 ook

Verwijderd

CommDante, dat is niet UNreal 2 of Unreal warfare. En iedereen die wat van games weet, die weet heus wel dat de q3 engine superieur is aan die van unreal. Ik weet zeker dat mijn gforce2 deze vette game heel goed kan draaien..

• BenJoep
  • Laatst online: 08-11 20:16
Ik vind het niet echt een bruut filmpje, maarjah het echte spel lijkt met wel mega-bruut, ik las iets over monsters enzow, dat vind ik dan weer minder, en dit zou dan ook 1 van de redenen zijn dat ik dit niet al te lang zou spelen als dat het geval is.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 20:41 schreef CommDante het volgende:
Heb je ooit wel eens Unreal gespeeld eigenlijk? Die waterfall en omgevingen zijn vandaag de dag nog steeds onevenaard!
PRECIES!!!
Met een 3dfx kaart, alle patches en alle eyecandy aan ziet het er nog steeds :P uit!
Het enigste wat moderne spelen hooguit nog xtra hebben is meer polygonen... En het is imho nog steeds de beste first person shooter ooit!

Maar goed, ben ook wel benieuwd hoe dat filmpje van Return to Castle Wolvenstein deruit ziet. Maar het wil nog niet zo vlot: 8kb/s met chello :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 23:43 schreef Aspi het volgende:
CommDante, dat is niet UNreal 2 of Unreal warfare.
Je vroeg naar de Unreal2 engine dus logische dat het niet Unreal2 of Unreal Warfare is.
En iedereen die wat van games weet, die weet heus wel dat de q3 engine superieur is aan die van unreal.
En het gaat dus niet om het spel, maar om de engine en de mogelijkheden grafische gezien. En ik heb het niet over de engine maar over de graphics! Hopelijk hebben ze er wel wat hi-res textures ingedouwt, want Q3A is imho gewoon lelijk!
Ik weet zeker dat mijn gforce2 deze vette game heel goed kan draaien..
Ja, pacman vast ook wel! ;) maw: Lekker boeiend! :Y)

PS. Dat was niet als flame bedoelt. Ik vind het alleen een beetje patserig om alles zo egocentrisch te formuleren. "Ik heb lekker..".

IPV je nou zei: "Ik weet zeker dat deze vette game heel goed zal draaien op kaarten met T&L..."

Tis natuurlijk maar net hoe je het bekijkt!

• BenJoep
Ik heb net die demo gezien van Unreal, het begin vind ik erg koel, maar later is het weer gewoon het oude unreal, en zie ik die mooie dingen niet echt terug in het spel. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 23:58 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

PRECIES!!!
Met een 3dfx kaart, alle patches en alle eyecandy aan ziet het er nog steeds :P uit!
Het enigste wat moderne spelen hooguit nog xtra hebben is meer polygonen... En het is imho nog steeds de beste first person shooter ooit!

Maar goed, ben ook wel benieuwd hoe dat filmpje van Return to Castle Wolvenstein deruit ziet. Maar het wil nog niet zo vlot: 8kb/s met chello :'(
Euhm, kan ook over OpenGL met 1.06f :? patch. Draait zelfs nog beter!
Ik geloof zelfs met DirectX!

Probeer het eens met Download Accelerator/Getright etc...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 00:05 schreef Genotix het volgende:
Ik heb net die demo gezien van Unreal, het begin vind ik erg koel, maar later is het weer gewoon het oude unreal, en zie ik die mooie dingen niet echt terug in het spel. :?
Euhm, ze hebben de wapens nog niet veranderd..als je goed kijkt is de omgeving een stuk groter! Tenminste....als je het over die techdemo hebt....

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 00:07 schreef CommDante het volgende:
Euhm, kan ook over OpenGL met 1.06f (:?) patch. Draait zelfs nog beter!
Ik geloof zelfs met DirectX!
Maar dat ziet er niet zo mooi uit als met bijvoorbeeld een voodoo5!
Probeer het eens met Download Accelerator/Getright etc...
hmmm, ik was ff vergeten dat ik ook nog zit te leechen van een ftp met 20 kb/s... maar dan nog is 28 kb/s in totaal traag op dit tijdstip... en ik heb trouwes ff geen zin om downloadaccelerators te installeren. Normaal gesproken is chello wel sneller, maar de laatste dagen is het alleen weer ruk...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 00:10 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Maar dat ziet er niet zo mooi uit als met bijvoorbeeld een voodoo5!
Damn, wil ik dat wel eens zien dan...volgens mij mis ik dan echt té veel. Ik kon het alleen vergelijken met m'n oude VooDoo2!

ff linky naar een screeny van desbetreffend omgevinky, plzy! :)

• BenJoep
Op vrijdag 08 juni 2001 00:08 schreef CommDante het volgende:

[..]

Euhm, ze hebben de wapens nog niet veranderd..als je goed kijkt is de omgeving een stuk groter! Tenminste....als je het over die techdemo hebt....
Kijk dat verklaart een hoop, je ziet aan het einde idd dezelfde wapens, en Die mannetjes zie je dan niet meer van dichtbij. Maar als ze er zow uitzien als in het begin dan vind ik het er echt tof uitzien. En jah het is wel beters dat je nu ook een open ruimte hebt, dat mis ik altijd in 3dschooters. Ik vind bij Project IGI echt meesterlijk, je kan dan lekker doen wat je zelf wilt in de omgeving, als je dit nu met een 3dshooter hebt die ook multiplayer kan doen dan kan dat nog leuk worden.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 00:13 schreef CommDante het volgende:
Damn, wil ik dat wel eens zien dan...volgens mij mis ik dan echt té veel. Ik kon het alleen vergelijken met m'n oude VooDoo2!

ff linky naar een screeny van desbetreffend omgevinky, plzy! :)
heh, ik heb zelf ook maar een voodoo3 hoor, had ik maar een voodoo5 :)
Maar een vriend van mij heeft een voodoo5, en elke keer als ik daar langskom wil ik weer ff unreal spelen omdat het toch zo'n :P game is... en het ziet er bij hem dus een stuk beter uit! Ik vraag wel ff of hij wat screenies wil mailen dan gooi ik ze morgen ofzo wel online.

Maar op internet is vast ook wel wat te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 00:18 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

heh, ik heb zelf ook maar een voodoo3 hoor, had ik maar een voodoo5 :)
Maar een vriend van mij heeft een voodoo5, en elke keer als ik daar langskom wil ik weer ff unreal spelen omdat het toch zo'n :P game is... en het ziet er bij hem dus een stuk beter uit! Ik vraag wel ff of hij wat screenies wil mailen dan gooi ik ze morgen ofzo wel online.

Maar op internet is vast ook wel wat te vinden.
Hehe, ik ken het. Soms wil je spellen gewoon alleen zien. Tnx alvast voor die screenies.
Zal Unreal er ook maar weer eens opgooien.

PS, ligt het niet gewoon aan kleurinstellingen/resolutie etc? Of heeft die vriend van je z'n AA aan?

Verwijderd

En Red Alert met Tesla Coils etc is wel normaal? Zoals je waarschijnlijk wel weet zijn er in WW2 veel experimenten gedaan..dit is ID's versie van die experimenten. Ik zie niet wat er futuristisch aan is :?
LOL, ik vind robot/cyborgs die met hun armen rondlopen en ondertussen zweven op een soort veld van electriciteit/tesla/whatever behoorlijk futurotisch :) Of ID heeft een flinke verbeelding wat voor experimenten er in WW2 zijn gedaan :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 00:25 schreef CommDante het volgende:
PS, ligt het niet gewoon aan kleurinstellingen/resolutie etc? Of heeft die vriend van je z'n AA aan?
hmmm, ik moet toegeven dat hij wel FSAA wel op 4x heeft staan ja... dat kan makkelijk met Unreal :) En hij heeft een Liyama 17 inch tegenover mijn 15 inch Daewoo... maar dan nog, het ziet er zo verdomd mooi uit!!! Ik heb nog geen enkel screenshot gezien wat zo mooi is als wat bij hem telkes over het scherm heen vliegt...

Damn, nu ben ik zelf ook nieuwsgierig hoe die screenshots er op mijn monitor uit zien! Nouja, morgen zie ik het wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 00:42 schreef Trashbash het volgende:

[..]

LOL, ik vind robot/cyborgs die met hun armen rondlopen en ondertussen zweven op een soort veld van electriciteit/tesla/whatever behoorlijk futurotisch :) Of ID heeft een flinke verbeelding wat voor experimenten er in WW2 zijn gedaan :)
ROFLOL, is idd wel aardig futuristisch, maar ik denk dat die monsters tenminste wel wat weerstand bieden. Zo'n SS'ertje schiet je natuurlijk met 2 kogels neer.

Ach, ik denk dat ik meer bedoelde dat we wel gekkere dingen hebben gezien. Als je echt een realistische shooter wilt hebben, moet je imo Operation FlashPoint of zo'n andere tactical shooter gaan spelen. Ik vind het altijd wel grappig om te zien welke creaties ze nou weer hebben bedacht!

• drZymo
CommDante, dat is niet UNreal 2 of Unreal warfare. En iedereen die wat van games weet, die weet heus wel dat de q3 engine superieur is aan die van unreal. Ik weet zeker dat mijn gforce2 deze vette game heel goed kan draaien..
Hahahahaha ooh wacht ff dit gaat een flame worden. Ik zeg al nix meer :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Waarom stopt hij bij 2 mb??

Dat is bij elke link.
En dan download ik nog met 220kb/seconden

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hmmmmmmmm niet echt geweldig die e3 movie .

Maar ja ik moet hem hebben ofcourse >:) >:) >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
()*&$#&*%$# toch maar ff Quicktime installeren, dit moet ik zien maar dat proggie wil ik niet :r

Flickr | Lego collectie

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 08 juni 2001 12:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
()*&$#&*%$# toch maar ff Quicktime installeren, dit moet ik zien maar dat proggie wil ik niet :r
Neem irfanview :)

Verwijderd

Quicktime heerscht! Ow wacht dat heb ik al eens gezegd ;)

Dat er wat zombies/cyborgs in voorkomen kan ik wel begrijpen want alleen SSertjes stellen natuurlijk niet zoveel voor. (Hoewel die gasten met die flamethrowers er aardig indrukwekkend uitzien).
Als het maar niet zo wordt dat je op ten duur geen enkele menselijke tegenstander tegenkomt :(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Quake3 blinkt uit in texturen. UT vind ik de gameplay beter voor elkaar, Quake3 draait me helemaal dol.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 12:57 schreef Wekkel het volgende:
Quake3 blinkt uit in texturen. UT vind ik de gameplay beter voor elkaar, Quake3 draait me helemaal dol.
*cough*S3TC en HI-RES textures aanzetten*cough*

Hehe :), maar ff serieus, de een vind blauw mooi, de andere rood. Jij vind Q3A mooi, ik UT! Persoonlijk vind ik het moeilijk te begrijpen dat iemand Q3A mooi vind, vooral als je dicht bij zo'n muur gaat staan. :r
Maar zoals al gezegd: ieder z'n mening!

Ik zal het wel niet genoeg gespeeld hebben ofzo want Q3A doet me echt nix!

• drZymo
Op vrijdag 08 juni 2001 18:02 schreef CommDante het volgende:

[..]

*cough*S3TC en HI-RES textures aanzetten*cough*

Hehe :), maar ff serieus, de een vind blauw mooi, de andere rood. Jij vind Q3A mooi, ik UT! Persoonlijk vind ik het moeilijk te begrijpen dat iemand Q3A mooi vind, vooral als je dicht bij zo'n muur gaat staan. :r
Maar zoals al gezegd: ieder z'n mening!

Ik zal het wel niet genoeg gespeeld hebben ofzo want Q3A doet me echt nix!
your not the only one. Het enige waarom mensen Kwak 3 mooi vinden is omdat dat draait op een middelmatig systeem met alles aan. Als je bij UT alles aan zou zetten draait het gewoon traag op een high end systeem. Kwak3, you have lost the lead >:)

Verwijderd

Jongens, jongens, jongens...

Verpest het nou niet voor jezelf door te roepen dat je die monsters niet leuk vindt!

Denken jullie zelf niet dat alleen maar realistisch uitziende nazi's op een gegeven moment gaan vervelen? Je hebt toch veel liever dat je een grote varieteit aan tegenstanders tegenkomt naarmate het spel vordert?

Hoe wilde je dat doen als je alleen maar nazi's kan neermaaien? Eerst nazi's in een groen pakje, en daarna nazi's in een anaalroze pakje?

Met een beetje fantasie en inlevingsvermogen, is er best van die afschuwelijk creaties te genieten. Ik mag toch ook aannemen dat je niet gelijk van die fantasie-creaturen tegenkomt in het eerste level. Die komen vast wel ergens aan bod ergens later in het spel, als je een of ander laboratorium hebt ontdekt of iets dergelijks.

Wel een beetje open blijven staan voor nieuwe dingen he 8-)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 00:05 schreef CommDante het volgende:

Ja, pacman vast ook wel! ;) maw: Lekker boeiend! :Y)

PS. Dat was niet als flame bedoelt. Ik vind het alleen een beetje patserig om alles zo egocentrisch te formuleren. "Ik heb lekker..".
een gforce 2 is patserig? Jesus, heb jij nog je tnt ofzo dan? Ik heb die kaart al een jaar man..

Verwijderd

De kwaliteit van de trailer was niet al te best, maar het lijkt me wel een goed spel kwa graphics. Maar het belangrijkste, gameplay, blijft afwachten.

trailer kwam binnen met 140 kb/s (chello)

Verwijderd

bij http://www.spelletjesgarnaal.be/ hebben ze een streaming video van 6.5 min. (slechte kwaliteit maar wel leuke info)

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-10 20:21

CORVETTE

---- American V8 ---

Fuck , ik heb 'm geprobeerd te downloaden maar ik haal maar maar 400 bytes/sec ( k*t Casema ) van de 2k die ik gemiddeld haal.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 19:43 schreef Aspi het volgende:

[..]

een gforce 2 is patserig? Jesus, heb jij nog je tnt ofzo dan? Ik heb die kaart al een jaar man..
LOL, jij bent dus gewoon een patsertje (als je moeite hebt met lezen, moet je een bril kopen B-) )!
Op zaterdag 09 juni 2001 14:45 schreef Alain het volgende:
bij http://www.spelletjesgarnaal.be/ hebben ze een streaming video van 6.5 min. (slechte kwaliteit maar wel leuke info)
Tnx, zal eens ff kijken. Toen met Tribes2 hadden ze ook leuke filmpjes!

[Edit]Best wel interessant filmpje van spelletjesgarnaal.be...zag er alleen niet echt veel van.

Verwijderd

CommDante, dat is niet UNreal 2 of Unreal warfare.
Dat filmpje is idd niet van unreal2 of unreal warfare, maar een filmpje van wat de unreal engine vandaag de dag kan doen (en wat je dus ook kan terugzien in unreal 2)
En iedereen die wat van games weet, die weet heus wel dat de q3 engine superieur is aan die van unreal.
|:( B*llshit, dat is jouw mening. Zowel de quake engine als de unreal engine hebben hun voordelen en nadelen. Hoe jij het zegt, zegt meer dat jij een idioot bent.

Of zijn volgens jou de mensen die voor de unreal engine hebben gekozen idioten? Duke nukem forever werd eerst gemaakt voor de quake2 engine, en is toen geswitched naar de unreal engine, dus hebben volgens jou redenering de mensen van 3drealms (met veel leuke spellen op hun naam) geen verstand van spellen? Jij bent echt grappig

Verwijderd

Gio, je weet geen ene moer van games en engines, dat blijkt wel weer..

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 21:27 schreef CommDante het volgende:

[..]

LOL, jij bent dus gewoon een patsertje (als je moeite hebt met lezen, moet je een bril kopen B-) )!
[..]
Wat ben jij voor domme aap man, sinds wanneer ben je een patser als je zegt wat voor eeuwenoude kaart je in je pc hebt? |:(

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 22:37 schreef Aspi het volgende:
Je bent zelf ook niet bepaald een uitblinkertje...

Kunnen we weer effe ontopic? Ik vind Wolfenstein namelijk zwaar roeleren 8-)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 22:37 schreef Aspi het volgende:
Nee, dat blijkt niet. Vertel eens, waarom denk jij dan dat ik er niets van weet? Er is niets mis met een beetje argumenten geven.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 22:40 schreef Codin het volgende:

[..]

Je bent zelf ook niet bepaald een uitblinkertje...

Kunnen we weer effe ontopic? Ik vind Wolfenstein namelijk zwaar roeleren 8-)
Best wel hé, ziet er best strak uit. Dat commentaarfilmpje van spelletjesgarnaal.be openbaarde een hoop vragen waar nog geeneens aandacht aan was besteed!

Nou maar hopen dat die een beetje snel uitkomt!

offtopic:
[quote]
Op zondag 10 juni 2001 22:42 schreef Gio het volgende:

[..]

Nee, dat blijkt niet. Vertel eens, waarom denk jij dan dat ik er niets van weet? Er is niets mis met een beetje argumenten geven.
[/quote]

Als je argumenten zou geven..., het enige wat je doet is je agressie/frustaties afreageren op niets af. Als je ergens mee zit moet je naar de huisarts gaan ofzo! Maar ga ons niet lopen lastig vallen met je persoonlijke problemen.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik dacht in het begin ook: "Wat doen die monsters daar?" Later las ik waar het verhaal ongeveer mee te maken heeft...

Die monsters hebben te maken met het feit dat Hitler (dit is echt) nogal geïnteresseerd of geobsedeerd was met het occulte. Ik durf te wedden dat het verhaal gaat over iets als... Hitler heeft een machine laten bouwen die een portal maakt naar de hel, zodat demonen hem kunnen helpen met het winnen van de oorlog... of zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 23:27 schreef RedTop het volgende:
*zie boven*
Hmm, ik wist wel dat die _echt_ aan het experimenter was, maar dat die bezig was met het occulte...

Doom meets Wolfenstein B-) !

Deze topic wordt al leuker!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Op zondag 10 juni 2001 23:38 schreef CommDante het volgende:
maar dat die bezig was met het occulte...

Doom meets Wolfenstein B-) !
Precies... toen ik dit hoorde vond ik het idee ook al een stuk leuker worden. Later dacht ik zelfs: "Wil je nou echt realisme of gewoon alles overhoop knallen wat je tegenkomt?", (en dan zoveel mogelijk verschillende dingen tegenkomen)

Verwijderd

Het ziet er inderdaad wel sweet uit, kanniet wachten tot het spel er is :)

• drZymo
Op maandag 11 juni 2001 11:28 schreef RedTop het volgende:

[..]

Precies... toen ik dit hoorde vond ik het idee ook al een stuk leuker worden. Later dacht ik zelfs: "Wil je nou echt realisme of gewoon alles overhoop knallen wat je tegenkomt?", (en dan zoveel mogelijk verschillende dingen tegenkomen)
Echt overhoop knallen zal lastig worden. Er zijn al genoeg spellen die dat geprobeerd hebben maar op nix zijn uitgelopen. Iemand nog wat gehoord van bijv Kiss Psycho Circus? Dat spel zou net als doom, een rete hoeveelheid monsters op het beeld moeten kunnen toveren. Om eerlijk te zijn heb ik er nix meer over gehoord.

Gelukkig zijn er spellen die er wel in slagen. Zoals Serious Sam :) Dat is gewoon bruut schieten en nix anders >:)

Ik denk dat RTC Wolfenstein meer op het sfeertje is gebaseerd dan op het schieten, net als Doom3.

Maarja ik zie het wel zodra het uit is. Dan download ik wel ergens een demo/rip en kijk ik of het de moeite waard is.

Verwijderd

Topicstarter
IMHO: Wapens maken of breken een spel ook!

Verwijderd

effe voor de duidelijkheid hij is 31.61 mb!

• GerriT
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Op maandag 11 juni 2001 18:56 schreef janwillem2000 het volgende:
effe voor de duidelijkheid hij is 31.61 mb!
Naja... Ik ben hem aan het binnenhalen en zit nu al op 50 mb! :?

Verwijderd

Fet spel man, dat ga ik kopen.....

• GerriT
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

70 Mb en still running !

• BdR
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

:o :o :o ziet er errug goed uit!! kheb niet die movie gedownload maar screenshots bekeken. Vooral die vlammenwerper effecten zien er GOED uit.. en veel detail enzo zelfs gezichten (good ol' Wolfie came a long way :) )

hmm.. dus.. eind dit jaar komt dat spel uit? goed moment om een nieuwe pc te kopen lijkt me.. (was ik toch al van plan, eind 2001/begin 2002) tenzij et ook goed draait op een 333mhz/voodoo3 natuurlijk (yeah right.. ;) )

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ziet er 8-),kan niet wachten tot ie uit is

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

hmm na de zomer komt ie uit toch?

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
U are a god man!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Woooooow!! 3 dubbel vet filmpie man... Ik hoop dat mijn systeempje dat gaat trekken!! Dit spel komt absoluut in mijn bezit!!!!! 8-)

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Volgens mij is het enige nadeel van de Unreal engine dat deze oorspronkelijk gemaakt is voor Glide- en softwarerendering. Pas later is Direct3D & OpenGL ingevoegd (met de nodige kleine problemen)

3DRealms had graag de Quake3 engine willen gebruiken voor DNF, zei het zo dat een 2e engine-switch teveel tijd zou gaan kosten

Return to castle wolfenstein draait overigens op de Quake3 engine voor zover ik weet.

Het is idd jammer dat de kwaliteit niet echt om over naar huis te schrijven is. Geen geluid, tamelijk wazig beeld... Kortom, niet echt informatie om een conclusie aan te verbinden (dit spel zal overigens zeker wel o.k worden hoor :) )

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Euhm, EPIC en nVidia hebben een verbond gesloten (voor zover ik weet, ergens ooit eens gelezen) dus er komt zeker goede OpenGL ondersteuning on iig GeForce ondersteuning!

Verwijderd

woohoo 220KB/s vanuit canada (dsl)
maar 3 minuutjes download B-)

Verwijderd

Weinig spectaculair filmpje
Pagina: 1