[iPhone/iOS7] Alarm gaat niet af

Pagina: 1
Acties:

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-03 09:10
Ik heb afgelopen maandag iets vreemds meegemaakt.

Ik had, zoals gewoonlijk, twee wekkers ingesteld welke om 6:45 en 7:00 af zouden moeten gaan. Gek genoeg werd ik natuurlijk wakker om 7:30 zonder dat ook maar een wekker af was gegaan. Wekkers staan ingesteld op alle dagen (zoals altijd al) en ook mijn vriendin, welke ook van mij wekker wakker wordt, gaf aan niks meegekregen te hebben. Batterij was vol, iphone aan lader, er stond echt niets verkeerd ingesteld.

Nu werkte de wekker dinsdag wel weer gewoon, dus ik heb er verder niet veel aandacht aan besteed totdat vandaag een collega van mij ineens zegt. "Heeft iemand anders van jullie ook ineens dat de wekker niet meer afgaat".

Google leverde voor de afgelopen weken geen vergelijkbare meldingen op. Nu mijn vraag, herkent iemand dit? Is dit toevallig bij andere voorgekomen? Ik vind het erg vreemd allemaal. Vooral aangezien het (tot nu toe) een eenmalig iets is geweest.

• Warren
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Dit is mij inderdaad ook overkomen, vorige week ofzo. Had mijn wekker gewoon normaal ingesteld als altijd, maar werd 15 of 20 min te laat wakker. Het scherm gaf wel het 'wekker' scherm met slide to snooze ofzo, maar geen wekker geluid. Iphone lag aan de lader met geluid uit als altijd.

Gister heb ik een andere wekker ook maar eens ingesteld als backup, maar mijn Iphone ging gewoon weer af zoals normaal, geen updates geinstalleerd sinds die tijd, helemaal niks. Erg vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:31
Waar veel mensen overheen kijken :

Als je de telefoon op stil zet , gaat soms al het geluid dus uit zoals STIL aangeeft.
Waardoor op een rare manier ook je alarm geluid, zet hem dus eens op stil en gewoon in je homeschreen zonder muziek spelend gooi je volume eens omhoog, Belsignaal wordt namelijk in IOS7 op stil gezet.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:33
ZicoDon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:12:
Waar veel mensen overheen kijken :

Als je de telefoon op stil zet , gaat soms al het geluid dus uit zoals STIL aangeeft.
Waardoor op een rare manier ook je alarm geluid, zet hem dus eens op stil en gewoon in je homeschreen zonder muziek spelend gooi je volume eens omhoog, Belsignaal wordt namelijk in IOS7 op stil gezet.
Ik snap je post niet helemaal. Suggereer je nu dat de wekker geen geluid zou geven op het moment dat je een iPhone op stil hebt staan? Das gewoon niet waar, ook als het geluid uit staat via de schakelaar maakt een iPhone geluid als de wekker afgaat. Via de volume knopjes het geluid helemaal terugzetten doet dat ook niet, hij zal bij een wekker altijd geluid maken. Al is het met het volume op de laagste stand niet erg hard natuurlijk.

Ik heb zelf het gevoel ook wel eens, maar meestal is dat in combinatie met te laat naar bed gaan waardoor ik er altijd vanuit ga dat ik toch echt zelf de wekker uitgezet zal hebben. Vaak wordt die conclusie ook bevestigd door mijn vriendin overigens, al is dat ook niet altijd een graadmeter. Het komt ook voor dat de wekker een paar keer afgaat en dat mijn vriendin helemaal niet merkt dat er wekkers gegaan zijn of dat ik opgestaan ben.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:31
Als ik mijn Iphone 4 op stil zet en vervolgens de wekker aan hoor ik gewoon geen geluid, tenzij ik de volume dan weer omhoog krenk..

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:33
Dus je hebt het schakelaartje aan de zijkant op de 'stil stand' en je hebt het belsignaal volume helemaal teruggezet? Ik heb het even geprobeerd op een 3gs, een 4 en een 5s, maar overal hoor ik dan een (zacht) signaal. Heb je dan niet het 'Geluid' van de wekker op 'geen' gezet ipv een melodietje?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06 14:31

NSG

Je weet niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Dan zou het zeker een software-matig probleem zijn. Heeft u de laatste versie van iOS 7 gedownload en geïnstalleerd?

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05:43

Fiber

Beaches are for storming.

In Androïd kun je een vinkje zetten of de wekker de 'Silent Mode' moet negeren of niet. Standaard wordt hij genegeerd. Heeft iOS zoiets niet...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik heb er geen last van al zet ik de schakelaar zelf niet op stil. Ik heb de 'niet storen' functie aan en het geluid naar laag. De standaard wekker gaat gewoon af op de ingestelde tijd elke morgen. Zal het ook eens testen op stil.

Edit:

Net getest met het knopje om en hij geeft gewoon geluid hier op mijn 5 met ios7.

Edit twee:

Ik heb ook de wekker app 'rise' gebruikt, hierbij kun je instellen dat er een soort klok modus actief blijft zodat je kunt zien hoe laat het is. Het scherm blijft dan gedimd op staan. Hoe is dat voor het scherm? Ik neem aan de we inbranden al wel voorbij zijn maar toch beter het zekere voor het onzekere. Dus is het veilig of niet?

[ Voor 52% gewijzigd door Daniel_Elessar op 15-12-2013 12:20 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Pagina: 1