Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tabbladen Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 11:52
Beste Devvers,

Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is en of het uberhaubt een bug is. Ik had vroeger altijd de onderstaande tabs op de frontpage:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/m7ch3a.png

maar tegenwoordig niet meer, nu is het "Vergelijk Producten en prijzen" geworden. Ik heb het in IE en Firefox geprobeerd, maar de mogelijkheid tot tabs komt niet terug. Ik heb gezocht op het forum en in de (persoonlijk) instellingen. Maar ik kan niets vinden.

Misschien is dit nu standaard, zo ja, hoe verander ik het terug, zo nee, dan bij deze een verzoek om het mogelijk te maken om wel weer op de oude manier in te stellen.

Mvg,

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Het klopt dat de tabs verdwenen zijn en plaats hebben gemaakt voor de PW categorieën. Op deze manier willen het voor nieuwe en incidentele bezoekers duidelijker maken dat we naast nieuws ook nog de beste prijs- en productvergelijker van Nederland ( ;) ) hebben.

De oude tabbladen werden zo weinig gebruikt dat het geen toegevoegde waarde had om ze te houden. We gaan deze dan dus ook niet terugbrengen. De content die op de tabbladen getoond werd, kun je ook gewoon terug vinden op de homepage zelf en eventueel identificeren aan de hand van de gekleurde icoontjes voor de lijst items.

En om je volgende vraag voor te zijn: een grote wens van zowel product als development is om de mogelijkheid voor een gepersonaliseerde frontpage aan te bieden, maar dat heeft wel wat voeten in aarde en onze devtijd is (helaas) redelijk schaars. Het staat dus op de lijst, maar is is nog geen zicht op een termijn waarop.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 20:05
rob_erwt schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:41:

En om je volgende vraag voor te zijn: een grote wens van zowel product als development is om de mogelijkheid voor een gepersonaliseerde frontpage aan te bieden, maar dat heeft wel wat voeten in aarde en onze devtijd is (helaas) redelijk schaars. Het staat dus op de lijst, maar is is nog geen zicht op een termijn waarop.
Ik geloof er niks van dat dit nog terug komt, een beetje "uit het oog uit het hart".

Mijn reactie is gebaseerd op antwoorden die door het management zijn gegeven in de iteratie.

Om ze terug te halen is overigens niet zo spannend als jullie zeggen, Gooi hem in de code en zet die div standaard hidden, ik haal hem wel tevoorschijn met mijn custom css.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 16:02

rob_erwt

What does this button do?

josvane schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:25:
Ik geloof er niks van dat dit nog terug komt, een beetje "uit het oog uit het hart".
Dat mag je geloven, dat staat je helemaal vrij...
Mijn reactie is gebaseerd op antwoorden die door het management zijn gegeven in de iteratie.
Ik ben benieuwd waar die antwoorden staan en welk management dat gezegd zou hebben. Niet om je opmerking onderuit te halen, maar ik kan me niet herinneren dat dat ooit gezegd is of zou zijn.
Om ze terug te halen is overigens niet zo spannend als jullie zeggen, Gooi hem in de code en zet die div standaard hidden, ik haal hem wel tevoorschijn met mijn custom css.
Ik heb nooit gezegd dat het spannend zou zijn om terug te halen. We willen het simpelweg niet. We gaan niet allerlei functionaliteit onderhouden die door een te klein deel van de users gebruikt wordt, die tijd kunnen we beter ergens anders aan besteden.

Daarnaast willen wij een pagina bouwen die zo licht mogelijk is en zo snel mogelijk geladen wordt. Als we daarbij allerlei elementen op gaan nemen in de HTML die we vervolgens niet tonen, werkt dat averechts op die doelstelling (nog even los van Drempels Weg en textbrowsers die CSS niet snappen).

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
[...]

Het is ook absoluut niet spannend. Het voegt gewoon geen zak toe. De tijd die het kost om te ontwikkelen staat daar compleet los van

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Misha schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:09:
[...]

Het is ook absoluut niet spannend. Het voegt gewoon geen zak toe. De tijd die het kost om te ontwikkelen staat daar compleet los van
Ware het niet dat de achterliggende pagina's (bv http://tweakers.net/computers ) ook weg zijn gehaald en redirecten naar de segment overzicht pagina's ;)

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Dat maakt het toch niet minder of meer spannend? ;)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 11:52
Helaas, ik was een groot fan van de tabbladen. Nu maar meer klikjes, ben nog steeds een fan van tweakers hoor :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Pagina: 1