xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Oh ik zie dus net dat ze er wel bij horen te zitten. Ik heb twee zakjes met ringetjes ipv 1x ringetjes en 1x mb standoffs.
Kwaliteit... Daar betaal je voor.
Email adres: support@fractal-design.com
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Als het goed is zitten er zwarte standoffs bij deze kast.
Met een duimschroef geval erbij om er zeker van te zijn dat je ze goed kunt aandraaien.
Hmm zwarte zou wel mooier zijn uiteraard, maar helaas, dan moet ik op fractal wachten... crap.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2013 11:08 ]
Heb nog 2 van die standoffs over, maar het ligt thuis, dus ik kan het niet verifiëren voor je..
Is het zakje niet in dat doosje blijven hangen?
Nope, heb twee zakjes met rubberen ringetjes, dus eentje teveel.DCG909 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:14:
Ik heb er een voor mijn ouders in elkaar gezet.
Heb nog 2 van die standoffs over, maar het ligt thuis, dus ik kan het niet verifiëren voor je..
Is het zakje niet in dat doosje blijven hangen?
Voor fan bevestigingen, hdd's en nog iets, dacht ik.
Edit.
Correctie.
De standoffs zijn wel niet zwart, maar messing kleurig...
Wel erg vreemd dat dit er niet bij zat
[ Voor 42% gewijzigd door DCG909 op 12-12-2013 19:05 ]
Daarnaast is ook de stoffilter aan de voorkant verbogen waardoor deze niet goed sluit.
Laatste keer Fractal Design in ieder geval, had wat meer verwacht voor dit geld.
Ja niet meer doen. Daar werken mensen en die hebben een foutje gemaakt. Nooit meer iets bestellen van dat merk.Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:46:
Je helaas, daar gaat mijn build waar ik vrij voor genomen had...
Daarnaast is ook de stoffilter aan de voorkant verbogen waardoor deze niet goed sluit.
Laatste keer Fractal Design in ieder geval, had wat meer verwacht voor dit geld.
Van dat stoffilter kan ook door vervoer komen? Ik kan me voorstellen dat de transport lijn vanaf de fabriek niet op alle punten even zorgvuldig is.. Maar ook dat zal bij een ander merk kunnen gebeuren.
Als de kast niet goed is, gewoon terug naar de winkel.
Een foutje is één ding, maar meerdere fouten in 1 case geeft weinig vertrouwen in een merk. Om nog maar te zwijgen over de belabberde support mogelijkheden, enkel een telefoonnummer voor Amerikaanse klanten...Gadgeteer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:25:
[...]
Ja niet meer doen. Daar werken mensen en die hebben een foutje gemaakt. Nooit meer iets bestellen van dat merk.
Van dat stoffilter kan ook door vervoer komen? Ik kan me voorstellen dat de transport lijn vanaf de fabriek niet op alle punten even zorgvuldig is.. Maar ook dat zal bij een ander merk kunnen gebeuren.
Als de kast niet goed is, gewoon terug naar de winkel.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Daar vond ik de afwerking iets beter van dan mijn HAF 932.... (minder scherpe randen, van binnen ook gespoten, etc.).
Maar waar heb je de kast gekocht?
Want in principe is Fractal Design jouw contact niet, maar de winkel waar je de kast koopt.
Zoals DCG909 aangeeft moet je met een probleem zoals dit bij de verkoper zijn van de kast. Wellicht dat zij je een oplossing bieden want je moet minimaal verwachten dat alles bij de kast wordt meegeleverd.DCG909 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:14:
Hmmm, ik heb niks te klagen over de kast die ik voor mijn ouders heb gebruikt.
Daar vond ik de afwerking iets beter van dan mijn HAF 932.... (minder scherpe randen, van binnen ook gespoten, etc.).
Maar waar heb je de kast gekocht?
Want in principe is Fractal Design jouw contact niet, maar de winkel waar je de kast koopt.
*zucht* en die mail support van Fractal reageert ook nergens op... Crapper-de-crap-crap.
Extra geld uitgegeven om alleen maar bij winkels met voorraad te bestellen en daar ligt je hardware dan... alleen maar omdat je geen schroefjes hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2013 14:48 ]
*pakt beide zakjes*
Die van Fractal zijn iets hoger, maar dat zou niet zo gek veel uit moeten maken, denk ik.