Moederbord plaatsen in Define XL R2, help?

Pagina: 1
Acties:

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:56
Ok, eindelijk weer eens nieuwe hardware in huis, maar het is alweer een tijdje geleden. Ik ben nu op het punt dat ik het moederbord in de kast wil zetten, maar er zitten geen standoffs bij de kast? Wel rubberen ringetjes.

Zijn dit de vervangers voor de koperen standoffs?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 21:00
Hoe hoog zijn die rubberen ringentjes?

• Phusebox
3 mm?

Oh ik zie dus net dat ze er wel bij horen te zitten. Ik heb twee zakjes met ringetjes ipv 1x ringetjes en 1x mb standoffs.

Kwaliteit... Daar betaal je voor.

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:09
Beste kun je even contact opnemen met verkoper of meteen met fractal design
Email adres: support@fractal-design.com

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-02 15:43
Geen oude kast waar je ze uit kan halen?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-02 12:31
Die rubbers zijn geen standoffs voor je mobo!!!

Als het goed is zitten er zwarte standoffs bij deze kast.
Met een duimschroef geval erbij om er zeker van te zijn dat je ze goed kunt aandraaien.

• Phusebox
Weet iemand wat het formaat voor de standoffs moet zijn? Ga ze straks maar even kopen om snel te kunnen inbouwen.

Hmm zwarte zou wel mooier zijn uiteraard, maar helaas, dan moet ik op fractal wachten... crap.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2013 11:08 ]

• DCG909
Ik heb er een voor mijn ouders in elkaar gezet.
Heb nog 2 van die standoffs over, maar het ligt thuis, dus ik kan het niet verifiëren voor je..

Is het zakje niet in dat doosje blijven hangen?

• Phusebox
DCG909 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:14:
Ik heb er een voor mijn ouders in elkaar gezet.
Heb nog 2 van die standoffs over, maar het ligt thuis, dus ik kan het niet verifiëren voor je..

Is het zakje niet in dat doosje blijven hangen?
Nope, heb twee zakjes met rubberen ringetjes, dus eentje teveel.

• DCG909
Ik had iets van 2 á 3 zakjes.
Voor fan bevestigingen, hdd's en nog iets, dacht ik.

Edit.
Correctie.
De standoffs zijn wel niet zwart, maar messing kleurig...

Wel erg vreemd dat dit er niet bij zat :s

[ Voor 42% gewijzigd door DCG909 op 12-12-2013 19:05 ]

• Phusebox
Je helaas, daar gaat mijn build waar ik vrij voor genomen had...
Daarnaast is ook de stoffilter aan de voorkant verbogen waardoor deze niet goed sluit.

Laatste keer Fractal Design in ieder geval, had wat meer verwacht voor dit geld.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 10:23
Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:46:
Je helaas, daar gaat mijn build waar ik vrij voor genomen had...
Daarnaast is ook de stoffilter aan de voorkant verbogen waardoor deze niet goed sluit.

Laatste keer Fractal Design in ieder geval, had wat meer verwacht voor dit geld.
Ja niet meer doen. Daar werken mensen en die hebben een foutje gemaakt. Nooit meer iets bestellen van dat merk.

Van dat stoffilter kan ook door vervoer komen? Ik kan me voorstellen dat de transport lijn vanaf de fabriek niet op alle punten even zorgvuldig is.. Maar ook dat zal bij een ander merk kunnen gebeuren.

Als de kast niet goed is, gewoon terug naar de winkel.

• Phusebox
Gadgeteer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:25:
[...]

Ja niet meer doen. Daar werken mensen en die hebben een foutje gemaakt. Nooit meer iets bestellen van dat merk.

Van dat stoffilter kan ook door vervoer komen? Ik kan me voorstellen dat de transport lijn vanaf de fabriek niet op alle punten even zorgvuldig is.. Maar ook dat zal bij een ander merk kunnen gebeuren.

Als de kast niet goed is, gewoon terug naar de winkel.
Een foutje is één ding, maar meerdere fouten in 1 case geeft weinig vertrouwen in een merk. Om nog maar te zwijgen over de belabberde support mogelijkheden, enkel een telefoonnummer voor Amerikaanse klanten... :S

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02 03:11

auto660

1991 240 GL Brick

Doet mij denken aan een ms-tech kast. Daar waren de zijpanelen van binnen en van buiten gespoten. Maar ik denk dat er bij het drogen van die dingen iets mis is gegaan. Er zaten namelijk stukjes hout in/op de verf :+ Maar gelukkig wel aan de binnenkant en niet aan de buitenkant...

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

• DCG909
Hmmm, ik heb niks te klagen over de kast die ik voor mijn ouders heb gebruikt.
Daar vond ik de afwerking iets beter van dan mijn HAF 932.... (minder scherpe randen, van binnen ook gespoten, etc.).

Maar waar heb je de kast gekocht?
Want in principe is Fractal Design jouw contact niet, maar de winkel waar je de kast koopt.

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
DCG909 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:14:
Hmmm, ik heb niks te klagen over de kast die ik voor mijn ouders heb gebruikt.
Daar vond ik de afwerking iets beter van dan mijn HAF 932.... (minder scherpe randen, van binnen ook gespoten, etc.).

Maar waar heb je de kast gekocht?
Want in principe is Fractal Design jouw contact niet, maar de winkel waar je de kast koopt.
Zoals DCG909 aangeeft moet je met een probleem zoals dit bij de verkoper zijn van de kast. Wellicht dat zij je een oplossing bieden want je moet minimaal verwachten dat alles bij de kast wordt meegeleverd.

• Phusebox
Ja heb ook contact gehad met de verkoper, en inmiddels wacht ik al 2 dagen op de busjes, maar ze hebben ze opgestuurd zeggen ze. Helaas hebben ze niet de originele opgestuurd, waardoor ik bang ben dat als ze binnen komen het nog niet gaat passen, aangezien Fractal Design nogal rare busjes gebruikt. Zowel qua formaat als qua schroefdraad.

*zucht* en die mail support van Fractal reageert ook nergens op... Crapper-de-crap-crap.

Extra geld uitgegeven om alleen maar bij winkels met voorraad te bestellen en daar ligt je hardware dan... alleen maar omdat je geen schroefjes hebt. :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2013 14:48 ]

• DCG909
Het zijn volgens mij dezelfde busjes als bijv. van Cooler Master.
*pakt beide zakjes*

Die van Fractal zijn iets hoger, maar dat zou niet zo gek veel uit moeten maken, denk ik.
Pagina: 1