Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[feat]Alleen menu scrollen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er goed uit. Alleen vind ik het prettiger als het menu geopend is, dat in plaats van dat er "meer" staat, er gewoon een fade aan de onderkant zit, dat aanduidt dat je nog naar beneden kan, en dat je dan, in plaats van dat je de hele pagina scrollt, alleen het menu scrollt.

Kijk maar af bij de nu.nl app ;)

Vanaf S2 / Android 4.1.2 mocht dit handig zijn :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Thanks voor de tip. In de beginfase hebben we dit een lange tijd gehad en het werkte erg goed. We hadden een eigen custom scroll implementatie en dat werkte behoorlijk netjes, tot we het op wat meerdere devices gingen testen. :+ Daar kregen we behoorlijk wat vreemde bugs, waaronder op de S2. We hebben toen aardig wat tijd gestoken om het te fixen, maar het leek wel een bodemloze put. We hebben die feature daarom voor nu maar even in de ijskast gezet. :)

• zuzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10-2023
iScroll is wellicht een optie? :)

http://cubiq.org/fyi-iscroll-is-out-of-beta

• d4v1d
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 16:02
Misha schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:22:
Thanks voor de tip. In de beginfase hebben we dit een lange tijd gehad en het werkte erg goed. We hadden een eigen custom scroll implementatie en dat werkte behoorlijk netjes, tot we het op wat meerdere devices gingen testen. :+ Daar kregen we behoorlijk wat vreemde bugs, waaronder op de S2. We hebben toen aardig wat tijd gestoken om het te fixen, maar het leek wel een bodemloze put. We hebben die feature daarom voor nu maar even in de ijskast gezet. :)
Ik wou deze feature ook requesten maar ik vond dit topic..

Nu ben ik bij lange na geen CSS-held, maar.. Je kan toch gewoon een overflow zetten op het menu zodat deze apart van de content scrollt?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

iScroll is net als de vele andere custom scroll implementaties (inclusief de onze) niet zaligmakend.
Dmbekker schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 03:10:
[...]
Nu ben ik bij lange na geen CSS-held, maar.. Je kan toch gewoon een overflow zetten op het menu zodat deze apart van de content scrollt?
Ook daar zitten nog wat haken en ogen aan in onze huidige implementatie...

Intentionally left blank