Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:14
Ik had een website bij PC Extreme. Na de zoveelste downtime ben ik verhuisd naar een internationale hosting provider met een server in London. Deze provider bied echter geen domain of dns hosting aan, dit ligt dus nog bij PC Extreme.

Ik ben op zoek naar een goede en vooral zo snel mogelijke domain en dns host, voor een website die voornamelijk vanuit Nederland geraadpleegd wordt. iXL Hosting zag er goed uit, maar ik vind 50 euro setup kosten wel heel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijpelijk, maar deze variant van DNS hosting is ook meer bedoeld voor mensen die voor veel domeinen DNS hosting zoeken op een goed DNS cluster met eigen nameservers.
In uw geval zal een shared hosting pakket volstaan (€12,- p/j) Enige nadeel is dat u dan van onze nameservers gebruik moet maken, deze kunnen dan niet whitelabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 14:11

The CarNagE Man

SüperG33K

Je zou ook CloudFlare daarvoor kunnen gebruiken. Die bieden gratis DNS en caching aan.

http://www.cloudflare.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:14
Ja ik las wat negatieve dingen over Cloudfare, dat websites er niet altijd sneller en soms zelfs trager van worden. Idealiter stap ik over op Namecheap maar deze accepteert het nl TLD nog niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje moeilijk te bedenken wat je nou precies wil. Je wil het zo snel mogelijk maar wat zijn de precieze eisen? Daarnaast heb je hoge eisen maar 50 euro setup is te duur..

Als je een beetje redelijke hoster hebt die de DNS verdeeld over meerdere machines en over meerdere subnets zit je volgens mij als goed. Daarnaast worden DNS results altijd gecached door nameservers van de gebruiker.

Misschien kun je kijken naar een provider als leaseweb, transip die hebben mijn inziens hun zaakjes goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
Cloudflare vertraagd in sommige gevallen je website, maar desondanks zijn ze best een goede DNS provider (ook al gebruik je hun proxy/caching systeem niet). Daarnaast kun je ook kiezen voor de DNS van je domein provider, de betere domeinproviders (bijvoorbeeld TransIP) bieden je toegang tot hun DNS dus daar kun je ook naar kijken.

Verder is het Small Business pakket van DNS Made Easy ook aan te raden. Ze zijn verschrikkelijk snel en hun goedkoopste pakket kost "slechts" $30 per jaar. Als je dat er niet voor over hebt kun je een van de suggesties hierboven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 22:08
Als het puur gaat om domain + dns:
Registreer je domein bij Versio.
Eventueel kun je een gratis slave server instellen bij Hurricane Electric (dns.he.net).
Bij zowel Versio als Hurricane Electric kun je whitelabel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-10 18:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb zelf wel goede ervaringen met TransIP, zowel zakelijk (tweakers.net) als persoonlijk. En dan puur de registratie en eventueel DNS.

[ Voor 19% gewijzigd door Kees op 11-12-2013 20:17 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Als DNS provider doet rage14 het erg goed.
Dualstack anycast, failover, wereldwijde dnsserver, zodat iedereen in de wereld snel je DNS-records binnenkrijgt :+
Pagina: 1