Wijziging User Review - [Ultimo] [kiko015]

Pagina: 1
Acties:
  • 615 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:38

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Mede-auteur:
  • kiko015
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 17:28

kiko015

Heb bij een advertentie van meneer verteld dat het zaakje stinkt.

Vervolgens krijg ik een beoordeling op mijn profiel:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/nfnyfs.png

Lijkt me dat een beoordeling alleen dient te worden geplaatst na een dergelijke transactie.
Ipv na een comment die verder niet suggereerde over een deal/aanbod.

Aangezien de beoordeling 3x1ster is toegekent als:
- voldoet aan de beschrijving (Het zaakje stinkt dus 5 sterren is op zn plaats)
- communicatie (Deze snap ik dan nog wel)
- verzending (Er is niks verzonden dus deze zouden leeg moeten zijn)

Kan een MOD hier iets aan doen.
Ik snap dat het niet de bedoeling is om zulke comments te plaatsen. (Mijn fout)
Maar om hier nou meteen een beoordeling om te geven, ipv mij eerst via DM te benaderen.

En ja kiko015 heb ik ge'dm'ed.

[ Voor 17% gewijzigd door John Doos op 11-12-2013 12:42 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Ik zie dat hij zn advertentie verwijderd heeft...

Tevens claimt meneer zich in te zetten voor stichting "Doesamen Den Haag".

Leuk voorbeeld: http://www.doesamen.eu/vi...euk-om-te-survivalen.html.

[ Voor 62% gewijzigd door John Doos op 11-12-2013 11:47 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het ff niet. mijn comment lijkt mij redelijk duidelijk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiko015
Ja beste Ultimo via caner@doesamen.eu kun je mij inderdaad ook bereiken.
van je beoordeling heb ik geen spijt. iemand die niet mee wilt doen moet zijn commentaar
maar lekker thuis houden... dat je hele dag niks te doen hebt betekent niet dat je mij ermee
moet lastig vallen. en ik heb al meerdere malen aangeboden om je mee te laten lopen

Dit soort kinderachtig gedrag moet je maar voor jezelf houden en hier heb ik inderdaad geen respect voor
Vandaar De 3X1 en dat is nog niet eens genoeg! zou 3X een 0 moeten zijn dat is wat je waard bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiko015
We hadden hier al een oplossing voor, om de 6 maanden van gratis simkaart ruilen ( Lebara / Lyca / GT Mobile etc... dan zijn ze elk keer gewoon bereikbaar 1x om te 6 maanden moesten we dan om de nummer vragen thats it.... ze hoefden alleen bereikbaar te zijn niet te kunnen bellen of wat dan ook!.. Maar tog super bedankt voor je moeite. _/-\o_
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:54:
ik snap het ff niet. mijn comment lijkt mij redelijk duidelijk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiko015
neem maar contact op via info@doesamen.eu je bent bezig met smaad.
en als je door blijft gaan zullen we een poging wagen om aangifte te doen.
John Doos schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:42:
Ik zie dat hij zn advertentie verwijderd heeft...

Tevens claimt meneer zich in te zetten voor stichting "Doesamen Den Haag".

Leuk voorbeeld: http://www.doesamen.eu/vi...euk-om-te-survivalen.html.

[ Voor 21% gewijzigd door kiko015 op 11-12-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Hoo eens even.

Ik heb dit topic gewoon gestart als zijnde een onrechtmatige beoordeling te doen laten verdwijnen.

Er heeft nooit een transactie plaatsgevonden.
Laat staan uberhaubt een poging tot / onderhandeling.
Ik heb dus geen boodschap aan een beoordeling zowel negatief als positief.

EDIT:
Wat heeft smaad er eigenlijk mee te maken?
Ik maak niemand zwart, ik geef gewoon een verwijzing naar de website van doesamen, welke ik heb gevonden met de zoektermen "doesamen team den haag".

EDIT 2:
kiko015 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:09:
Ja beste Ultimo via caner@doesamen.eu kun je mij inderdaad ook bereiken.
van je beoordeling heb ik geen spijt. iemand die niet mee wilt doen moet zijn commentaar
maar lekker thuis houden... dat je hele dag niks te doen hebt betekent niet dat je mij ermee
moet lastig vallen. en ik heb al meerdere malen aangeboden om je mee te laten lopen

Dit soort kinderachtig gedrag moet je maar voor jezelf houden en hier heb ik inderdaad geen respect voor
Vandaar De 3X1 en dat is nog niet eens genoeg! zou 3X een 0 moeten zijn dat is wat je waard bent.
Je kiest er zelf voor dit op een openbaar toegankelijke website te plaatsen.
Welke een diverse community heeft die hier op kan reageren in welke maten dan ook.

En waarom heb je de advertentie er eigenlijk afgehaald?

[ Voor 76% gewijzigd door John Doos op 11-12-2013 12:45 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildemanM
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik ben het eens met Ultimo, hier is niks van smaad bij. Dit is een community van eerlijke mensen en dit ziet er niet eerlijk uit.. ten eerste, voor zo'n iets heb je wel een leuke website nodig om geloofwaardig over te komen.

Ten tweede is het niet netjes om een beoordeling zo te plaatsen. Dit betekent dat het inderdaad stinkt en hier kinderen aan het werk zijn die niet kunnen discuseren of normaal overleggen.

Mvg,

Mitchel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiko015
haha ja hea WildemanM die is ook boos om zijn slechte beoordeling..
wat je niet moest doen ultimo is iets gaan opzoeken om het hier te plaatsen...
ik plaats tog ook niet foto van jou in de bar met je vrienden hier?

en zoals ik al zij als er iets ongeloofwaardig is lopen jullie mee en als meneer ultimo door gaat
dan ben ik wel van plan om er wat tegen te doen.

Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

de advertentie is door toedoen van mensen zoals jullie beeindingd en word ook niet meer voortgezet.
Owja vergeten Dank jullie wel daarvoor. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door kiko015 op 11-12-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De beoordelingen zijn in ieder geval verwijderd.

@kiko015: Laat dit soort onzin in het vervolg achterwege, als er reacties bij een advertentie staan die niet aan onze voorwaarden voldoen dan plaats je een melding en ondernemen wij actie. En ja, wat meer informatie in zo'n advertentie is natuurlijk wel zo fijn als je het betrouwbaar wilt laten overkomen.

@de rest die reacties meent te moeten plaatsen: Zoals bij iedere advertentie staat zijn reacties alleen voor mensen die geinteresseerd zijn of wat zinnigs toe voegen. Opmerkingen als "dit zaakje stinkt" plaats je maar via het meldpunt en dan beoordelen wij wel hoe/wat.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
De mod heeft gesproken.

Dit draadje mag gesloten worden.

[ Voor 43% gewijzigd door John Doos op 11-12-2013 13:23 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiko015
FlipFluitketel Bedankt ik hoop dat deze topic en de advertentie dan ook verwijdert mogen worden!.
Tevens zal ik ook nooit meer zoiets beginnen op tweakers,. Mijn dank is echt groot daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mensen reageren op je advertentie op de manier waarop dat gedaan is, is niet de bedoeling. Dat is ook duidelijk gemaakt. Ik weet niet waarom je dan zo uit de bocht vliegt als je te horen krijgt dat beoordelingen niet bedoeld zijn zoals je ze gebruikt.

Allereerst staat dat duidelijk in de voorwaarden, is het toch ook wel redelijk vanzelfsprekend dat een reactie onder een ad geen beoordeling rechtvaardigt, en is het nog eens hier uitgelegd.

Ik stel dan ook voor dat je, in plaats van hier de Calimero te spelen richting Tweakers, je even goed in de spiegel kijkt. Had je gewoon even een melding gemaakt van de reacties, dan was daar actie op ondernomen. Hoe je het nu doet maakt dat *jij* met name degene bent die buiten de lijnen kleurt en extra werk bezorgt.

Think about it
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.