beste console tot nu toe

Pagina: 1
Acties:

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-12 20:43
Nu dat de PS4 uit is en Xbox one (in Duitsland dan) denk ik nog regelmatig terug aan de goede oude tijd. De tijd dat ik achter de Nes zat, de Megadrive etc. Het was toen echt een oorlog tussen Nintendo en Sega je kon niet beide goed vinden ik was een Sega fan en met pijn in mijn hart zag ik de Dreamcast mislukken.

De dreamcast, met zijn display in de controller zijn online mogelijkheden zijn top spellen hoe heeft dat ooit kunnen mislukken. De mensen die er een hebben gehad weten waar ik het over heb, het valt niet te beschrijven, duizenden uren heb ik er achter gezeten en of ik nu naar het scherm van mijn Wii U controller kijk of Xbox live opstart ik kan het niet helpen om steeds te denken.... De Dreamcast was zijn tijd (te)ver vooruit.

Ik had nieuwsberichten over welke console er meer verkocht op de muur hangen en een Sonic pop boven mijn bed. Later pas kreeg ik het Nintendo virus toen Sega er eigenlijk al niet meer toe deed, noem me een overloper. De Nintendo 64 vond ik in die tijd echt geweldig Golden Eye, Mario Kart, Zelda..

Toen kwam Sony met de eerste playstation met games als FF7, Metal Gear Solid, Grand Tourismo etc. Het was meer volwassen en vooral allemaal erg nieuw. Mijn broertje zat letterlijk met een stopwatch naast me en drukte hem uit als hij aan de beurt was.

De eerste Xbox was mwa maar de xbox 360 zal voor mij altijd een van de beste consoles ooit blijven. De xbox live mogelijkheden de ijzersterke games zoals Halo, Gears etc. Hebben mij vele malen meer kunnen boeien dan de PS3. Zelfs toen ik in China woonde heb ik nog met mijn NL xbox 360 en xbox live met vrienden in Nederland Gears of Forza kunnen spelen.

Hierbij mijn top console lijst gebaseerd op waar ik het meest van heb genoten:

1. Dreamcast (was zijn tijd misschien wel te ver vooruit)
2. PS1 (zoveel games en vooral nieuwe volwassen titels)
3. Megadrive (Sonic, Sonic, Sonic)
4. Nes (Wie had hem niet?)
5. Super Nintendo (Het was geen megadrive maar nog steeds wel ergggg goed)
6. Xbox 360 (Xbox live)
7. Nintendo 64 (Minder games maar wel heeeeeele goede)
8. PS2 (Degelijk)
9. Nintendo DS (Naar mijn mening nog beter dan de Gameboy)
10. Geen console maar de pc (C&C Generals, Starcraft 2, Diablo 3 en Battlefield speel je op de pc!)

Wat is jullie lijstje?

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
De megadrive boven de SNES? Komop, ik had zelf ook een megadrive maar de SNES was toch echt wel een stukje sterker. Werd altijd jaloers als ik de graphics op van bijv Donkey Kong zag.

• timpie81
ChrisLNFF schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:56:
De megadrive boven de SNES? Komop, ik had zelf ook een megadrive maar de SNES was toch echt wel een stukje sterker. Werd altijd jaloers als ik de graphics op van bijv Donkey Kong zag.
Grafisch was de Snes aan het einde inderdaad sterker. En met tegenzin gaf ik dit toe (voor Donkey Kong kon ik nog altijd Aladin aanhalen die er op de Megadrive beter uitzag:)) maar ik vond de spellen op de Megadrive leuker. Uiteindelijk aan het einde van die generatie was de Snes de winnaar ik heb alleen meer uren (aan het begin van die generatie) achter de Megadrive gezeten. Alleen Jurassic Park al..

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:28

Madstorm

Derping all the way!

Op basis wat ik gehad heb (wat niet heel veel is)

1. PC (Aangezien jij hem ook noemt, maar bij mij staat hij dan ver op één)
2. PS2 (Erg van genoten, heerlijke spellen. Was toen nog jong, dus alles was nog zo 'simpel')
3. PSP (prachtige handheld, goed om muziek en films mee te kijken)
4. PS1 (Was toen nog erg jong, maar buttons smashen was erg vermakelijk)
5. PS3 (Hier veel minder mee gespeeld, maar de spellen die ik speelde waren goed speelbaar op een PS3)
6. Xbox 360 (misschien en blauwe maandag mee gespeeld. En de controller lag me niet zo)
7. Xbox (Ik had er één thuis, misschien 1 of 2 keer opgestart. En de controller lag me niet zo, vandaar onderaan)

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 11-12-2013 09:06 ]

I'm an Ironman!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zou de pc ook op één plaatsen. De consoles hebben 80% van alle game genres omzeep geholpen. Nu pas dankzij kickstarter, komen al die genres langzaam aan weer terug, en komen er weer nieuwe bij.

De Super Nintendo is in mijn ogen de enige console, die een verrijking was voor de game industrie. Het voegde nieuwe genres toe in plaats van ze omzeep te helpen.

Op de tweede plaats zet ik dan ook het toekomstige nieuwe steam console platform. Wat op hardware gebied zou moeten doen wat kickstarter voor het games aanbod heeft gedaan.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Op basis van meest gebruikt / plezier van gehad:

1) PSX (vreselijk veel uren in Final Fantasy 7 en 8 gestopt, Tony Hawk's Pro Skater (deel 1) en Soul Reaver)
2) Xbox360 (Mijn huidige console, lekkere controller, veel lol met Gears of War en Arcade-spellen)
3) NES (eerste 'eigen' console, Super Mario Bros 2 te vaak gespeeld, Batman en TMNT 1/3 waren ook erg leuk)
4) Gameboy (Tetris! Tetris! Tetris!)
5) Atari 2600 (Met de hele familie basketball, River Raid en Outlaws spelen, geweldige tijd)

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:43
Nintendo 64 en Playstation 2 op gedeelde eerste plek.

Nintendo 64 grootse nadeel misschien ook wel voordeel veel minder games die uitkwamen vergeleken met zijn tijdgenoot Playstation 1 waardoor ik veel tijd in 1 game stak ik heb Ocarina of time weet niet hoe vaak gedaan en nog steeds vind ik het een geweldig tijdloze klassieker. En natuurlijk multiplayer met 4 vrienden dat mis ik tegenwoordig :'(

Playstation 2 omdat ik toen echt serieus begon met gamen (daarvoor nog vrij jong dus weinig geld voor gamen) maar vooral om idioot groot aanbod aan games maar hoogtepunten waren vooral:

Gta 3 ik heb vorige delen destijds helemaal kapot gespeeld en toen was Liberty city ineens 3D wat een beleving voor Gta 1 en 2 fan was dat.

Metal gear solid 2 en 3, ik had Metal gear solid op PS2 gedaan en was ondanks verouderde graphics compleet weggeblazen door het verhaal en eindbazen.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
1. Xbox 360 - Meeste tijd op door gebracht laatste jaren
2. Nintendo 64 - Mario, Perfect Dark
3. Xbox - Halo, Xbox Live
4. PS1 - Zelf niet gehad, maar wel veel op gespeeld bij vrienden
5. PC - Te simpele machine, alles is er gratis op, behoort niet echt in het lijstje vind ik

Ik ben duidelijk nog niet zo oud :) Aangezien N64 mijn eerste console was, toen ik 7 jaar was. Daarvoor wel gameboy's gehad, de oude brick, de color, en de advance. Maar dat is een aparte categorie vind ik.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Waarom die pc's er tussen? Het topic gaat over consoles.

Moeilijk die top samenstellen...

1. SNES. Toch voor Snes gekozen, al mijn leukste games bij elkaar, zoveel gespeeld in mn jongere jaren tot nu toe. Donkey Kong, KI, Mario & more.
2. Ps1. Net als SNES erg veel gespeeld met o.a. CB, Mortal Kombat, Tekken
3. NES. Minder gespeeld dus als de nes, maar ook deze klassieker hoort in mn favo lijst.
4. N64. Hoewel hierbij vooral mario games, PD, DK & goldeneye in mn top behoren, heb daar verder niet veel spellen voor gehaald destijds.
5. Gameboy. In mn jongere jaren veel spellen grijsgespeeld met vriendjes en veel spellen uitgeleend, top tijd was dat, maar daarna weinig aangeraakt. Doet het nu nog steeds, wel met wat strepen in beeld en vergeeld uiterlijk
6. Gamecube. Heel veel spellen hiervoor gekocht en veel gespeeld. Maar toch niet het gevoel van de oude consoles. Mijn top qua games hierbij is heel anders: de resindent evil series, geweldig.
7. Wii. Kan je de gamecube spellen op spellen. En heb er wat mario games op en wat anderen. Speel het alleen voor mariokart online af en toe. Enough said.
8. Megadrive ll. Leuk voor de verzameling met sonic games, maar eigenlijk bijna nooit op gezeten.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 23:54
timpie81 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:53:
De dreamcast, met zijn display in de controller zijn online mogelijkheden zijn top spellen hoe heeft dat ooit kunnen mislukken.
Antwoord staat gewoon op wikipedia hoor

Wikipedia: Dreamcast
De Dreamcast slaagde er echter niet in een aanzienlijk deel van de markt te veroveren door een aantal factoren:
De beter ondersteunde PlayStation 2 van Sony kwam amper een jaar na de Dreamcast uit. De PlayStation 2 was ook compatibel met PlayStationspellen. Toen de Xbox en de Nintendo Gamecube het licht zagen, was het doek helemaal gevallen voor de dreamcast.
Het ontbreken van een dvd functionaliteit, die op de PlayStation 2 wel aanwezig was.
Spelers, maar ook uitgevers met als grootste voorbeeld EA, hadden het vertrouwen in Sega verloren; elke spelcomputer uitgebracht door Sega na de Sega Mega Drive was geflopt (Sega CD, Sega 32X en Sega Saturn).
De Dreamcast gebruikte een propriëtair mediaformaat, de GD-ROM, om piraterij tegen te gaan; maar de eerste ladingen GD-ROM's leden onder een groot aantal defecten en piraten slaagden er toch in de Dreamcast gewone cd-r's te laten lezen.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
1. PS3, eigenlijk puur door de exclusives en met name de games van Naughty Dog, veruit mijn favoriete developer (dit is ook mijn eerste echte console, afgezien van een handheld)
2. PC (tegenwoordig vind ik deze totaal niet meer interessant, gezien de leukste games voor mij op de console komen, maar vroeger zeker veel op gespeeld - Half-Life, Unreal etc.)
3. Atari Lynx
4. PS Vita
5. PS4 (nog te weinig games op gespeeld voor een hogere notering, maar het ziet er tot nu toe goed uit)
6. Wii (tafeltennis en partygames)
7. Xbox (niet zelf gehad, maar veel Halo splitscreen op gespeeld bij een maat)
8. Xbox 360, staat thuis (is officieel van mijn vriendin, voor Zumba), maar ik heb helemaal niks met dit ding en kan er weinig positiefs over verzinnen, eigenlijk hoort deze helemaal niet in mijn lijst te staan omdat ik er vrijwel niet op gespeeld heb)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
1. PS2: Puur alleen al voor SOCOM 2 op #1. En Star Ocean: Till the End of Time natuurlijk.
2. NES: Mario, Duckhunt. Als 5 jarig jochie dat rode pistool tegen je TV scherm houden en knallen maar.
3. PS1: Crash Bandicoot!
4. Xbox 360: Gewoon heel veel tijd op doorgebracht

Ik reken de next-gens er nog even niet bij, want dat is op dit moment met name gebaseerd op enthousiasme. Ik vond de Xbox 360 absoluut niet slecht omdat ik hem op #4 zet, maar voor mij persoonlijk heb ik van de overige 3 meer genoten/plezier gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 11-12-2013 11:11 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 10:29

Msel

...

1:NES:
Mijn eerste, ook meteen meeste plezier mee gehad. Mario 1/Duckhunt//Turtles/Double Dragon/World Club Soccer etc. zijn jeugdsentiment en heilig!

2: PS1:
Gran Turismo 1+2, Tekken 1+2, Colin McRae Rally. Had hem omgebouwd dus heel veel spellen, misschien ook vandaar nummer 2.

3. PS3:
Goede graphics, geniale mediaspeler, hele goede games (GT6, GTA V, Tekken, Prototype.)

4. GameBoy:
Natuurlijk door tetris en pokemon. Ook de eerste console die mee op vakantie ging! :)

5. SNES:
Nooit zelf gehad maar samen met een jeugdvriend wekenlang Super Mario World gespeeld. Geniaal!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
1. SNES: de beste games ooit gemaakt (Secret of Mana, Super Mario World, Donkey Kong Country, Star Fox, Mario Kart, Zelda, etc..)
2. PC (Meer vanwege vroeger dan vanwege nu. Baldurs Gate, Fallout, Unreal, Quake)
3. N64 (Nooit gehad, maar heel veel bij vrienden gespeeld. Golden Eye, Zelda)
4&5. PS3/360 (Maar kort gehad, wel echt goede games!)
6. NES: heel veel tijd op doorgebracht, maar uiteindelijk haalt dit het niet voor mij bij de bovenstaande consoles.

Als ik de PS1 en 2 gehad zou hebben, dan zouden die zeker hoger staan dan de ps3/360. Ik heb er alleen te weinig tijd mee doorgebracht. Alleen sporadisch bij vrienden. De huidige console hebben zich nog niet bewezen om hier tussen te staan.

[ Voor 34% gewijzigd door voxxel op 11-12-2013 11:17 ]

Zonnepanelen

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:51
RonaldDesigns schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:03:
Waarom die pc's er tussen? Het topic gaat over consoles.
Dan moet je het topic even lezen. TS zette er zelf zijn pc tussen.

• bram1984
Msel schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:11:
1:NES:
Mijn eerste, ook meteen meeste plezier mee gehad. Mario 1/Duckhunt//Turtles/Double Dragon/World Club Soccer etc. zijn jeugdsentiment en heilig!

2: PS1:
Gran Turismo 1+2, Tekken 1+2, Colin McRae Rally. Had hem omgebouwd dus heel veel spellen, misschien ook vandaar nummer 2.

3. PS3:
Goede graphics, geniale mediaspeler, hele goede games (GT6, GTA V, Tekken, Prototype.)

4. GameBoy:
Natuurlijk door tetris en pokemon. Ook de eerste console die mee op vakantie ging! :)

5. SNES:
Nooit zelf gehad maar samen met een jeugdvriend wekenlang Super Mario World gespeeld. Geniaal!
Grappig dat je bij de PS3 vrijwel allemaal multiplatformers noemt, terwijl die console juist uitblinkt in de exclusives. :)

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
WWAS schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:16:
[...]

Dan moet je het topic even lezen. TS zette er zelf zijn pc tussen.
Hij zet er ook zelf bij: geen console.

Vind de pc moeilijk namelijk te plaatsen ertussen. die zou denk ik voor mij 3/4, vanwege de instelbaarheid van graphics en omdat ik zoveel spellen erop heb gespeeld (beginnend met favo duke2, duke3d en quakes), maar je hebt niet altijd de makkelijkheid om voor de tv te spelen. Dan zou je met (verleng)kabels en/of bluetooth alles moeten gaan doorzenden.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij consoles was het altijd simpel, wie had de betere games.

Ik was altijd dus een PS persoon, puur vanwege Tekken en GT, maar dat maakte de PS absoluut niet de beste console. Elke console had zijn plusjes en minnetjes en het tijdvlak neem ik dan ook nog even mee (online features van een PS3 is natuurlijk niet te vergelijken met een PSX of zelfs PS2). Daarnaast spelen ook veel andere punten een rol, de enorme opkomst van DLC, verplicht internet, omvang, noem het maar op.

De PC hoort imho wel thuis in het rijtje, het verving mijn console vaak genoeg en was vaak een of/of.

Maar moet ik een lijstje van maken:
1 PC - zonder twijfel gamewise zitten daar mijn meeste uren in.
2 PS2 - Waar ik denk ik mijn meeste tijd in heb gezet, was gewoon snel en deed z'n ding. Online was via die add-on werkend, maar meer ook niet. Dat was echt de tijd van 'draaien en gaan'.
3 Xbox360 - ondanks missen van bepaalde games, was het OS veruit beter dan zijn concurrent.
4 NES - Wie is er niet groot mee geworden? Wat zijn daar veel controllers van gesneuveld :D
5 PS3 - Bizar veel uren in gestoken, GT, tekken, MAG en BF, maar met de tijd werd ik gek van het trage OS. Ook was het online aspect veruit slechter dan zijn concurrent.

Waar zijn de oude consoles dan? Verderop in het lijstje. Ze waren leuk, veel mee gespeeld maar in die tjid was mijn PC toch altijd de beste keuze. SNES games van 129 gulden, Sega met teveel platformers (als was die NWN op Dreamcast geweldig) en ook de PS1 heb ik ziekelijk veel uren in zitten, achteraf gezien zijn de later consoles gewoon beter :)

Ik heb nog de werkende eerste generatie PSX en PS2, 2nd fase PS fat, daar ben ik dan best trots op :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 10:29

Msel

...

bram1984 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:22:
Grappig dat je bij de PS3 vrijwel allemaal multiplatformers noemt, terwijl die console juist uitblinkt in de exclusives. :)
Tekken en Gran Turismo zijn beiden begonnen op de PS. (Tekken oorspronkelijk als arcadekast.)

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
1: Xbox 360 - De console voor online gaming. Samen met een geweldige controller en een uitstekend netwerk de console waar ik het meeste plezier aan heb gehad.
2: PS2 - De console die de erg mooie PS1 opvolgde. Beter als zijn voorganger en wat was er een ruime keuze aan games. Jammer van de controller, maar veder een prachtig ding.
3: NES - De console waar het bij mij mee begon. Helaas niet erg veel games op gespeeld, maar wel ervoor gezorgd dat ik tegenwoordig nog dol op gamen ben.
4: Xbox - HALO! Hiermee eigenlijk al voldoende gezegd. Wat een launchgame was dit.
5: PS1 - Mooie console, maar nog verre van perfect. Kan me er zelfs niet veel meer van herinneren.
6: PS3 - Toch wel de grootste teleurstelling. Nog steeds de slechte controller, een zeer matig online netwerk en maar een paar leuke exclusives. Dat Microsoft net zoveel 360's heeft verkocht geeft wel aan hoeveel markt Sony heeft verloren met deze console. Jammer, maar begrijpelijk.

PS4, Xbox One en Wii U kunnen we nog niet meenemen. Die hebben nog genoeg tijd om zich te bewijzen.

Tomorrow is not today!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben altijd een echte gamer geweest en heb altijd gegamed voor de games. Dus de PC staat gewoon strak en alleen bovenaan. Niks maar dan ook niks komt in de buurt van gamen op een PC. En uiteindelijk ben ik een gamer en geniet ik van games. Dus dan kan je niet zonder PC.

Ik heb vroeger veel genoten van SEGA. Helaas heeft SEGA altijd hun marketingsplannen als plee papier gebruikt. SEGA is een school voorbeeld van hoe je spullen niet moet op de markt moet zetten. Jammer ze maakten de beste producten maar de rest van de plannen hing naast de marketingplannen in het pleepapier hok.

Zowel een xbox als ps3 gehad. In de begin jaren redelijke apparaten, TOP line PC. Maar daarna snel zwak. Je ziet het nu ook met die nieuwe generatie consoles, dat gewoon midrange hardware is uit 2012. Bij de vorige generatie consoles kreeg je veel meer waar voor je geld verhoudingsgewijs. Nu is het een eitje een PC samen te stellen voor hetzelfde bedrag als een console maar die op alle vlakken een console uit het water blaast. Toch jammer. Ook jammer dat console's veredelde mini pc's zijn geworden met totaal geen eigen invalshoek meer.

Daarom kijk ik ook nieuwsgierig uit naar de ouya (tegenvaller) en de steambox. De nieuwe generatie consoles is erg teleurstellend op alle gebieden en legt het nog meer af tegen PC's dan de vorige generatie. Ik had gehoopt op een wat betere invalshoek van de nieuwe generatie consoles IPV een slap PC aftreksel waarmee je op alle vlakken duurder uit bent en minder kan op alle gebieden.

Als je nu als gamer een console moet hebben zou ik je een Wii aanraden (er vanuit gaan dat je al een PC hebt staan). De Exclusives voor Xbone en Ps4 stellen echt niks voor en de gameplay is 98% hetzelfde als de PC. Dezelfde titels komen uit maar dan een stuk beperkter. De Wii heeft dan echt andere games en een andere invalshoek. Ook de gezellig partij games die onmogelijk zijn bij een PS of Xbox. Maar over de gehele lijn vind ik de nieuwe generatie consoles zeer teleurstellend qua performance en kwaliteit/prijs verhouding.

Hiernaast ben je op consoles 50 tot 75% meer kwijt aan game titels kopen. De enige mensen die ik consoles zie kopen zijn het jongeren publiek (gevoelig voor merken en imago) en die meestal veel geld hebben te besteden (relatief voor een doelgroep) dus niet wat minder kijken naar wat je koopt en meer kijken naar welk imago je koopt. Maar het basis apparaat is duurder dan een alternatief (PC) en presteert slechter en op de lange duur ben je veel en veel duurder uit (als je meer dan 2 spellen speelt).

Hiernaast snap ik de Microsoft ook niet. Met hun USA USA console. Leuk zo'n huiskamer apparaat, maar alleen Amerikaanse diensten aanbieden is ook zinloos. Sony hoeft niet eens iets heel goed te doen, microsoft heeft zo hard zijn eigen ruiten ingegooid in de EU + Azië (zuid amerika is door brazilie een beetje apart verhaal).

Maar aangezien het een lijstjes topic is hierbij mijn lijstje:

-PC-(ongekroond bovenaan uiteraard)
1. C64 (weet niet of het telt maar zet hem er lekker toch)
2. Nintento Gamecube (OMG partij games zo gaaf, Double Dash is legendarisch)
3. SEGA MEGA DRIVE
4. Seeeeeega Dreamcast
5. Xbox 360 (Laten we wel wezen, halo was gaaf) Tevens de tot nu toe fijnste gamepad voor gamen gemaakt. De 360 controller vind ik echt een heerlijke controller (gebruik heb op mijn PC).
(de xbox 360 is voor mij uitwisselbaar met de PS maar ik vond halo erg tof).

De rest van de console's heb ik weinig mee. Handhelds al helemaal niet

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-12 17:57
Ik heb een voorliefde voor Nintendo spellen, dus vind je in mijn lijst alleen dergelijke consoles.

1: Gameboy - Dit apparaat heeft mij van mijn 11de tot en met mijn 15de zo goed vermaakt. Het was mijn eerste console waarmee ik echt veel mee kon spelen en van mij was, de Gameboy heeft mij een gamer gemaakt. Zelda Link's Awakening is dan ook mijn absolute favoriete game all time. En zoveel andere toppers, Mario Land 2, Wario Land, Mystic Quest, Kirby Pinball's Land, F1 Race

2: 3DS XL - Aangezien ik in de N64 en Gamecube tijd mijn interesses ergens anders had liggen (eerst PC gaming, daarna kroeg :p ) had ik voor de aanschaf van de 3DS nog nooit Ocarina of Time gespeeld, heerlijk spel, maar daarbij komen ook nog Zelda Link Between Worlds (beste spel sinds OoT), Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Mario & Luigi Dream team en Luigi's Mansion, heerlijke spellen. Het 3D effect is ook erg mooi gemaakt en biedt en echte toevoeging in mijn ervaring. Als ik nu Super Mario 3D World speel op de Wii U dan merk ik dat het inschatten van sprongen een stuk lastiger is dan op de 3DS.

3: Virtual Boy - Pas een aantal jaar geleden in aanraking mee gekomen, maar wat een gaaf apparaat! Het 3D effect is netter dan bij de 3DS, alleen het rood zwarte kleurpallet is wat jammer. Maar wat heb ik een plezier beleefd aan Virtual Boy Wario Land, Space Squash, Galactic Pinball en Bound High, echt spellen die ik niet graag had willen missen.

4: PC - Erg veel plezier mee gehad, Command & Conquer, Doom, Red Alert, Warcraft, Jedi Knight II, Star Wars Galaxies, KOTOR en KOTOR 2, maar toch minder impact gehad/tijd aan besteed dan alle consoles bij elkaar.

5: Wii - Met vrienden en familie een top apparaat! Daarbij komen nog de Zelda's en Mario Galaxies, veel plezier aan beleeft en beleef nog steeds veel plezier aan deze spellen op de Wii U

6: Wii U - Spellen in HD zien er mooi uit en spelen goed, alleen op het moment nog niet genoeg spellen om het een topper te noemen, zal in de toekomst waarschijnlijk wel veranderen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Mijn persoonlijk lijstje:

1. SNES: ondanks dit niet mijn eerste console was, heb ik wel de meeste en de leukste herinneringen hieraan. Vele gelukzalige uren zijn gestoken in RPGs zoals Chrono Trigger, FFVI en een eerste echte kennis making met fight games (Street Fighter 2, Mortal Kombat 2).

2. PS2: Deze omdat ik deze domweg het langste heb. Ik bezit nog altijd een fat PS2, ruim 13 jaar. FFX en X-2, FFXII waren mijn grootste titels (ik hou van RPGs, val het op?) en ook fight games zoals Tekken 4 en 5, Soul Calibur 2 en 3.

3. Xbox360: Online gamen, verreweg het meeste heb ik uitgegeven aan games voor de 360 denk ik toch wel, en ik speel nog bijna dagelijks games. Shooters, RPGs, fighting games, etc.

4. NES: Toch wel mijn eerste echte console, kennis gemaakt met Mario, Duckhunt (rothond..) Double Dragon, mijn eerste Final Fantasy. Ach ja mijn gamerschap begon hier, maar als ik moet oordelen waar ik het meeste plezier mee heb gehad en de beste herinneringen heb, komt hij helaas op de 4e plaats.

5. Gamecube: niet bijster veel spellen voor gehad (Baiten Katos, Pokemon XD, iets Kingom 2 om er maar een paar te noemen). Maar wel heel veel plezier van gehad. De controller vond ik destijds fijner dan die van de PS2.

8. SEGA Master System II: Ook een van mijn eerdere consoles, de eerste console van SEGA waar ik ooit op speelde. Alex Kid zat al op het systeem ingebakken, wat soms voor frustratie zorgde (cartridge zat niet goed in de console, stof, start op, Alex kid verschijnt), heb ik hier het minste mee gehad. Wel was dit mijn eerste kennismaking met Sonic, en dat blijft ook nog altijd een leuke herinnering.

7. Megadrive: Beetje meh eigenlijk. Hij was niet slecht, maar met al die uibreidingen (Sega-CD, Megdrive-X ofzo iets) werd hij mij allemaal een beetje teveel van het goede. Bij crossplatform titels, waren de 3 knoppen die de standaard controller had, toch al snel een tekort koming en moest je speciaal een controller met 6 knoppen kopen, dus dit was al snel een afknapper. Ik moet wel eerlijk zeggen, het spel Switch/Panic voor de SEGA-CD was een fan-tas-tisch spel, nog nooit zoveel humor gehad in een enkel spel, en een spel waar je makkelijk 20 keer door heen kan spelen en nog niet alle scenes gezien kan hebben.

-

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:19
Nazanir schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:09:
8. SEGA Genesis: Ook een van mijn eerdere consoles, de eerste console van SEGA waar ik ooit op speelde. Alex Kid zat al op het systeem ingebakken, wat soms voor frustratie zorgde (cartridge zat niet goed in de console, stof, start op, Alex kid verschijnt), heb ik hier het minste mee gehad. Wel was dit mijn eerste kennismaking met Sonic, en dat blijft ook nog altijd een leuke herinnering.
Master System II zul je bedoelen(Master System I had geen build-in games).
Genesis is de Amerikaanse naam voor de Mega Drive.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• timpie81
Postius schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:56:
Ik ben altijd een echte gamer geweest en heb altijd gegamed voor de games. Dus de PC staat gewoon strak en alleen bovenaan. Niks maar dan ook niks komt in de buurt van gamen op een PC. En uiteindelijk ben ik een gamer en geniet ik van games. Dus dan kan je niet zonder PC.

Ik heb vroeger veel genoten van SEGA. Helaas heeft SEGA altijd hun marketingsplannen als plee papier gebruikt. SEGA is een school voorbeeld van hoe je spullen niet moet op de markt moet zetten. Jammer ze maakten de beste producten maar de rest van de plannen hing naast de marketingplannen in het pleepapier hok.

Zowel een xbox als ps3 gehad. In de begin jaren redelijke apparaten, TOP line PC. Maar daarna snel zwak. Je ziet het nu ook met die nieuwe generatie consoles, dat gewoon midrange hardware is uit 2012. Bij de vorige generatie consoles kreeg je veel meer waar voor je geld verhoudingsgewijs. Nu is het een eitje een PC samen te stellen voor hetzelfde bedrag als een console maar die op alle vlakken een console uit het water blaast. Toch jammer. Ook jammer dat console's veredelde mini pc's zijn geworden met totaal geen eigen invalshoek meer.

Daarom kijk ik ook nieuwsgierig uit naar de ouya (tegenvaller) en de steambox. De nieuwe generatie consoles is erg teleurstellend op alle gebieden en legt het nog meer af tegen PC's dan de vorige generatie. Ik had gehoopt op een wat betere invalshoek van de nieuwe generatie consoles IPV een slap PC aftreksel waarmee je op alle vlakken duurder uit bent en minder kan op alle gebieden.

Als je nu als gamer een console moet hebben zou ik je een Wii aanraden (er vanuit gaan dat je al een PC hebt staan). De Exclusives voor Xbone en Ps4 stellen echt niks voor en de gameplay is 98% hetzelfde als de PC. Dezelfde titels komen uit maar dan een stuk beperkter. De Wii heeft dan echt andere games en een andere invalshoek. Ook de gezellig partij games die onmogelijk zijn bij een PS of Xbox. Maar over de gehele lijn vind ik de nieuwe generatie consoles zeer teleurstellend qua performance en kwaliteit/prijs verhouding.

Hiernaast ben je op consoles 50 tot 75% meer kwijt aan game titels kopen. De enige mensen die ik consoles zie kopen zijn het jongeren publiek (gevoelig voor merken en imago) en die meestal veel geld hebben te besteden (relatief voor een doelgroep) dus niet wat minder kijken naar wat je koopt en meer kijken naar welk imago je koopt. Maar het basis apparaat is duurder dan een alternatief (PC) en presteert slechter en op de lange duur ben je veel en veel duurder uit (als je meer dan 2 spellen speelt).

Hiernaast snap ik de Microsoft ook niet. Met hun USA USA console. Leuk zo'n huiskamer apparaat, maar alleen Amerikaanse diensten aanbieden is ook zinloos. Sony hoeft niet eens iets heel goed te doen, microsoft heeft zo hard zijn eigen ruiten ingegooid in de EU + Azië (zuid amerika is door brazilie een beetje apart verhaal).

Maar aangezien het een lijstjes topic is hierbij mijn lijstje:

-PC-(ongekroond bovenaan uiteraard)
1. C64 (weet niet of het telt maar zet hem er lekker toch)
2. Nintento Gamecube (OMG partij games zo gaaf, Double Dash is legendarisch)
3. SEGA MEGA DRIVE
4. Seeeeeega Dreamcast
5. Xbox 360 (Laten we wel wezen, halo was gaaf) Tevens de tot nu toe fijnste gamepad voor gamen gemaakt. De 360 controller vind ik echt een heerlijke controller (gebruik heb op mijn PC).
(de xbox 360 is voor mij uitwisselbaar met de PS maar ik vond halo erg tof).

De rest van de console's heb ik weinig mee. Handhelds al helemaal niet
Momenteel speel ik ook het meeste op de pc beste graphics en speel BF4 helemaal blauw. Daarna xbox one met Forza en Wii U met Mario 3d world. Maar als ik terug kijk heb ik toch meer op consoles gespeeld dan op de pc.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-12 22:23
Mijn lijst en games die ik een warm hart toe draag.

SNES, Starwing, Stuntrace FX, Chrono Trigger, Zelda, Super Mario Yoshi's Island, Secret of Mana;
PS1, Wipeout, Destruction Derby, Final Fantasy 7, Metal Gear Solid, Tekken, Resident Evil;
N64, Pilotwings, Zelda Ocarina of Time, Golden Eye;
Megadrive, Streets of Rage 1 & 2;
PC, Red Alert 2, Unreal Tournament, World of Warcraft (Vanilla);
PS2, SSX, Final Fantasy X, Grand Theft Auto;
Gameboy, hoe geweldig en simpel was Tetris;
Xbox360, leuke games maar geen favorieten;
PS4, net gekocht :P

[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 11-12-2013 18:58 ]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Hierbij alleen mijn top 3, de pc reken ik niet mee.

1: PS1 (Tony Hawk's Pro Skater 1 t/m 4, Spyro, Tomb Raider II)

2: Sega Master System II (Alex Kidd <-- eerste game die ik me herinner gespeeld te hebben op een console, Mickey Mouse: Castle of Illusion, Sonic The Hedgehog, Michael Jackson Moonwalker <- Jeugdsentiment :D )

3. Gameboy (4 woorden: Pokemon, Red, Pokemon, Blue)

Tony Hawk's Pro Skater II staat veruit op nr 1, nooit zo'n verslavende game met een geweldige gameplay als dit meegemaakt _O_ echt uren, dagen, jaren zelfs mee vermaakt en speel het af en toe nog steeds!

Gear | Last.fm | twitch.tv

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-12 20:09
Pc mits goede GPU blaast zelfs de next gen van nu omver dus die op 1 :)

• X-t-r-e-m-e
maswa1414 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:11:
Goede graphics zijn geen garantie voor leuke games. :)

• maswa1414
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:18:
[...]

Heb je inderdaad een punt :)
Het ligt er soms ook maar net aan waar de voorkeur ligt

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

1) N64, Duke Nukem 64, Golden Eye 64 (the man with the Golden Gun) met 4 player split screen, Mario Kart 64.

Master System

2) Master System 1, met ingebouwd slakje dolhof (naar boven drukken op de D-pad en 1`& 2 ingedrukt houden, Hang on, Batlle Outrun, Outrun, Safari Hunt. Alex Kidd In Miracle World.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8cYSmDS43GN9s4iOGQj5YqjG/medium.jpg

3) SNES Mario Lost Levels, Star Wing (FX), en Mario Kart

4) PC met Xbox 360 Wireless Controllers, Fifa 11, 12, 13, 14 (begonnen met een 486 DX4/ 100Mhz 64 MB EDO-RAM, 2,5 GB Quantum Bigfoot. Trident VGA

[ Voor 12% gewijzigd door Lip op 11-12-2013 19:29 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• maswa1414
Maar het gaat dus over consoles

1. Playstation 2
2.xbox 360
3.Playstation 3

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-12 20:02

Hokkie

Hello

Commandore 64! Niemand? Waren best leuke uurtjes :)

Verder mijn top 5:

1. PC
2. NES
3. PS2
4. PS3
5. S-NES

(ps2 ook leuk)

Kan geen keuze maken... Maar netto heb ik de meeste uren games gespeeld op de PC

Edit:

Ah, gaat alleen om consoles 8)7 schrap alles met PC, ranking blijft dan hetzelfde 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Hokkie op 11-12-2013 19:33 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:18:
[...]

Mijn favoriete games zijn inderdaad vrijwel allemaal 10-25 jaar oud, :P Er zijn er daar nog best veel van die ik om de zoveel tijd een keer afstof.

Ik ben persoonlijk nooit écht een consolegamer geweest omdat ik een pc een stuk veelzijdiger vind, maar ik heb wel mijn fair share van consoles gehad. Voornamelijk uit de Nintendo-stal. Mijn favorieten:
  1. Nintendo 64. Ocarina of Time, need I say more? :P
  2. SNES. Nooit zelf eentje gehad maar ik heb menig avondje doorgebracht bij vrienden die er wel een hadden. Donkey Kong Country was gaaf. :P
  3. PS2. Vooral vanwege Singstar en de vele leuke avonden die dat heeft opgeleverd ondanks de kater die vaak erop volgde. :+
  4. Nintendo DS en de Gameboy-familie. Ik noem ze maar aan één ruk door omdat ze wat mij betreft gewoon hetzelfde doel dienden en hetzelfde publiek aanspreken. Ik heb elke Nintendo-handheld gehad van de originele Gameboy tot aan de Nintendo DS, en ik heb aardig wat uurtjes gestopt in de vele platformers en puzzelspelletjes.
  5. Gamecube. Niet zo goed als zijn voorgangers wat mij betreft maar Pikmin, Mario en Zelda maakten het wat mij betreft een geslaagd systeem.
  6. NES. Eervolle vermelding; heb hem pas vrij laat gekocht (in de tijd van de N64) en uiteindelijk weinig andere games gespeeld dat Duck Hunt en Mario, maar het blijft een topconsole. :P
Hokkie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:32:
Voor mij ook, maar ik reken de C64 en de Amiga-systemen die ik had maar even onder het kopje "pc". :P

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 11-12-2013 19:39 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

1. Dreamcast, prachtig apparaat, zijn tijd ver vooruit(online consolegaming, in het vorig millennium!), prachtige graphics(voor zijn tijd), diverse toptitels(Shenmue, MSR, Sega arcade spellen, Phantasy Star etc.). Helaas gestorven door crappy marketing(complete budget naar shirtsponsoring Arsenal).

2. N64, 3D gaming op TV, Thumbstick controller, Super Mario 64(pareltje), toffe multiplayer(Mario Kart 64(beste uit de serie?), Golden Eye).

3. Wii U, 1st party toppers eindelijk in HD. Motion controls (zo goed als) verdwenen. Met de line up van komend jaar wordt de console helemaal compleet.

4. PS3, Bluray player, gratis online gamen, mooie graphics, goede multiplatformers, Uncharted 2&3.

5. SNES, mooi apparaat, vroeger vele uren op gespeeld met vriendjes, nooit zelf gehad.

6. NES, hier is het toch allemaal mee begonnen, hier heb ik op leren gamen, Super Mario 1,2 en 3, Tetris.

7. Gamecube, zo'n leuke paarse kubus is gewoon hip, 1st party toppers, Sunshine, Melee, Pikmin 1&2, Luigi's Mansion.

8. Wii, 1st party toppers, Twilight Princess, Galaxy 1&2, Mario Kart(online!). Alleen die motion controls vind ik maar niks( het verziekt in mijn ogen de gameplay), daarom onderaan de lijst.

9. PSX, toch ook wel veel op gespeeld, al had de N64 altijd mijn voorkeur.

10. PC, hoort niet in het rijtje thuis, toch maar erbij gezet omdat topicstarter ermee begon, gigantisch veel tijd in Unreal Tournament en Counter Strike gestoken, daarna nooit meer echt gegamed op de PC.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Heb weinig ervaring met consoles, zeker de oudere niet. Mijn eerste was een PS1, en mijn PS2 gaat al jaren mee.

1: PS2: Spotgoedkoop, erg goede games en naar mijn mening de fijnste controller type, al gebruik ik een wat grotere Saitek, maar met dezelfde knoppenindeling. Backwards compatible met de PS is nogsteeds geweldig.
2: PS: ook veel goede games, alleen gewoon meer lol gehad met de PS2.
3: Gameboy Advanced SP: alles wat je van de GBC wilde: Backlight, tikje kleiner, betere knoppen. Voor een vijfje eens tweedehands gekocht, beste 5 euro ooit besteed.

Met de rest waarmee ik gespeeld heb, heb ik of te weinig ervaring mee, zoals de Gamecube en Dreamcast, en anderen verdienen het gewoon niet om op plaats 4 te staan, zoals de Xbox: slechte controller als je die van Sony gewend bent, 2x zo groot als mijn PS2 en de mijne maakt een teringherrie. Met de Wii heb ik ook bijna niks gedaan, mijn vriendin vond Burnout 3 op de PS2 veel leuker dan Mario,

People as things, that’s where it starts.

• Hokkie

Hokkie

Hello

NMe schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:38:
[...]
Voor mij ook, maar ik reken de C64 en de Amiga-systemen die ik had maar even onder het kopje "pc". :P
Giana Sisters >:)

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• maswa1414
Hokkie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:32:

Verder mijn top 5:

1. PC
2. NES
3. PS2
4. PS3
5. S-NES

(ps2 ook leuk)

Kan geen keuze maken... Maar netto heb ik de meeste uren games gespeeld op de PC

Edit:

Ah, gaat alleen om consoles 8)7 schrap alles met PC, ranking blijft dan hetzelfde 8)
Inderdaad commodore 64 en 128..games op cassette bandjes :)
way of the exploding fist,frantic freddie :P
best mee vermaakt :)

• Hokkie

Hokkie

Hello

Sorry voor de off-topic, maar hoe heette dat spelletje met soldaten (3d person view) "Canon" of zoiets?

Al gevonden... "Canon Fodder"

[ Voor 13% gewijzigd door Hokkie op 11-12-2013 20:29 ]

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier mijn lijstje. Aangezien ik al vanaf de jaren 80 een pc gamer ben zie je er geen recente consoles tussen staan. Toch heb ik veel lol beleefd aan de oudere consoles (waarvan ik alleen de 2600 en de ps1 zelf in bezit had)
1 - Atari 2600 - Ouderwets met een simpele controller klooien, en de games waren (of voelden destijds - ik was toen een kind) vermakelijker en gezelliger.
2 - C64 - Zie 2600
3 - PS1 - Tekken, Wipeout
4 - Sega Megadrive - Sonic :)
5 - NES - Wel eens bij vrienden mee gespeeld, maar deed me niet zo erg veel.

• X-t-r-e-m-e
Ik speelde vroeger ook veel een ninja spel op de Commodore 64. Beetje puzzelen en ninja sterren gooien. Was wel moeilijk vond ik. Daarnaast nog een spel met een sheriff en dan moest je gesprekken voeren met mannen, vrouwen en kinderen. Kunst was om niet te hoeven schieten. Echt veel gespeeld toentertijd.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daar heb ik inderdaad meer uurtjes in zitten dan in de Mario-games op de NES en SNES bij elkaar. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Panzy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11-2020
1. PC (World of Warcraft, Return to Castle Wolfenstein, Starcraft 1, Warcraft 3, Interstate '76)
2. N64 (Zelda: Ocarina of Time, Perfect Dark, Donkey Kong 64)
3. Gameboy (Pokemon)
4. Gamecube (Metroid Prime, Zelda: Twilight Princess)
5. Xbox 360 (LT+ 3.0 xD, eigenlijk geen boeiende spellen op, leuk om alles even te proberen en een enkele Call of Duty Ghosts en Tomb Raider uit te spelen)

N64 was mijn eerste console en ook de beste vind ik.

• bram1984
maswa1414 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:11:
Echter zijn bijna alle voor mij boeiende games er ook op de console met daarnaast de exclusives die je op de PC nooit zal zien. :)

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-12 11:31
Tja, PC heeft dan weer exclusives die je nooit op console zal zien... Mijn lijstje, met mijn favorieten:

1) PC (Wolf3d, Doom, Xwing begin jaren 90 en daarna Baldur's Gate, Neverwinter Nights, RtCW, COD2, Halflife, X2, X3:TC, Mount&Blade:Warband)
2) Gameboy (Gargoyle's Quest, Mystic Quest, Zelda, Metroid 2) (GB pocket ligt het best in de handen imho)
3) MSX (King's Valley, Eric & The Floaters, River Raid medio/eind jaren 80)
4) NDS lite (ideale console om gba, nds en roms / homebrew / emulators te spelen - Ogre Battle Knight of Lodis, Zelda, Metroid, Disgaea DS)

[ Voor 24% gewijzigd door Flozem op 12-12-2013 07:18 ]

• bram1984
Klopt uiteraard, maar dat zijn vaak genre-specifieke games die mij persoonlijk totaal niet kunnen bekoren. Geef mij maar het console aanbod.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Flex0r schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:23:
[...]

Master System II zul je bedoelen(Master System I had geen build-in games).
Genesis is de Amerikaanse naam voor de Mega Drive.
Je hebt natuurlijk, helemaal gelijk. Ik snap ook niet hoe ik aan Genesis kwam. Aangepast.

-

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit past beter in de SG, dus move.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:25

Standeman

Prutser 1e klasse

Gropah schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:06:
Modbreak:Dit past beter in de SG, dus move.
Modbreak:Echt niet!! :P

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-12 05:15
Moeilijk moeilijk...

1. PC - Call of Duty (1 en 2), Battlefield 42, Anarchy Online (dit moet gewoon terugkomen op kickstarter, ga alsjeblieft failliet Funcom :/) Path of Exile ...
2. N64 - Mario 64, Zelda OoT, Goldeneye, Perfect Dark, Banjo Kazooie, Mario Kart 64, Pilotwings, KI, MK3
3. SNES - Mario Kart, Zelda, Mario, Yoshi, Illusion of Time, Secret of Mana, Donkey Kong Country
4. NES - Zelda I en II, Double Dragon serie, Mario 1-3
5. Atari Jaguar...? Yup! Alien vs Predator...m'n meest angstige momenten ooit :P
6. Xbox 360 - Halo 3
7. Gameboy - Dr Franken, Gargoyles Quest, ik ben van voor de Pokemon :P
8. Wii ? Iets met Zelda, weet het niet meer, zoveel stof, kuch kuch...

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-12 13:26

Pykow

Angelo OTR

1. PC
Team fortress 2 , Counter-strike serie, Half-life 2, Quake, Rollercoaster tycoon, GTA series met mods en trainers. Daarnaast kan je gamen met muis en toetsenboard, Controller, stuurwiel of vliegjoystick op 1 apparaat

2. SNES
Mario serie, Power rangers fighting game, Donkey kong en heel wat disney games zoals Donald duck etc.
super tijd mee gehad en zelfs een nintendo duim aan overgehouden.

3. Xbox360.
Fijne controller, alle moderne games waren goed te spelen en goede service

4. Gameboy Pocket
Pokemon Blue, Yellow en Gold helemaal kapot gespeeld en echt een top tijd gehad in me kinderjaren :P ik was 10 jaar volgens mij toen.

5. Playstation 2

Killzone 1, Need for speed underground 1 en 2, GTA San andreas

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 12-12-2013 11:13 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• maswa1414
Kennen we Philips videopac nog? :9
Pagina: 1