Hallo allemaal, ongetwijfeld zullen er al lijntjes voor lopen, net wel gezocht maar niks kunnen vinden. 
systeem:
AMD Athlon XII 5000+
2 GB DDR II geheugen
500 GB Harddisk
Standaard DVD writertje
512 MB VGA Kaart NvidiaGeForce series 9 PCI-e
Probleempje
Systeem aantal malen geherinstalleerd
wat op zich geen problemen oplevert maar als ik de PC aan laat staan, en ik kom na verloop van tijd terug, is hij ineens uit! zet je hem aan, is windows af gesloten door een onverwachte fout (na een fresh install??
)
Geen VGA kaart drivers geinstalleerd en zelfs windows up-date even het zwijgen opgelegd, niks aan de hand naar wat lijkt, maar zo ineens uit het niets, wil het gebeuren.
Nu inmiddels 3 installs verder, krijg ik behoorlijk de kriebels van deze PC
want dat ding moet Minecraft spelen, dus moet ik wel goede graka drivers er op hebben,
Maar met drivers of zonder drivers het vervelende PCtje blijft gewoon op de meest vage momenten uitgaan of herstarten, en als ik denk JA! hij werkt!
mooooooooi niet!
kan ik weer beginnen.
Iemand een idee? want ben onderhands een dikke week met deze PC bezig
dat ik nu bijna de fysieke oplossing wil uitvoeren: raam+open+pc (ctrl+alt+del)
systeem:
AMD Athlon XII 5000+
2 GB DDR II geheugen
500 GB Harddisk
Standaard DVD writertje
512 MB VGA Kaart NvidiaGeForce series 9 PCI-e
Probleempje
Systeem aantal malen geherinstalleerd
Geen VGA kaart drivers geinstalleerd en zelfs windows up-date even het zwijgen opgelegd, niks aan de hand naar wat lijkt, maar zo ineens uit het niets, wil het gebeuren.
Nu inmiddels 3 installs verder, krijg ik behoorlijk de kriebels van deze PC
want dat ding moet Minecraft spelen, dus moet ik wel goede graka drivers er op hebben,
Maar met drivers of zonder drivers het vervelende PCtje blijft gewoon op de meest vage momenten uitgaan of herstarten, en als ik denk JA! hij werkt!

Iemand een idee? want ben onderhands een dikke week met deze PC bezig
dat ik nu bijna de fysieke oplossing wil uitvoeren: raam+open+pc (ctrl+alt+del)
Greetz, ThePowershift