Beste mede-tweakers,
Ik zit sinds kort met een vreemd probleem.
Wanneer mijn computer is opgestart worden er na een korte tijd (binnen 5 minuten) heel veel verschillende vensters geopend van "Automatisch Afspelen". Dit betreft de schijf "Door systeem gereserveerd (G:)"
Er worden zeer veel van deze schermen geopend, en kort erna weer gesloten, maar dit gaat constant door waardoor er constant minimaal 25 schermpjes open staan met automatisch afspelen.
Om dit te stoppen moet ik explorer.exe stoppen en daarna weer handmatig starten. Hierna kan ik normaal gebruik maken van de pc.
Mijn specs:
Intel Core i5 4670 Boxed
Gigabyte GA-B85-HD3
Asus GTX670-DC2-2GD5
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Samsung 840 EVO 250GB
Samsung SH-224DB/BEBE Zwart
Sharkoon WPM600
Weet iemand wat er aan de hand is met mijn PC en wat een vaste oplossing is?
Ter visualisatie heb ik er een aantal screenshots bijgeplaatst

Ik zit sinds kort met een vreemd probleem.
Wanneer mijn computer is opgestart worden er na een korte tijd (binnen 5 minuten) heel veel verschillende vensters geopend van "Automatisch Afspelen". Dit betreft de schijf "Door systeem gereserveerd (G:)"
Er worden zeer veel van deze schermen geopend, en kort erna weer gesloten, maar dit gaat constant door waardoor er constant minimaal 25 schermpjes open staan met automatisch afspelen.
Om dit te stoppen moet ik explorer.exe stoppen en daarna weer handmatig starten. Hierna kan ik normaal gebruik maken van de pc.
Mijn specs:
Intel Core i5 4670 Boxed
Gigabyte GA-B85-HD3
Asus GTX670-DC2-2GD5
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Samsung 840 EVO 250GB
Samsung SH-224DB/BEBE Zwart
Sharkoon WPM600
Weet iemand wat er aan de hand is met mijn PC en wat een vaste oplossing is?
Ter visualisatie heb ik er een aantal screenshots bijgeplaatst