Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medeTweakers,

Mijn telefoon is laatst gejat. Ik kwam van een Samsung ATIV S 16GB Zwart en dat was een erg leuke telefoon. Nou zit ik al een tijdje met een Nokia 100. Dat is een simpele mobiel die niet aan mijn behoefte voldoet. Kortom ik ben opzoek naar een nieuwe, en hoopte dat jullie mij daarbij konden helpen met beslissen.

Mijn eisen:
- Android 4.1 of Windows Phone 8!
- 512MB RAM of meer
- 480x800/800x480 resolutie of hoger
- Dual core cpu of meer
- MAX 160,- (Indien iets duurder voor veel betere prestaties is dat ook goed!!)

Nou had ikzelf al het 1 en ander opgezocht en ben bij dit volgende resultaat gekomen

Wat zouden jullie kiezen en waarom? Of hebben jullie betere suggesties? Alvast bedankt voor de hulp, en mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik het wel en zal het asap aanpassen!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
pricewatch: Motorola Moto G 8GB Zwart lijkt wel een goede keus te zijn. De specs zijn goed en de reviews zijn positief. Lijkt me dus het overwegen waard.

Verwijderd

Topicstarter
Jornv schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:25:
pricewatch: Motorola Moto G 8GB Zwart lijkt wel een goede keus te zijn. De specs zijn goed en de reviews zijn positief. Lijkt me dus het overwegen waard.
Thanks for the tip Jornv!! Ik heb net de Moto-G review gezien en wil deze nu ook gaan bestellen. Thanks for de tip!! Ik ga geen 200,- betalen, maar bestel hem lekker in het goedkopere Duitschland

(Of iemand anders moet een betere suggestie hebben?)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 13:22 ]