Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDogeGuy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 19:50
Hallo iedereen.

Ik wil binnenkort mijn videokaart upgraden, (van een gtx660 naar een gtx770), maar toen ik mijn videokaart los probeerde te halen. (ik had de 2 schroeven voor de backplate losgemaakt, maar toen kon ik hem er nog niet uit krijgen. Nu had ik gelezen, dat ik ook nog iets los moest klikken bij het pci-e slot. Maar dat gene kon ik niet vinden. En ik heb geen zin om er eerst iemand voor te laten komen, en dus hoopte ik dat jullie misschien een idee hadden.

het betreft een Asrock 970DE3/U3S3 moederbord.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Pjotter32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Volgens mij is er aan het einde van de ingang (waar je de videokaart insteekt) een dingetje wat je naar beneden moet trekken.

zit met een veertje vast en kan je zo naar beneden trekken (aan het uiteinde van de PCI-E ingang op je moederbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Op de afbeeldingen van de website zie je dat er niets is op het moederbord om los te klikken.
Als dat er wel is zie je dit bij de rechterkant van het pci slot.

Je zal gewoon iets meer kracht moeten zetten.

EDIT: bij beter kijken is er idd een klein hendeltje.

[ Voor 12% gewijzigd door thibai op 10-12-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zo te zien zit er een klein hendeltje aan je pci slot, trek daar eens aan. Of duw, whatever makkelijker gaat.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Afbeeldingslocatie: http://www.mygarage.ro/attachments/powered-pc-garage/209625d1348773764-review-placa-de-baza-asrock-970de3-u3s3-procesor-amd-bulldozer-fx-4170-11-inspectia-970de3.jpg

Ik kan hier echt geen lipje aan ontdekken dat je zou mouten indrukken (klik voor inzoom). Hoewel ik dat niet vaak (*eerder) ben tegengekomen zou het kunnen dat met wat kracht de videokaart er zo uitkomt. Mocht je geen haast hebben, stel dan de vraag even bij Asrock customer support. Het zou zonde zijn als we iets over het hoofd zien en volgens mij hebben de anderen ook geen ervaring met het bord?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbvhoof
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2024
heb het al gezien, als je vanaf de output van de video kaart kijkt zit hij links achteraan
een klein hendeltje dit moet je vanaf daar gezien dus naar links (buiten trekken en tegerlijk je kaart loshalen )

Groetjes, Kevin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 22:59
Vaak moet je dit kleine hendeltje induwen daarna kun je de kaart uit het PCI-e slot halen. Dit gaat niet altijd even gemakkelijk maar zolang je niet te veel kracht gebruikt kan er niets misgaan.
Pagina: 1