- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik ben helemaal geen stagiair
"Wel zal de introductie van de console in Nederland en België mogelijk nog verder vertraagd worden."
Als ik het goed heb, is voor deze zin nu geen enkele indicatie, danwel bron. Dus waarom de titel van het artikel met de stelling handhaven en deze zin erin?
Since then there has been no word when these countries (Russia, Belgium, Holland, Switzerland, Sweden, Finland, Norway and Denmark) would be getting their official launch, but Gamereactor has now learned from trusted sources - the same ones that told us of the original delay before it became official - that they could be in for a longer wait than expected.
Dat is de introductie, het artikel gaat toch echt duidelijk zo verder:
"We have no confirmation on whether the other four countries mentioned above are looking at a similar launch date to the Nordics, and it remains unclear what this could mean to other territories (Japan comes to mind). The delay may mean Microsoft is either struggling with supply, or localisation is proving a massive challenge."
Klopt, het is dus niet te zeggen dat de Nederlandse introductie dezélfde vertraging zal hebben als Scandinavische landen maar er staat wel degelijk dát de Nederlandse introductie waarschijnlijk vertraging zal hebben.Armada schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:46:
[...]
Dat is de introductie, het artikel gaat toch echt duidelijk zo verder:
"We have no confirmation on whether the other four countries mentioned above are looking at a similar launch date to the Nordics, and it remains unclear what this could mean to other territories (Japan comes to mind). The delay may mean Microsoft is either struggling with supply, or localisation is proving a massive challenge."
Nee, nogmaals dat staat er niet.Joost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:18:
[...]
Klopt, het is dus niet te zeggen dat de Nederlandse introductie dezélfde vertraging zal hebben als Scandinavische landen maar er staat wel degelijk dát de Nederlandse introductie waarschijnlijk vertraging zal hebben.
De introductie (van het artikel, niet de Xbox zelf) schetst context, er is een aantal landen vertraagd en dan wordt de hele groep aangehaald. Maar het zou kunnen dat dit langer gaat duren (overduidelijk de teaser).
Dan komt de kern van het artikel en dat gaat over de informatie van de Scandinavische landen. En wordt afsluitend aangehaald dat voor de overige vier landen (van de introductie van het artikel) niets bekend is.
Misschien interpreteer je de zin dat ze geen confirmatie hebben dat de overige vier landen dezelfde vertraging hebben als de Scandinavische als bevestiging dat ook NL en BE verder vertraag zullen zijn. maar het gaat er hier om dat de hele groep al vertraagd is (zoals MS in september bekend maakte).
[ Voor 16% gewijzigd door Armada op 11-12-2013 11:55 ]
Since then there has been no word when these countries (Russia, Belgium, Holland, Switzerland, Sweden, Finland, Norway and Denmark) would be getting their official launch, but Gamereactor has now learned from trusted sources - the same ones that told us of the original delay before it became official - that they could be in for a longer wait than expected.
Doe ik dat ook nog een keer:
We have no confirmation on whether the other four countries mentioned above are looking at a similar launch date to the Nordics.
Er is gewoon geen informatie over.
En dan ga ik gewoon mijn eerdere quote herhalen:Armada schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:02:
[...]
Doe ik dat ook nog een keer:
We have no confirmation on whether the other four countries mentioned above are looking at a similar launch date to the Nordics.
Er is gewoon geen informatie over.
Dat staat er namelijk gewoon:Klopt, het is dus niet te zeggen dat de Nederlandse introductie dezélfde vertraging zal hebben als Scandinavische landen maar er staat wel degelijk dát de Nederlandse introductie waarschijnlijk vertraging zal hebben.
Dan stop ik nu met mezelf herhalen, als je het niet erg vindtSince then there has been no word when these countries (Russia, Belgium, Holland, Switzerland, Sweden, Finland, Norway and Denmark) would be getting their official launch, but Gamereactor has now learned from trusted sources - the same ones that told us of the original delay before it became official - that they could be in for a longer wait than expected.
Okay, mijn allerlaatste poging om het uit te leggen: er is niet waarschijnlijk een vertraging voor NL en BE, er is een vertraging. Die in september gecommuniceerd is door MS van de oorspronkelijke medio november naar Q1 2014. En daar verwijzen ze naar.Joost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:11:
[...]
Klopt, het is dus niet te zeggen dat de Nederlandse introductie dezélfde vertraging zal hebben als Scandinavische landen maar er staat wel degelijk dát de Nederlandse introductie waarschijnlijk vertraging zal hebben.
Armada schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:15:
[...]
Okay, mijn allerlaatste poging om het uit te leggen: er is niet waarschijnlijk een vertraging voor NL en BE, er is een vertraging. Die in september gecommuniceerd is door MS van de oorspronkelijke medio november naar Q1 2014. En daar verwijzen ze naar.
a longer wait than expected.
Misschien is "Wel zal de introductie van de console in Nederland en België mogelijk verder vertraagd worden en pas na $oorspronkelijkemaand plaatsvinden" beter? Tenzij je precies bedoelde wat ik dacht natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 11-12-2013 14:53 ]