Had graag jullie advies gehad bij de aankoop van een 5.1 set home cinema
1) yamaha YHT 292 reciever + HTR 6230 speakers = tweedehands
2) Yamaha RXV 350 reciever + NS-P 110 speakers = tweedehands
3) Onkyo Onkyo htx-22hdx: reciever + 2.1 speakerset = tweedehands
4) Logitech z906 = nieuw
Even ter info meegeven dat ik voor de soundbar een logitech z5500 heb gehad en daar zeer tevreden over was
enkel kon het soms wat minder helder overkomen. Maar voor de rest super ding !
Ben dus terug op zoek naar een 5.1 ter vervanging van de soundbar omdat ik gewoon weg de surround mis.
Maar welke set heeft jullie voorkeur en waarom ??
set 1 is de nieuwere Yamaha maar de speakers zouden niet super zijn, dat is toch wat ik kon vinden op het net
set 2 is wat ouder en heeft geen HDMI dacht ik (hoeft voor mij niet) maar de luidsprekers zijn beter (reviews)
set 3 mist de surround speakers nog en moeten er nog extra bijgekocht worden + reviews zijn verschillend.
De ene vind hem super en de andere vind het maar niets
set 4 is de opvolger van de z5500
Graag jullie advies
1) yamaha YHT 292 reciever + HTR 6230 speakers = tweedehands
2) Yamaha RXV 350 reciever + NS-P 110 speakers = tweedehands
3) Onkyo Onkyo htx-22hdx: reciever + 2.1 speakerset = tweedehands
4) Logitech z906 = nieuw
Even ter info meegeven dat ik voor de soundbar een logitech z5500 heb gehad en daar zeer tevreden over was
enkel kon het soms wat minder helder overkomen. Maar voor de rest super ding !
Ben dus terug op zoek naar een 5.1 ter vervanging van de soundbar omdat ik gewoon weg de surround mis.
Maar welke set heeft jullie voorkeur en waarom ??
set 1 is de nieuwere Yamaha maar de speakers zouden niet super zijn, dat is toch wat ik kon vinden op het net
set 2 is wat ouder en heeft geen HDMI dacht ik (hoeft voor mij niet) maar de luidsprekers zijn beter (reviews)
set 3 mist de surround speakers nog en moeten er nog extra bijgekocht worden + reviews zijn verschillend.
De ene vind hem super en de andere vind het maar niets
set 4 is de opvolger van de z5500
Graag jullie advies