Beste leden,
Vanmiddag heb ik mijn nieuwe pc in elkaar gezet, bestaande uit
Ballistix Sport 8GB (4GBx2) DDR3 1600MHz CL9 1.5V UDIMM Crucial
Z87-G41 PC MATE MSI
Tranquillo Rev.2 Gelid
SSDNow V300 60GB Kingston Technology
NVIDIA GeForce GTX 770 2GB MSI
1TB SATA HDD Seagate
i5-4670K Intel
Bovendien heb ik de kast gehouden van mijn vorige pc, een Recom Backdraft
Ook heb ik de voeding gehouden, dit is een 700 watt Coolermaster voeding.
Na Windows 7 geinstalleerd te hebben en alle drivers werkte alles prima. Paar games geprobeerd die heel goed draaien, maar nadat de pc 4 uur stond te draaien viel hij opeens uit. Toen ik op de aanknop drukte ging hij ook niet aan. Na 5 minuten gewacht te hebben en de voedingskabel eruit te hebben gehaald ging hij weer aan. Na 2 minuten viel hij weer uit, en na 10 minuten en vaak aan- en uit zetten ging hij weer aan. Nu draait hij inmiddels al 20 minuten en typ ik dit bericht ook op deze pc. Ik ben alleen bang dat hij straks weer uit valt. Waar kan dit aan liggen? De temperaturen van de CPU zijn max 50 graden onder het gamen en de GPU komt ook niet boven de 80.
Vanmiddag heb ik mijn nieuwe pc in elkaar gezet, bestaande uit
Ballistix Sport 8GB (4GBx2) DDR3 1600MHz CL9 1.5V UDIMM Crucial
Z87-G41 PC MATE MSI
Tranquillo Rev.2 Gelid
SSDNow V300 60GB Kingston Technology
NVIDIA GeForce GTX 770 2GB MSI
1TB SATA HDD Seagate
i5-4670K Intel
Bovendien heb ik de kast gehouden van mijn vorige pc, een Recom Backdraft
Ook heb ik de voeding gehouden, dit is een 700 watt Coolermaster voeding.
Na Windows 7 geinstalleerd te hebben en alle drivers werkte alles prima. Paar games geprobeerd die heel goed draaien, maar nadat de pc 4 uur stond te draaien viel hij opeens uit. Toen ik op de aanknop drukte ging hij ook niet aan. Na 5 minuten gewacht te hebben en de voedingskabel eruit te hebben gehaald ging hij weer aan. Na 2 minuten viel hij weer uit, en na 10 minuten en vaak aan- en uit zetten ging hij weer aan. Nu draait hij inmiddels al 20 minuten en typ ik dit bericht ook op deze pc. Ik ben alleen bang dat hij straks weer uit valt. Waar kan dit aan liggen? De temperaturen van de CPU zijn max 50 graden onder het gamen en de GPU komt ook niet boven de 80.