Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Artplant komt met ruimte-mmog Entropy

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Entropy laat spelers, anders dan bijvoorbeeld genregenoot EVE Online, real-time gevechten voeren.

que? Eve is toch echt wel real time!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:05

Felyrion

goodgoan!

Ik vond het ook al een vreemde opmerking. Het lijkt me ook één van de sterke en bekendere punten van EVE..

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• corset
Misschien volgende keer dit laten schrijven door iemand die wel weet waar het over gaat?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
lanerios schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:57:
Misschien volgende keer dit laten schrijven door iemand die wel weet waar het over gaat?
Ik zie dat het al aangepast is. Overigens is het een onschuldig foutje waar de redacteur even wat termen doorelkaar haalde, het is niet nodig om dat meteen dit soort uitspraken te doen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• corset
Probleem is, dat dit steeds vaker voorkomt. PS4 nadelen die bij de Xbone totaal niet genoemd worden, reviews waar fouten inzitten of vergelijkingen inzitten die nergens over gaan..

Het wordt een beetje jammer zo.

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58
Entropy laat spelers, anders dan bijvoorbeeld genregenoot EVE Online, zelf ruimteschepen besturen in luchtgevechten.
Ik zie nog steeds niet hoe dit anders is dan in EVE? .. in EVE bestuurt elke speler ook een ruimteschip.. dus de zin is, na aanpassing, nog steeds niet echt van toepassing.
Pagina: 1